2022-07-20, 22:21
Avslutad
Den homosexuella gäddan såg rätt bra ut för att vara 45 år. Ska bli intressant att se om dom fångar någon toppolitiker i nätet nu när dom går efter homosexuella.
Citera
2022-07-20, 22:28
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Det rimliga är att du som "god och lämplig" förälder, som utger dig för att vurma svensk lag och rättssystem, uppmuntrar dina barn att informera er föräldrar så ni kan polisanmäla personerna som skickar dick pics, eftersom oönskade dick pics är ett lagbrott.
Det finns ingen anledning att anmäla sådana bilder eftersom min familj inte består av att gäng kränkta snöflingor. Dessutom så är min dotter (det är hon som har fått dickpics vid några tillfällen) över 15 år gammal, så scenariot är ändå hypotetiskt.
Citera
2022-07-20, 22:35
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Den homosexuella gäddan såg rätt bra ut för att vara 45 år. Ska bli intressant att se om dom fångar någon toppolitiker i nätet nu när dom går efter homosexuella.

Undrar varför de varnar för den ”mycket brutala sexchatten” med bögen?

Peddobögen skriver ju bara standardgrejer typ ”villl du runka och suga då” ”vill du pröva anal” ”man kan runka skönt i soffan”

Vad var så brutalt med det?
Citera
2022-07-20, 22:39
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckombergalandet
Han skiljer sig från många andra av gäddorna, det känns som en typisk psykopat till viss del. Jag hoppas på mer homosexuella pedofiler i fortsättningen. Konstigt att Dumpen inte jobbar med det eftersom män som jagar pojkar är ganska vanligt förekommande. Då speciellt på homosexuella dejtintgsidor.

Det ger nog inte så mycket klick eftersom
Folk inte tycker det är så farligt när bögar krullar underåriga pojkar. Pojkar ses inte som offer som tjejer,

Ta bara Staffan hildebrandt. Det försvann ju snabbt från media efter han uppdagats vara peddo. Ingen brydde sig.
Citera
2022-07-20, 22:41
Medlem
Beckombergalandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Undrar varför de varnar för den ”mycket brutala sexchatten” med bögen?

Peddobögen skriver ju bara standardgrejer typ ”villl du runka och suga då” ”vill du pröva anal” ”man kan runka skönt i soffan”

Vad var så brutalt med det?

Jag undrade faktiskt också vad som var så brutalt med det. I alla fall i jämförelse med de rejält vidriga loggar som presenterats på senare tid från andra gäddor så blir det lite falsk marknadsföring att antyda att en ordinär snuskkonvers skulle vara speciellt brutal. Det är min kritik mot Dumpen, det är så varierande kvalitet på materialet. Vissa saker är jättebra medans annat är rent skräp. Men pengarna ska väl in. Jag hoppas på homosexuella pedofiler snart.
Citera
2022-07-20, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Det finns ingen anledning att anmäla sådana bilder eftersom min familj inte består av att gäng kränkta snöflingor. Dessutom så är min dotter (det är hon som har fått dickpics vid några tillfällen) över 15 år gammal, så scenariot är ändå hypotetiskt.

Oönskade dicpicks är alltid olagligt oavsett ålder. Det borde väl en person som du känna till som brukar orera om hur obildade alla andra är här i tråden?
Citera
2022-07-20, 22:45
Avslutad
Citat:
En del uthängningar är meningslösa, exempel då samma idiot hängs ut flera gånger. Det handlar en del om att Dumpen måste leverera material för att hålla sidan levande och få donationer. Då kan kvaliteten bli lidande emellanåt. Man får hoppas att de riktar in sig på bögpeddos hädanefter.
Håller faktiskt inte riktigt med här. När någon fastnat två gånger kan även jag tycka att det är motiverat med uthängning.
Citera
2022-07-20, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Håller faktiskt inte riktigt med här. När någon fastnat två gånger kan även jag tycka att det är motiverat med uthängning.
Jag håller med att det kan vara motiverat. Men absolut inte i de två fallen där det mig veterligen har skett. Ur publiksynpunkt egentligen totalt ointressant och den profylaktiska effekten är nog närmast ovidkommande då det flagrant rör sig om idioter. Jag kan bara se att orsaken helt enkelt är att man känner sig pressad att distribuera material till sidan. Själv föredrar jag kvalitet framför kvantitet.
Citera
2022-07-20, 23:01
Avslutad
Citat:
Jag håller med att det kan vara motiverat. Men absolut inte i de två fallen där det mig veterligen har skett. Ur publiksynpunkt egentligen totalt ointressant och den profylaktiska effekten är nog närmast ovidkommande då det flagrant rör sig om idioter. Jag kan bara se att orsaken helt enkelt är att man känner sig pressad att distribuera material till sidan. Själv föredrar jag kvalitet framför kvantitet.
Eh? Så du tror att syftet med Dumpen är att leverera kvalitetsmaterial som folk tycker är roligt att titta på?
Citera
2022-07-20, 23:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Oönskade dicpicks är alltid olagligt oavsett ålder. Det borde väl en person som du känna till som brukar orera om hur obildade alla andra är här i tråden?
Exakt var har gynekologstol sagt något som indikerar att han inte vet att det är olagligt?
Citera
2022-07-20, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Eh? Så du tror att syftet med Dumpen är att leverera kvalitetsmaterial som folk tycker är roligt att titta på?
Jag funderar på hur Dumpen skulle kunna vara en seriös sida som hänger ut pedofiler som söker sexuellt umgänge med barn och att man därmed gör skillnad. Att hänga ut en galenpanna om igen med noll preventiv effekt kan jag inte se som speciellt effektivt för det ändamålet.
Citera
2022-07-20, 23:05
Avslutad
Citat:
Jag funderar på hur Dumpen skulle kunna vara en seriös sida som hänger ut pedofiler som söker sexuellt umgänge med barn och att man därmed gör skillnad. Att hänga ut en galenpanna om igen med noll preventiv effekt kan jag inte se som speciellt effektivt för det ändamålet.
Jag tror inte heller att de är speciellt effektiva. Men det är tämligen uppenbart att Patrik och Sara tror det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in