Citat:
Kimmo ordnade en lägenhet (i samma hus?) till Lydia, om du tittar igen, så ser du att det är olika lägenhetsnummer.
Menar du att Skatteverket gjort fel? Skulle inte skatteverket ordnat det då, tror du?
Gällande "utpressningen" så är det vad jag skulle kalla det iallafall, det som du och loveangelie samt Lydia, enligt era egna uppgifter, gjort er skyldiga till. I syfte att sabotera och förstöra i sann Lydiaanda
Menar du att Skatteverket gjort fel? Skulle inte skatteverket ordnat det då, tror du?
Gällande "utpressningen" så är det vad jag skulle kalla det iallafall, det som du och loveangelie samt Lydia, enligt era egna uppgifter, gjort er skyldiga till. I syfte att sabotera och förstöra i sann Lydiaanda
Återigen har du fått riktigt fel info eller också ljuger du. Vilken himla otur för dig att jag vet hur det ligger till då.
Det stämmer att Kimmo ordnade en lägenhet till Lydia, men det var lägenheten som har adress Tjärehovsgatan på Södermalm. Han bodde i huset bredvid.
Kimmo har aldrig bott i Farsta, och han var aldrig inblandad i lägenheten i Farsta.
Ja Skatteverket läste fel på det Lydia skickade in, men det rättades till så fort hon upptäckte det.
Gällande utpressning som du vill kalla det. Du får nog läsa på om detta, var si god:
Utpressning är ett brott enligt 9 kap 4 § brottsbalken och straffet är fängelse i högst två år.
Brottet består i att någon genom hot om våld, skandalisering eller polisanmälan tvingar annan till handling eller underlåtenhet. Beskyddarverksamhet räknas som en form av utpressning. Utpressning skiljer sig från rån genom att hotet vid rån sker vid trängande fara och de facto inte lämnar offret något val.
Och som sagt, jag/vi berättade hur turerna gick till på Bellmans för Skanska. Något dom kände till, till viss del sedan tidigare. De höll på att utreda det bolaget eftersom de arbetade med dom.
Vi krävde absolut inget tillbaka, utan det vara bara information som gick på ett håll.
Så kom inte här och anklaga en för utpressning!