2022-07-18, 14:48
Medlem
My-Times avatar
Ja kollade precis på en video om psykedelisk honung från Nepal och funderar om det finns någon här som har provat det? Fungerar det bra? Enligt hemsidan så innehåller den Grayanotoxin (Andromedotoxin på svenska?)

Info om Andromedotoxin:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Andromedotoxin

Länk till hemsidan:
https://bestmadhoney.com/
Senast redigerad av My-Time 2022-07-18 kl. 14:53.
Citera
2022-07-18, 15:21
Medlem
Lucianuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av My-Time
Ja kollade precis på en video om psykedelisk honung från Nepal och funderar om det finns någon här som har provat det? Fungerar det bra? Enligt hemsidan så innehåller den Grayanotoxin (Andromedotoxin på svenska?)

Info om Andromedotoxin:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Andromedotoxin

Länk till hemsidan:
https://bestmadhoney.com/
I och för sig kan du ju importera och prova själv, det bör vara lagligt då Andromedotoxin inte står på Läkemedelsverkets uppdaterade lista över narkotiska preparat. Vad det ska vara bra för kan man ju dock fråga sig då det inte är en psykedelisk substans utan dess effekt är att den orsakar domningar, sänkt blodtryck, sänkt puls och allmän slöhet. Man går ingenstans och kvällen är förstörd när man sitter där som ett fån.

Det händer någon enstaka gång att man råkar köpa honung av privata biodlare vars bin har fått smak på Rhododendron och eftersom Rhododendron innehåller Andromedotoxin kan man få uppleva en kvalificerat trist kväll.

Ja, jag har råkat ut för det. Rekommenderas inte.
Citera
2022-07-18, 16:54
Medlem
My-Times avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucianus
I och för sig kan du ju importera och prova själv, det bör vara lagligt då Andromedotoxin inte står på Läkemedelsverkets uppdaterade lista över narkotiska preparat. Vad det ska vara bra för kan man ju dock fråga sig då det inte är en psykedelisk substans utan dess effekt är att den orsakar domningar, sänkt blodtryck, sänkt puls och allmän slöhet. Man går ingenstans och kvällen är förstörd när man sitter där som ett fån.

Det händer någon enstaka gång att man råkar köpa honung av privata biodlare vars bin har fått smak på Rhododendron och eftersom Rhododendron innehåller Andromedotoxin kan man få uppleva en kvalificerat trist kväll.

Ja, jag har råkat ut för det. Rekommenderas inte.
Tack för svaret!

Jag undrar om inte honungen även innehåller andra ämnen än vad dom skriver på hemsidan. Annars funderar man ju på varför dom äter av denna i Nepal, ingen jäkel vill ju må skit ändå.
Citera
2022-07-18, 21:05
Medlem
goin-xxxls avatar
Provat, inget att hänga i granen.
Håll dej till dvamp,syra o dmt.
Citera
2022-07-21, 16:14
Medlem
My-Times avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goin-xxxl
Tack för svaret!

Det ligger ju förstås mycket i det, har tyvärr dock inget ställe eller kontakter där jag kan få tag på sådana saker. Dark web känns inte helt säkert imo.
Citera
2022-07-22, 15:14
Medlem
Citat:
Tack för svaret!

Det ligger ju förstås mycket i det, har tyvärr dock inget ställe eller kontakter där jag kan få tag på sådana saker. Dark web känns inte helt säkert imo.

Syra och DMT är jag tvek på om jag hade velat röra även om jag hade kontakter (väldigt svårt att vara 100% säker på att man har exakt på pricken den substans de säger, och helt ren, eftersom det finns så mycket skit därute). Däremot borde du ju kunna fixa svamp på egen hand, utan vare sig darknet eller kontakter. Framåt Augusti-Oktober är det bara att gå ut på lämplig äng och plocka toppslätskivling. Alternativt kan du ju ta en helg i Amsterdam och köpa magic truffles.
Citera
2022-07-23, 20:43
Medlem
Upplystkrigares avatar
Starkt överdrivet vad jag förstått. Men Kanske liten pollen från änglatrumpet som skapar hallisarna?

Bättre göre blå dunderhonung själv dvs lägga shrooms I honung!
Citera
2022-08-13, 15:13
Medlem
FuckSnakePlisskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goin-xxxl

Citat:
Tack för svaret!

Finns sidor om man googlar som säljer denna honung. Det är lagligt. Jag är nyfiken. Varför var det inget att hänga i granen? På vice videon så ligger dom ju och chillar med leende på läpparna. Och han som provar får garvisar.
Citera
2022-08-13, 15:14
Medlem
FuckSnakePlisskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeOldeNinja
Syra och DMT är jag tvek på om jag hade velat röra även om jag hade kontakter (väldigt svårt att vara 100% säker på att man har exakt på pricken den substans de säger, och helt ren, eftersom det finns så mycket skit därute). Däremot borde du ju kunna fixa svamp på egen hand, utan vare sig darknet eller kontakter. Framåt Augusti-Oktober är det bara att gå ut på lämplig äng och plocka toppslätskivling. Alternativt kan du ju ta en helg i Amsterdam och köpa magic truffles.
Om man vet hur dmt luktar så vet man att det är dmt.
Citera
2022-08-15, 09:29
Medlem
Honungen är giftig, en överdosering kan leda till döden.
Samtliga doseringar ska tydligen leda till extrem magsmärtor...

Hur festlig eller??
Vi kör!!
Senast redigerad av HejFrans 2022-08-15 kl. 09:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in