2022-07-20, 11:04
Medlem
Mad monks avatar
Hela invandringsgrejen går ut på att de är utsatta för allehanda orättvisor. Detta är givetvis totalt fel sanningen är att babblar är förövarna vänstern ljuger dagligen för det svenska samhället. Ge dessa lögnare fingret och dra dina egna slutsatser kring dessa avarter.
Citera
2022-07-20, 11:09
Medlem
Det värsta med det hela är väl ändå att vi försöker göra dessa "människor" en tjänst. Ge dom ett bättre liv.

Och vi har alla sett hur dom hanterat detta.
Mord, avhuggna huvud på barn, våldtäkter på barn, förstörande av djur och natur, havererade sociala insatser, kvinnor kan inte gå ut själva längre osv osv.

Priset vi betalat för deras välmående är otroligt högt och ingenting vi ska behöva betala för att hjälpa dessa terrorister från andra sidan jorden som känner noll tacksamhet eller ansvar.
Citera
2022-07-20, 11:45
Medlem
Jag hade lite tråkigt på jobbet och besökte därför Dumpen. Varför verkar i stort sett alla pedofiler vara svenska vita män, med en överrepresentation från södra Sverige?
Dessutom ser de ut som jag föreställer mig den stereotypa SD-sympatisören. Kan det vara en fördom jag har?
Vi vet väl att ca. 11 % av invandrare är brottsbelastade, jämfört med ca. 5,5 % av de med skandinaviskt ursprung. Det innebär väl att den stora majoriteten, 89 % av invandrarna inte är det?
På samma vis tror jag inte att skandinaver är pedofiler rent generellt. Finns det andra faktorer som spelar in förutom etnicitet?
Och varför är politiker inom SD kraftigt överrepresenterade i belastningsregistret jämfört med övriga partier?
Citera
2022-07-20, 12:04
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aero-K
Jag hade lite tråkigt på jobbet och besökte därför Dumpen. Varför verkar i stort sett alla pedofiler vara svenska vita män, med en överrepresentation från södra Sverige?
Dessutom ser de ut som jag föreställer mig den stereotypa SD-sympatisören. Kan det vara en fördom jag har?
Vi vet väl att ca. 11 % av invandrare är brottsbelastade, jämfört med ca. 5,5 % av de med skandinaviskt ursprung. Det innebär väl att den stora majoriteten, 89 % av invandrarna inte är det?
På samma vis tror jag inte att skandinaver är pedofiler rent generellt. Finns det andra faktorer som spelar in förutom etnicitet?
Och varför är politiker inom SD kraftigt överrepresenterade i belastningsregistret jämfört med övriga partier?

Det kan bero på att de kan svenska.
Invandrare sitter inte nätet, dom är ute på gatan och gör den osäker istället.
Citera
2022-07-20, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pungpuckel
Det kan bero på att de kan svenska.
Invandrare sitter inte nätet, dom är ute på gatan och gör den osäker istället.

Ja det är säkert en liten del av sanningen. Men vi ser sällan andra och tredje generationens invandrare bland dessa pedofiler och där finns det en stor grupp som behärskar svenska språket lika bra som dagens infödda svenskar.
Den nedärvda essensen?
Citera
2022-07-20, 12:45
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:
Ja det är säkert en liten del av sanningen. Men vi ser sällan andra och tredje generationens invandrare bland dessa pedofiler och där finns det en stor grupp som behärskar svenska språket lika bra som dagens infödda svenskar.
Den nedärvda essensen?

Ägnar sig inte muslimer åt pedofili och incest?
Det är väldigt vanligt skulle jag säga, men framförallt accepterat inom gruppen.
Det tycker iallafall är jag är vidrigare.

Överfallsvåldtäkter är de duktiga på, gärna med minderåriga flickor.
Men det är förstås inte hela världen, eftersom just du inte har sett det på en film av bra ljud och bildkvalitet?
Citera
2022-07-20, 12:57
Medlem
Citat:
Ägnar sig inte muslimer åt pedofili och incest?
Det är väldigt vanligt skulle jag säga, men framförallt accepterat inom gruppen.
Det tycker iallafall är jag är vidrigare.

Överfallsvåldtäkter är de duktiga på, gärna med minderåriga flickor.
Men det är förstås inte hela världen, eftersom just du inte har sett det på en film av bra ljud och bildkvalitet?

Tittar jag på dokumentären "Thailandsdrömmar", läser studien "Same same but different" från Göteborgs universitet eller gör en bedömning på egna erfarenheter av svenska män som reser till Thailand, Brasilien m.fl. så kan jag inte hålla med ang. pedofili. Dessutom tog jag som sagt nyss en "tour" på Dumpen.
Att t.ex. kusingifte finns i vissa kulturer är jag medveten om, men jag är också lika medveten om att en "kusin" i dessa kulturer ofta inte är en kusin.
Citera
2022-07-20, 15:07
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:
Tittar jag på dokumentären "Thailandsdrömmar", läser studien "Same same but different" från Göteborgs universitet eller gör en bedömning på egna erfarenheter av svenska män som reser till Thailand, Brasilien m.fl. så kan jag inte hålla med ang. pedofili. Dessutom tog jag som sagt nyss en "tour" på Dumpen.
Att t.ex. kusingifte finns i vissa kulturer är jag medveten om, men jag är också lika medveten om att en "kusin" i dessa kulturer ofta inte är en kusin.

Okej, jag trodde att vi pratade om Sverige, händelser i Sverige.
Om invandrare åkt till Brasilien på semester så hade det knappast sett så trevligt ut heller.

Men självklart, muslimer är små rara lamm, mera mera.
Citera
2022-07-20, 20:23
Medlem
heggeness avatar
Mina 10 senaste irritationsmoment var samtliga rasistgubbar. Alltid dessa rasistgubbar.

Trängs i kön, parkerar hur som helst, luktar illa, allmänt dålig hyffs.

Varför är det ALLTID en rasistgubbe?
Citera
2022-07-20, 20:25
Medlem
heggeness avatar
Citat:
Men självklart, muslimer är små rara lamm, mera mera.

Alldeles för generaliserande. Det kan man inte säga om alla, det finns rena svin till muslimer. Men också naturligtvis alldeles underbara människor.
Citera
2022-07-20, 20:32
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heggenes
Mina 10 senaste irritationsmoment var samtliga rasistgubbar. Alltid dessa rasistgubbar.

Trängs i kön, parkerar hur som helst, luktar illa, allmänt dålig hyffs.

Varför är det ALLTID en rasistgubbe?

Vad fan yrar du om?
Citera
2022-07-20, 20:38
Medlem
Petermadsens avatar
Varför du som jag konstaterat att MENA-personer inte visar hänsyn, genom mindre allvarliga saker som idiotisk bilkörning, nedskräpning, störiga och jobbiga, åker elsparkcykel inne i butiker, är högljudda, ger en onda blickar mm mm är för att dom inte är som oss Svenskar. Vett och etikett är inte deras starka sida. Punkt slut
Senast redigerad av Petermadsen 2022-07-20 kl. 20:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in