2022-07-20, 17:47
Micke hade inte förstått att hålla tungan i mun (Napp #122)
https://dumpen.se/2022/07/20/micke-h...-mun-napp-122/
Citera
2022-07-20, 17:47
Medlem
nivea2022s avatar
Om dem inte snöat in sig så mycket på gäddor så hade de allt kunnat kalla senaste gäddan "soppatorsken".
Citera
2022-07-20, 17:51
Medlem
Tatt for andre gang
https://rumble.com/v1cz5j5-i-rd-last...-det-igen.html
Citera
2022-07-20, 17:52
Medlem
snutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Om de redan är försiktiga med alla vuxna, vad är då värdet av att de vet att Pelle påstås ha försökt ragga upp en 14-åring? Ska de ignorera honom extra mycket, eller vad?

Så du är bekväm att låta dina barn umgås med "Pelle" som du vet är ett äckel?
Du hade låtit dina barn medvetet prata med en som du vet vill våldta dom?

Jag hoppas verkligen inte du har barn.
Citera
2022-07-20, 18:01
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snutan
Så du är bekväm att låta dina barn umgås med "Pelle" som du vet är ett äckel?
Du hade låtit dina barn medvetet prata med en som du vet vill våldta dom?

Jag hoppas verkligen inte du har barn.
Det handlar inte om vad jag vill, utan om vad mina tre barn vill. Om de inte vill träffa någon gubbe så kommer de inte heller att träffa någon gubbe, det är faktiskt inte svårare än så. Jag och min fru tog snacket med dem redan innan de började röra sig ute på internet, så om de får en dickpic eller ett skamligt förslag så vet de att de alltid kan ignorera eller trolla. De behöver inte någon information om huruvida personen har försökt ragga ungdomar tidigare.
Citera
2022-07-20, 18:12
Medlem
Pedofilvänner/dumpenkritiker eller vad ni nu vill kallas, är den senaste gäddan #122 resultatet av den oerhörd stigmatiseringen han utsattes för efter förra exponeringen på Dumpen?

Första daten med Dumpen https://dumpen.se/2022/01/17/hall-tu...cke-napp-igen/
Citera
2022-07-20, 18:16
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Alltså den här sista Micke, när jag läser loggarna, ingen har tagit så hårt på mig, helvette vad förbannad jag blir, vilket as han är alltså, och bara skövlar sig fram, enriktig, obrydd om konsekvenser, bara en sak han ska ha. Fy helvette vad jag förstår att Patrik tappade fattningen.
Citera
2022-07-20, 18:24
Medlem
Vet någon ännu vad äcklet som dök upp två gånger i röda bilen heter? Han är livsfarlig för barn ju. Är det han som de inte fått tag i identiteten på ännu?
Citera
2022-07-20, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Vet någon ännu vad äcklet som dök upp två gånger i röda bilen heter? Han är livsfarlig för barn ju. Är det han som de inte fått tag i identiteten på ännu?
Skiltnummeret synes
Citera
2022-07-20, 18:26
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo

Vi vet vad han heter, registreringsnumret på bilen, men det leder ingenvart. Namnet går till en postbox i Stockholm, så ja, det är bara att börja gräva eller bevaka postboxen :P
Citera
2022-07-20, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskmaskinsmedel
Vi vet vad han heter, registreringsnumret på bilen, men det leder ingenvart. Namnet går till en postbox i Stockholm, så ja, det är bara att börja gräva eller bevaka postboxen :P

Hmm, går det inte att följa efter honom med er bil och se vart han åker?
Citera
2022-07-20, 18:32
Medlem
snutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Det handlar inte om vad jag vill, utan om vad mina tre barn vill. Om de inte vill träffa någon gubbe så kommer de inte heller att träffa någon gubbe, det är faktiskt inte svårare än så. Jag och min fru tog snacket med dem redan innan de började röra sig ute på internet, så om de får en dickpic eller ett skamligt förslag så vet de att de alltid kan ignorera eller trolla. De behöver inte någon information om huruvida personen har försökt ragga ungdomar tidigare.

Nu pratade du runt frågan. Du ser alltså att ditt barn likväl kan snicksnacka med en du vet är pedofil än en som du vet inte är det.

Det är så jag tolkar vad du skriver. Soc nästa..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in