2022-07-20, 18:36
Medlem
snutans avatar
Jag undrar vad migränmartin gör idag. Sitter och gnäller på internet?
Citera
2022-07-20, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snutan

Förmodligen samma sak som innan konfrontationen. Skickar kukbilder och sånt.
Citera
2022-07-20, 18:39
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Nu pratade du runt frågan. Du ser alltså att ditt barn likväl kan snicksnacka med en du vet är pedofil än en som du vet inte är det.

Det är så jag tolkar vad du skriver. Soc nästa..
Det gjorde jag inte alls. Jag har rekommenderat mina barn att ignorera alla som skickar dickpics och liknande, inte bara sådana som har hängts ut. Om någon skickar dickpics så tillför vetskapen om att han har eller inte har gjort det tidigare ingenting.

Beträffande soc så skiter de fullständigt i vad dumpare tycker.
Citera
Medlem
snutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Förmodligen samma sak som innan konfrontationen. Skickar kukbilder och sånt.

Tror mest han bölar och tycker synd om sig själv och inbillar sig själv att han inte är pedofil. (Han ville våldta en 6åring för att färska upp minnet).
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Pedofilvänner/dumpenkritiker eller vad ni nu vill kallas, är den senaste gäddan #122 resultatet av den oerhörd stigmatiseringen han utsattes för efter förra exponeringen på Dumpen?

Första daten med Dumpen https://dumpen.se/2022/01/17/hall-tu...cke-napp-igen/

Jag kan bara spekulera i det enskilda fallet. Jag personligen jobbar inte professionellt med något som har med det här och göra. Det är de som forskar kring det som är mest insatta. Eller möjligtvis någon psykolog som kan ha sådana kunskaper. Jag har bara försökt sätta mig in i ämnet då jag finner hela situationen väldigt intressant ur ett psykologiskt perspektiv. Att Dumpen resulterat i två grupperingar med så väldigt olika syn på hur ett samhällsproblem ska lösas.

Men om jag ska spekulera så verkar ju den förra uthängningen knappast hjälpt i det här fallet. Han tenderar att fortsätta som vanligt. Nu gick han ju i fällan igen så just denna gädda verkar ju inte ha blivit försiktigare i sina försök, han bryr sig bara inte. Men det finns säkert andra som inte låter sig luras lika lätt av Dumpen igen.
Citera
2022-07-20, 18:42
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskmaskinsmedel
Vi vet vad han heter, registreringsnumret på bilen, men det leder ingenvart. Namnet går till en postbox i Stockholm, så ja, det är bara att börja gräva eller bevaka postboxen :P
Han bor i Norge Hjartdal Telemark. Man hittar han här. https://www.cylex.no/
Senast redigerad av BeachBob 2022-07-20 kl. 18:46.
Citera
2022-07-20, 18:43
Medlem
kansascityshuffles avatar
Där har vi den senaste gäddan.
Av med huvudet!
https://dumpen.se/2022/07/20/micke-h...-mun-napp-122/
Citera
2022-07-20, 18:48
Ibland får man känslan att det är teater. Att gäddor i verkligheten är poliser, skådespelare och andra tjänstemän som utväxlar swish för att göra show.
Antingen att Micke kör tillbaka till Sjöberg när videon stängs och tar en kopp kaffe i bussen och retuscherar tagningen tillsammans, eller troligen att Dumpen inget vet.
Ungefär som när någon hittas drunknad. Här behöver vi folk, pengar och politik för att bygga en brygga eller ändra det strandnära skyddet och så lägger man en redan död människa i vattnet och filmar.
Citera
2022-07-20, 18:49
Medlem
Gjedde med stor hund har tatt ned face, han har vel sluppet ut.
Citera
2022-07-20, 18:52
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Hmm, går det inte att följa efter honom med er bil och se vart han åker?

Ursäkta, det kanske lät som jag hörde till Dumpen, så är det inte, jag menade vi alla FB:are såklart.
Citera
2022-07-20, 18:58
Medlem
Klickiss avatar
Citat:

Frun och han har varsitt konto och inte hejar dom på Dumpen.
Citera
2022-07-20, 18:59
Medlem
Beckombergalandets avatar
Börjar Dumpen få slut på fisk? Samma gädda ännu en gång, det börjar bli lite ointressant. Satsa på kvalitet nu för helvete.

https://dumpen.se/2022/07/20/micke-h...-mun-napp-122/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in