2022-07-20, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Du är ett äkta RYSSTROLL. Bara en idiot eller ett rysstroll skulle påstå att Ryssland försvarar sig. De har fört anfallskrig mot Ukraina i snart åtta och ett halvt år. Nu får de äntligen på tafsen och snart åker de ut ur Ukraina, precis som de åkt ut ur världsgemenskapen. Nu kan de bara kramas med andra diktaturer och inte ens alla dessa vill kännas vid Ryssland längre...

Hjältar blir ihågkomna. Om inte av dig så av alla andra som förstår vad Ryssland gör i Ukraina.

Haha du lever i en fantasi och behöver gå till skolbänken och lära dig vad som försiggår i världen. Trött på pajaser som dig och dina likasinnade, ni är för korkade och troll som går på det som skrivs i Aftonbladet eller Expressen.

Trångsynta och patetiska är vad ni är, 🐑 som följer sin herde vart än denne tar en.
Senast redigerad av Siggesiggebigge 2022-07-20 kl. 16:01.
Citera
2022-07-20, 16:01
Medlem
MaarekSteles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Ja, alla får komma till tals här i Sverige.

Här i Sverige har vi yttrandefrihet.

Folk känner verkligen att de kan säga vad de vill utan att löpa några som helst risker.

Här i Sverige har vi inga problem. Och om det påstås så är det bara rysstroll. Kom ihåg det.

Ja, det är intressant att se folk som själva blivit tystade i invandringsdebatten helt plötsligt skriker rysstroll åt allt och alla.

När det gäller denna svensk så är det såklart synd om man han dött, man bör visa respekt för de döda, även om man inte delade deras övertygelse eller åsikt.

Zelensky kommer att få sina miljoner dollar som han blir mutad med för att hålla igång den här konflikten åt det amerikanska militärindustriella komplexet. Denne Svensks förädlrar får en kista hem. Kanske.

Minns jag såg häromdagen en intervju med en tillfångatagen amerikansk soldat. Han kommer troligen att få dödstraff å så. Han sa han hade blivit bra behandlad i fångenskap.

Han fick en fråga om det var något han ångrade, han började nästan å gråta när han sade: "Jag önskar att jag spenderat mer tid med min dotter."

Zelensky får nog gott om tid att spendera med sina barn.
Citera
2022-07-20, 16:28
Medlem
Citronitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
Du är ju fan helt dum i huvudet, Ryssland invaderade, för att det begicks folkmord på den ryskspråkiga befolkning. Det skulle svara till, att jag som dansk, skulle bli förföljd av den svenska staten, för att jag är dansk. Trots det, att jag befinner mig på gammal dansk mark, som Danmark förlorade vid Roskilde freden 1658..

Det är ju du som är är dum i huvudet. Ryssland använde förevändningen att skydda den ryska befolkningen (ett av flera påhittade anledningar) för att invadera Ukraina. Resultatet ser vi nu: ca 20.000 döda ryssar. Snyggt jobbat!
Citera
2022-07-20, 16:31
Medlem
CuckerTarlsons avatar
Fan vad den här tråden spårar, kan vi hålla oss till svensken som blev dödad? Realpolitik kan diskuteras i en annan tråd?
Citera
2022-07-20, 16:33
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
De hade skyllt på något annat om det inte hade varit krig. Regeringen är högst ansvariga för deras egna idiotiska politik. Inte Putin.

Det är till största del Putlers fel, fan skulle han kriga för?
Citera
2022-07-20, 16:35
Medlem
Citronitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odenplan69
Satan vad du är off topic hela tiden, hur fan menar du att jag ka kommunicera med honom när jag endast kan ett fåtal ord på ryska? Niet, blyat spaziba Rinkeby dvazedva? Du verkar också missat att Putin inte är med i WEF och inte är en av Klaus Schwabs LBTQ globohomo boys.

Seså, åk ner med dig och hjälp dina globohomo bögar, se till så att dekadensen blir total här i EU och Sverige. Lite dragshow kan du väl lägga in i tablån när det är dags för SVT's barnprogram, du tycker ju att det är rätt.

Hörru förresten, dom ska förmodligen göra det lagligt med homoäktenskap i Ukraina innan "krigets" slut. Dom har ett väldigt fint brödraskap där i AFU och Azov etc, tycker du och ett par grabbar med den läggningen gör bättre i att åka ner och delta än att läsa fakenews och käfta på flashback.

Det enda du pratar om är bögar. Vad är det som du tycker är så spännande och lockande med det?
Citera
2022-07-20, 16:35
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CuckerTarlson
Fan vad den här tråden spårar, kan vi hålla oss till svensken som blev dödad? Realpolitik kan diskuteras i en annan tråd?
Det ser likadant ut i alla trådar om kriget. Förr eller senare är diskussionen tillbaka i samma gamla slitna hjulspår. VEM VARE SOM BÖRJA, nu igen?

Jag tycker dock att det kan vara på sin plats att dryfta fenomenet "soldater som strider för ett högre syfte", vilket jag själv gjort i den här tråden.
Citera
2022-07-20, 16:48
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
Det är till största del Putlers fel, fan skulle han kriga för?

Hur kan det vara Putins fel när bränslepriserna var skyhöga redan innan?
Citera
2022-07-20, 17:06
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siggesiggebigge
Haha du lever i en fantasi och behöver gå till skolbänken och lära dig vad som försiggår i världen. Trött på pajaser som dig och dina likasinnade, ni är för korkade och troll som går på det som skrivs i Aftonbladet eller Expressen.

Trångsynta och patetiska är vad ni är, 🐑 som följer sin herde vart än denne tar en.
Ta det lugnt nu, propagandaoffer, du får vänta och se vad som händer. Ge det till årsskiftet så kan vi diskutera hur mycket av de ryska förbanden som fortfarande existerar.

Hela världen stöttar Ukraina och det var det vår svenske hjälte också gjorde. Måste vara jobbigt att veta att enbart fattiga islamister ger sitt frivilliga stöd till ryssarna...
Citera
2022-07-20, 17:16
Medlem
Citat:
Ta det lugnt nu, propagandaoffer, du får vänta och se vad som händer. Ge det till årsskiftet så kan vi diskutera hur mycket av de ryska förbanden som fortfarande existerar.

Hela världen stöttar Ukraina och det var det vår svenske hjälte också gjorde. Måste vara jobbigt att veta att enbart fattiga islamister ger sitt frivilliga stöd till ryssarna...
O fattiga islamister är nog garanterat bättre soldater än massa fjantar från svenska försvaret
Citera
2022-07-20, 17:19
Medlem
Väldigt tragiskt lider med hans släkt och vänner.

Förmodligen överväldigades han av all ensidig information från MSM och började tro att kampen stod mellan liberaldemokrati och auktoritärvärdekonservatism. Det är vid fall som dessa som man önskar att det skulle vara lättare att tvångsvårda människor då han uppenbarligen var en fara för sig själv och troligtvis för andra.
Citera
2022-07-20, 17:31
Medlem
Citat:

Din sk. ”hela världen” är en minoritet, glöm inte att stora delen av världen inte stöttar din fantasi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in