Det är komplicerat, telefonen har varit avstängd en längre tid och hen behöver komma åt sin telefons innehåll, jag försökte förklara för hen att det inte går att komma åt en telefon om den är avstängd. Man kan ringa till den och man kan skicka sms och få leveransrapport liksom och se om den sätts igång men den har inte varit igång på väldigt länge så betala inget för allt i världeln det finns ingen som kan hjälpa personen sålänge hens telefon är avstängd, det går inte trolla.
Chansen att personen får tillbaka sin telefon är inte omöjlig om den skulle dyka upp på maps men sannolikheten att vi kan hjälpa hen att komma åt innehållet är så gott som 0. Det finns ingen som kan starta eller återuppliva din telefon på . Det är tyvärr lika sant som det var igår!
Du får ha en väldans tur ifall om du skall få telefonen tillbaka och inte återställd, skicka en hälsning som jag sa igår och hoppas på det bästa men eftersom det inte är igår det hände så är nog chanserna, tyvärr min vän 0.1% att innehållet kommer tillbaka till ägaren såvida du är säker på du inte tappat den.
Sorry att göra dig besviken igen men tyvärr är det ingen som kan hjälpa till även om det så fanns en gud. Vi får hoppas på att personen INTE formaterar den men eftersom telefonen är låst så har personen inget val, sakll han komma förbi FRP och han frågar någon som kan så kommer hen att formatera den.
Jag håller som sagt tummarna men sålänge en telefon är avstängd så slösa inte dina pengar på någon, kan inte jag kan inte kalle kan inte kalle kan inte fbi kan kan fbi kan inte gud få en telefon som inte är igång att bli igång utan att den som har telefonen sätter på den, det är i hens händer. Hoppas dock att du bara har tappat den men det är väl uteslutet efter så lång tid.
Slösa för allt inte i världen några pengar på något som inte är möjligt, hur mycket hopp du en får av någon så kan ingen starta en telefon från någonannstans om den är offline/avstängd. Jag förstår ditt innehåll är värt mer än guld men det finns ingen på jorden som kan hacka en telefon som är OFF så spara dina pengar iaf och hoppas hoppas du har lite tur.
Men du får chansa om du vill men ingen kommer lyckas så det vore bara synd om du blev av med pengar också och inte bara på telefonen, tills den sätts på. Ett sms är inte heller möjligt att skicka till telefonen för att få en rapport om när den startas för telefonummret är inte kvar på det gamla nummret, himlans jävla massa otur bara!
Jag hjälper dig gratis men den måste vara
ON!
Nåja, ville bara säga att slösa inga pengar och hör av dig om den dyke rupp så tar vi det därifrån. Att någon skulle låta en telefon ev kunna bli spårad också ifall om en telefon är stulen så är chansen ännu mindre, troligtvis går han in i recovery mode ch återställer den men INNAN han ger sig på FRP bypass så kommer telefonen komma online, det går inte frp bypassa den utan att gå in på internet och bl.a hämta apk filer antiingen via wifi eller 4g efter en installation, när hen kommer till inloggningen för google så är den frp låst dvs lsåt till dig som jag förklara sen måste hen ta sig runt det och då är han tvungen att använda intenret och då dyker luren upp, men då är det redan försent eftersom den är formaterad ändå eftersom innehållet är det av värde i denna historia.
All lycka! FItt tjuvar!
// wuseman