2022-07-20, 15:11
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
Nu gav köttskallen dom något att skylla på i månader, fy fan vilken värdelös Diktator Putler är.

De hade skyllt på något annat om det inte hade varit krig. Regeringen är högst ansvariga för deras egna idiotiska politik. Inte Putin.
Citera
2022-07-20, 15:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Citronita
Det är Ryssland som invaderat ett oskyldigt grannland och är mördare.
Projicera inte era fel och brister på omvärlden.

Du är ju fan helt dum i huvudet, Ryssland invaderade, för att det begicks folkmord på den ryskspråkiga befolkning. Det skulle svara till, att jag som dansk, skulle bli förföljd av den svenska staten, för att jag är dansk. Trots det, att jag befinner mig på gammal dansk mark, som Danmark förlorade vid Roskilde freden 1658..
Citera
2022-07-20, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bengz12345
Kände Edvard personligen från Uppsala-tiden, bloggen du läser var skapad av klasskompisar på skämt. På den tiden ansågs det roligt att skämta om bögar. Det fanns flera bloggar om samma sak för andra klasskompisar, det var tugget på den tiden.

Edvard var inte bög vad jag känner till. Han var givmild, rättfärdig, hade ett öppet sinne och var intelligent. Han var alltid intresserad av försvarsmakten och Sverige. Kommer ihåg hur han började plugga officers-utbildning på helger & kvällar samtidigt som han jobbade/studerade på mer än 100%. Hade alltid tid när man pratade med honom. Alltid glad. Hjärtat på rätt sida. En hyvens kille.

Tankar till hans familj.

Hyvens kille som åker till ett annat land för att döda. Han hade inget att göra där och dog helt i onödan. Ukraina är dömt att förlora och tror man något annat så är man hopplös.
Citera
2022-07-20, 15:15
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siggesiggebigge
Hyvens kille som åker till ett annat land för att döda. Han hade inget att göra där och dog helt i onödan. Ukraina är dömt att förlora och tror man något annat så är man hopplös.
Han åkte dit för att stoppa den ryska aggressionen mot Ukrainas folk, ja, och den kommer att stoppas trots att just han dödats av ryssarna. Om du tror Ukrainas läge är hopplöst och att de är dömda att förlora så har du nog fått en om bakfoten.

Han var en hjälte bland alla andra hjältar som slåss mot diktaturens kreatur som väller in från Ryssland.
Citera
2022-07-20, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Han åkte dit för att stoppa den ryska aggressionen mot Ukrainas folk, ja, och den kommer att stoppas trots att just han dödats av ryssarna. Om du tror Ukrainas läge är hopplöst och att de är dömda att förlora så har du nog fått en om bakfoten.

Han var en hjälte bland alla andra hjältar som slåss mot diktaturens kreatur som väller in från Ryssland.

Om du tror några vapen här och där som skickas till Ukraina ska hjälpa så är det du som är tappad.

Ryssland försvarar sitt folk från folkmord, dom invaderar inte. Du som missuppfattat det.

Tyvärr ingen kommer minnas honom, han blir bara en siffra tillsammans med all annan kanonmat som skickas till fronten.
Citera
2022-07-20, 15:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Odenplan69
Haha, jag börjar gilla dig Orkar inte kolla din posthistorik men jag känner igen ditt nick och har för mig att vi brukar ha olika åsikter annars. Men jag fattar inte varför man åker till Ukraina och vill döda ryssar. Hjärntvättad eller någon psykisk sjukdom ligger nog bakom.

Vore fan underbart om alla natotroll som skriver "Slava Ukraini" å käftar åker ner till ormgropen istället.

Jag blev trakasserat på Facebook, att jag slutade vara där, det var inte mitt syfte och prata politik där, men efter ryssen gick in i Ukraine för och städa upp för nazisme som florerade där, fick jag nog av den massiva propaganda för Zelenskij, handhjätan och ukrainska flagga tapserat överallt. Sen blev jag avstängd ett halvår från Flashback, och har bara kunnat skaka på huvudet av svenskens misstag; medlemskap till NATO. Sverige skulle sitta stilla i båten, och hålla käften..
Citera
2022-07-20, 15:34
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citronita
Coolt att du kan lite ball engelska.
Putin är ju en del av WEF, dvs globalist. Ryssland har ju haft den största montern av alla länder i Davos (tills nu), och Putin brukar närvara. Hur funkar det med din uppfattning? Syntax error?

Det visade sig att Putin var dubbelagent och blåste judegubben Schwab genom att starta det här kriget. Det finns inget som gör en jude mer rasande än att bli utjudad av en goyim. WEF med Schwab i spetsen har planerat för att göra en kontrollerad krasch av världsekonomin men genom det här kriget kommer det att bli en okontrollerad krasch av NATOländernas ekonomier. Det betyder att det finns en potential för att det går åt helvete personligen för Schwab och alla WEF/Bilderbergmongon. Underbart!
Citera
2022-07-20, 15:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
Det visade sig att Putin var dubbelagent och blåste judegubben Schwab genom att starta det här kriget. Det finns inget som gör en jude mer rasande än att bli utjudad av en goyim. WEF med Schwab i spetsen har planerat för att göra en kontrollerad krasch av världsekonomin men genom det här kriget kommer det att bli en okontrollerad krasch av NATOländernas ekonomier. Det betyder att det finns en potential för att det går åt helvete personligen för Schwab och alla WEF/Bilderbergmongon. Underbart!

Har du dokumentation för att Klaus Schwab är jude? Hade intrycket att han skulle vara renrasig arier.. Som den nazist han är.
Citera
2022-07-20, 15:48
Medlem
WJPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moretex
Är du verkligen patriot som mest troligt stått bakom att vi förlorat vår suveränitet via EU och (USA) sen NATO. Är den här svenska löjtnanten som trist nog dött för främmande makt en hjälte och patriot?

Som så många andra som strider där så säger dom att dom vill kämpa där istället för senare här. Detsamma säger man om vapenleveranserna. All argument är riktade mot Ryssland men märk väl att Ukrainska folket skiter man i, det är ett praktisk och bra slagfält hos dom för att senare gynna oss.

Vad är ondska kan man undra.
Jag har aldrig påstått att jag är en patriot, det var ett påstående från användaren som citerade mig.
Citera
2022-07-20, 15:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av infidel

Glädja dig inte för tidigt, undrar du inte på, som jag, att ryska medier inte berättar om 'sudden death' fallen runt om i världen? Skumt..
Citera
2022-07-20, 15:51
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siggesiggebigge
Om du tror några vapen här och där som skickas till Ukraina ska hjälpa så är det du som är tappad.

Ryssland försvarar sitt folk från folkmord, dom invaderar inte. Du som missuppfattat det.

Tyvärr ingen kommer minnas honom, han blir bara en siffra tillsammans med all annan kanonmat som skickas till fronten.
Du är ett äkta RYSSTROLL. Bara en idiot eller ett rysstroll skulle påstå att Ryssland försvarar sig. De har fört anfallskrig mot Ukraina i snart åtta och ett halvt år. Nu får de äntligen på tafsen och snart åker de ut ur Ukraina, precis som de åkt ut ur världsgemenskapen. Nu kan de bara kramas med andra diktaturer och inte ens alla dessa vill kännas vid Ryssland längre...

Hjältar blir ihågkomna. Om inte av dig så av alla andra som förstår vad Ryssland gör i Ukraina.
Citera
2022-07-20, 15:52
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Förklara tack

Jag gjorde det i min fråga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto