2022-07-20, 04:02
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du skall gå in i en vetenskaplig bevisföring eftersom jag studerat ämnet och skrivit rapporter i det.
Mina påstående vilar på vetenskap och inte magkänsla.
Återigen de studier de lutar sig mot tar med självskadebeteende som tex prostitution - inte att agera ut mot andra ...

En bra studie du kan ta avstamp i är "sex offenders - An analysis of Types" av Gebhard, Gagnon, Pomeroy och Christenson

I deras massiva material finns bland annat än utredning om dömda och deras bakgrund.

Det finns ytterligare en undersöknings som följer utsatta barn från tidig barndom tills de är i trettioårsåldern ... Båda utfallen visar att det du hävdar är påhitt och lögn.

Peter Marténs som var framträdande på området under flera decennier ändrade också uppfattning efter att ha läst dessa undersökningar och mina fynd.

Du snackar skit och hänvisar till kvasivetenskap.

Personligen tror jag att barns reaktioner i Sverige, när de möter något riktigt grymt och ofta "inte svenskt" - med det menar jag att det är en invandrad och inte en släkting en Skellefteå-granne, har ett helt annat sätt att reagera på saken. Dels för att svenska myndigheter alltid åtminstone försöker att göra sitt yttersta, och inte lämna utsatta och traumatiserade barn vind för våg, men också för att vårt hjälpsamma system kan samtidigt vara skitkallt i hur det hanterar utsatta barn som ber om hjälp. Enbart för att man inte har befogenheter, osv.

Nu vet ju inte jag vad du skrev i rapporter, ej heller vad Peter Marténs fokuserade på.
Men jag undrar ändå om inte offren i Sverige har rätt annorlunda perspektiv än offer i andra länder.
Just för att de ofta våldtas av en gärningsman, och sedan av staten.
Citera
2022-07-20, 04:21
Medlem
Kattafankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsEjPK
Sitter här och tänker.
I ljuset av det som nu hänt denna stackars lilla 9 åriga svenska flicka .Där en helt klart över 15 årig eritrean våldtagit och torterat hennne såpass att hon legat nedsövd och tillståndet ser inte bra ut.
Ponera att detta hade hänt i tex Italien el Spanien ?

Vad tror ni hade hänt där om en eritrean brutalt våldtagit och torterat en 9 årig liten spansk /italiensk flicka.
Hur tror ni italienska/spanska folket hade reagerat och dess media reagerat ?

Tja, jag är inte så väl bevandrad i spanska nyheter men om vi kollar på "svensk kille som är mycket äldre och ung flicka" så sitter väl den "svenska skådespelaren" (som media döpte honom till) inne i tolv år nu?

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...sexbrott-i-usa
Citera
2022-07-20, 04:23
Medlem
Kongruensbojds avatar
Är mamman förståndshandikappad hon också? Hur kan man INTE veta när ens barn är fött? Har de ingen tideräkning där de kommer ifrån? Inga minnen från vad som hände i närområdet eller i omvärlden dagen sonen föddes? Tänk själva hur ert liv såg ut för 13 respektive 15 år sen. Visst minns ni vad ni gjorde, vad ni arbetade med, studerade, hade för planer etc.

Jag vet att det ljugs friskt om ålder för att få stanna i Sverige men i detta fall har det väl varit egalt från början vilken ålder sonen haft. Det är först nu som det verkligen spelar roll.

Såna här individer ska inte få uppehålla sig i Sverige. De ska definitivt inte få medborgarskap heller. De ska åka tillbaka till sina hemländer.
Citera
2022-07-20, 04:36
Citat:
Ursprungligen postat av Kattafanken
Tja, jag är inte så väl bevandrad i spanska nyheter men om vi kollar på "svensk kille som är mycket äldre och ung flicka" så sitter väl den "svenska skådespelaren" (som media döpte honom till) inne i tolv år nu?

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...sexbrott-i-usa

Vem är det?

Här i USA är det automatisk våldtäkt om en är under 18 år.
Han kommer också att hamna på registered sex offender list, resten av livet. Om han inte är Amerikansk medborgare så blir han utvisad samma dag so han släpps ut ur fängelset, och får aldrig komma tillbaka till USA igen.
Kolla "Megans list" så ser man var alla rapists bor. Här hängs dom ut. Precis som det ska vara.
Citera
2022-07-20, 06:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Är mamman förståndshandikappad hon också? Hur kan man INTE veta när ens barn är fött? Har de ingen tideräkning där de kommer ifrån? Inga minnen från vad som hände i närområdet eller i omvärlden dagen sonen föddes? Tänk själva hur ert liv såg ut för 13 respektive 15 år sen. Visst minns ni vad ni gjorde, vad ni arbetade med, studerade, hade för planer etc.

Jag vet att det ljugs friskt om ålder för att få stanna i Sverige men i detta fall har det väl varit egalt från början vilken ålder sonen haft. Det är först nu som det verkligen spelar roll.

Såna här individer ska inte få uppehålla sig i Sverige. De ska definitivt inte få medborgarskap heller. De ska åka tillbaka till sina hemländer.
Hon har förmodligen fått rådet att ljuga för att få några års offentlig skolgång, barnbidrag och gratis luncher till sin son. Det finns mycket att vinna ekonomiskt på att plocka bort några år från den korrekta åldern. Det finns många som delar ut handhjärtan och goda råd på landets flyktingmottagningar.

Mamman har kunnat lämna bort sin funktionsstörda unge till samhällets vård och ansvar i stället för att sköta honom själv.
Citera
2022-07-20, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissBobby
Har de lyckats väcka henne?

Det undrar jag också. Det var väl planerat att väcka henne i måndags?
Citera
2022-07-20, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AidanHunt
Det undrar jag också. Det var väl planerat att väcka henne i måndags?
Om det stämmer att hon hade ett buntband runt halsen när de hittade henne så finns det nog ingen chans att hon inte fått hjärnskador av syrebrist…
Så himla tragiskt.
Senast redigerad av karanan 2022-07-20 kl. 06:48.
Citera
2022-07-20, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
https://twitter.com/tessanma/status/...5_yX6MoELbeIFA

” Ni som läser tråden om flickan i Skellefteå på Flashback, har ni sett hatet i den mot henne och hennes familj? Något som media garanterat är väl medvetna om men struntar i. De fokuserar på att tycka synd om monstret istället”

Är det bara jag som tycker att det inte alls speglar trådens innehåll?
Varför hittar hon på?
I brist på sakargument, kombinerat med stark känslomässig övertygelse, är det vanligt att folk hittar på och blåljuger för att få pratbehovet tillfredsställt.

Har de väl sagt A men sedan inser att de inget vet eller har fel, då är de beredda till vad som helst för att inte avslöjas eller råka framstå som okunniga eller dumma. Prestige trumfar det mesta. Att ljuga är ett bekvämt alternativ till att använda våld när det blir pinsamt.
Citera
2022-07-20, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karanan
Om det stämmer att hon hade ett buntband runt halsen när de hittade henne så finns det nog ingen chans att hon inte fått hjärnskador syrebrist…
Så himla tragiskt.

Ja, det är fruktansvärt. Man skyggar nästan när man kollar nyheterna på morgonen för att man inte vill se "fel" nyhet.
Citera
2022-07-20, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karanan
Om det stämmer att hon hade ett buntband runt halsen när de hittade henne så finns det nog ingen chans att hon inte fått hjärnskador syrebrist…
Så himla tragiskt.
Varifrån kommer påståendet om buntband?

Om det skulle vara sant är det mer planering än bara impulsiv handling. Han tycks dessutom vara för dum för att förstå hur buntband fungerar.
Citera
2022-07-20, 07:06
Medlem
Fick se en rubrik på norran.se:

"Oron för att det ska hända igen är eliminerad"

Så fan heller!

Skulle inte förvåna mig om negern har full möjlighet att avvika från socialtanterna, resa tillbaka till Skellefteå, ta sig in på sjukhuset, och än en gång våldföra sig på samma flicka en gång till.

Oron kommer att finnas kvar oavsett vad som händer, oro är en helt naturlig drift som varje frisk förälder har efter ett sådant här dåd, även om GM skulle vara död efteråt.

Risken däremot, den skulle inte vara eliminerad förrän åtminstone varenda neger slängts ut ur landet och tryggheten är återställd till den nivå vi hade före massinvandringen.
Citera
2022-07-20, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OzzieTheOwl
I detta inlägg hittar du länkar till EW:s hela inlägg på Facebook:
Intressant, men mest en floskelsamling.

Hon skriver "Förstå kommer jag aldrig helt att göra".

Precis, att förstå innebär att se sanningen i vitögat och ta reda på hur vanligt det är att negrer överfallsvåldtar svenska flickor i sverige. Och gör man det ökar förståelsen, och vågar man dessutom yppa ett enda ord om saken blir hon "rasist" och är då redan utdömd som hatpredikant av sig själv med sitt eget inprogrammerade resonemang.

Hon har nog rätt, hon och många andra kommer aldrig att förstå så länge den förutsättningen är uppfylld, inte ens om hon själv eller de egna barnen drabbas av negervåldet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in