2022-07-20, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MundoAzul
Buya Turay klar för Malmö

Får hoppas att ingen utövat Voodoo på honom, det var ju det som hände när han skulle spela afrikanska mästerskapen.

Nej men intressant värvning.
2022-07-20, 16:04
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Malmö ❤️ gamla DIF-spelare.

Det är sedan gammalt.

Sen tidigt 2018 har jag suttit och hoppats/längtat/flämtat efter Buya. Första gången någonsin i mitt liv mina önskningar går in om han anländer.

(FB) En ny jävla säsong... - Allsvenskan 2019

(FB) Silly Season inför och under säsongen 2021 - Svensk fotboll Covid Edition

Kan inte fatta det är sant.

🍆🍆
2022-07-20, 16:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Kåtare än Trazke när Waris blir klar för Häcken.

🤤🍆

Blir en Buya tröja så fort han presenteras. 🥰😍

Tankovic nobbar Hammarby för någon cypriotisk klubb jag aldrig hört talas om.
Det är fysiskt omöjligt! 😄 Men grattis! 😀
Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Får hoppas att ingen utövat Voodoo på honom, det var ju det som hände när han skulle spela afrikanska mästerskapen.

Nej men intressant värvning.
Det är så jävla typiskt va? Här tränar man hela livet med ett mål att dominera afrikanska mästerskapen så går någon jävla tjomme och lägger en voodooförbannelse över dig! Så jävla tröttsamt när det händer.
2022-07-20, 16:42
Medlem
Otto Flicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Nä det har vi vetat hela året att dom skulle försvinna i sommar. Berggren är ersatt med en bättre spelare i Simon Gustafson och Turgott och Ali Youseff kommer slåss om platsen till vänster tills Waris kommer.

Leo lär vi inte få mer än 1 miljon för men eftersom vi har bättre alternativ bakom är det fine. För Berggren skall vi tydligen få 12-15 miljoner kronor.

Ah, med Waris får ni ju såklart en klasspelare. Klarar han av ytterrollen bra? Fått för mig att han är som bäst centralt men kanske Jeremejeff också är på väg ut? Vad är känslan där.

Citat:
Ursprungligen postat av Eaglesandshit
Hade hoppats på någon mer intressant klubb i en mer intressant liga för Berggren, tror inte han hade gjort bort sig, gillar han som fan. Har för mig att jag läste att det var någon IT-miljardär som står bakom det polska laget men det är väl inte omöjligt att han har en utköpsklausul, Häcken tackade nej till 10 miljoner förra året enligt GP, och sedan förlängde han med 1 år...

Bengtsson har väl inte varit så lyckad i år, jobbar hårt för laget men inte fått det att lossna riktigt.

Håller med om Berggren tycker alltid han gör ett bra jobb i båda riktningarna på planen även om han inte kanske "skiner" på samma sätt som andra toppmittfältare i serien. 15 millar får väl ändå ses som helt okej betalning och som vår egen Häckenexpert, Trazke, är inne på så blir det nog inte direkt en försvagning att få in tvillingbror (den bättre) Gustafsson på mittfältet istället. Tycker Leo är ständigt farlig och nyttig även om poängskörden i år varit alltför skral med tanke på roll och lag han spelar i.
2022-07-20, 16:57
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Sen tidigt 2018 har jag suttit och hoppats/längtat/flämtat efter Buya. Första gången någonsin i mitt liv mina önskningar går in om han anländer.

(FB) En ny jävla säsong... - Allsvenskan 2019

(FB) Silly Season inför och under säsongen 2021 - Svensk fotboll Covid Edition

Kan inte fatta det är sant.

🍆🍆
Du kommer få fortsätta flämta fast av helt andra anledningar med honom i laget.
2022-07-20, 17:56
Medlem
Classic Malmö att plocka Djurgårdens gamla rester.
2022-07-20, 17:57
Medlem
pooway1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude

Plockar inte Djurgården gamla IFK Norrköping spelare?
2022-07-20, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pooway1
Plockar inte Djurgården gamla IFK Norrköping spelare?

Kuja och Holmberg? Det är inte Norrköpings rester som de har dumpat utan båda två tog ett steg upp vad det nu har med saken att göra.
2022-07-20, 18:10
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:

Nu sitter alltså och runkar till en högerback som inte ens fick fylla på vatten i MFF och du skriver sånt här?
2022-07-20, 18:12
Medlem
bagarn29s avatar
Viking ligger 5 p efter Molde i liga. De har gjort 28 mål i ligan. Berischa har gjort 8 mål och är nu skadad.
Sebastian Soraas-Sebulonsen har gjort 4 mål och är såld till Bröndby.

Hela deras anfall försvinner om de säljer Berisha och det blir svårt att få in nya spelare. Att få in dem i spelsättet tar lite tid. Nu har de en chans på Europaspel men det kan de gå miste om.

Hade jag varit Viking supporter hade jag inte varit positivt till en försäljning av båda.
2022-07-20, 18:17
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:

DIF ville inte behålla Buya? Trots att han gjorde 15 mål på 29 matcher året ni tog guld?
2022-07-20, 18:17
Medlem
Citat:
Nu sitter alltså och runkar till en högerback som inte ens fick fylla på vatten i MFF och du skriver sånt här?

Nu? Och vem är det vi runkar åt menar du? Piotr Johansson?

Jag vet inte vad du har hört men jag har inte hört att någon runkat åt Piotr. Du kanske är medlem i någon bögklubb där sådant vädras och sitter på info som inte nått mig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in