2022-07-19, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Og trebiten foran dør bare for å vite om hun hadde gått ut, eller en annen gått inn. Enklere å se på avstand enn en liten papirbit i dørsprekken.

Ellers er den brukt som dörrstopper.
Citera
2022-07-19, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Vannmåler? For noe sprøyt.

TH må kanskje spare på vannet fordi han kanskje bruker vannmålere. Det er så tørt på jordene nå og strømmen blir dyrere. TH må også spare strøm fordi han kanskje ikke har råd til å betale. TH hadde ikke råd til en eventuell skilsmisse med AEH til tross for at han hadde 1,7 milliarder kroner.
Citera
2022-07-19, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Enig. Dersom dette etter hvert kan bekreftes, så er sønnen i deep shit. Det samme er kontordama.

Gått bort fra troen på at hun satt lys levende i en rød BMW senere den dagen?
Citera
2022-07-19, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Badekarhistorien er nok vanntett. TEH er ikke siktet.

Dessuten var det en "fugl" som hvisket meg i øret; at TH forlengst har gått til anskaffelse av vannmåler i S4 (selv om det fremdeles ikke er påbudt i Lørenskog kommune). TH ønsket vel å få ned vannforbruket (les: øve), fordi han frykter at vann i fremtiden blir dyrebart, den gjerrigknarken

Når det gjelder det at TH er siktet for drap eller medvirkning til drap - så tror jeg at politiet har fått en "breaking bad-feeling" pga "billysene" på grusveien, 1 time før TH drar fra S4 den morgenen, og ser en mulighet for ufrivillig medvirkning på den måten - for når det gjelder muligheten for at TH er "bestiller", så gjelder vel drapssiktelsen.

Eller? Det kalles vel ikke medvirkning hvis TH er "bestiller"?

Jo, det kalles medvirkning
Citera
2022-07-19, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Jeg har ALDRI sagt at TH har alibi i forhold til medvirkning til drap.
Dette er du som ikke forstår deg på verken alibi eller diskusjonen rundt det.
TH har 100% alibi for handlingen, det er det politiet som sier så alle med svært få unntak kan forstå det.

Du kan ikke ha alibi mot å ha innleid en GM, alle som forstår hva et alibi er vet det så det er totalt meningsløst å påstå at jeg har sagt det.

Det jeg sier er at TH ikke har 100% alibi for selve handlingen, men du påstår det motsatte. Jeg påstår at du tar feil, og at dette vil komme frem etter hvert som saken ruller fremover🧐
Citera
2022-07-19, 09:43
Medlem
Citat:
Jeg kan ikke hjelpe deg med det, det er så godt dokumentert at dere som ikke har fått det med dere er det ikke håp for og ikke noe jeg gidder å bruke tid på.

Ingen i politiet har dokumentert din påstand om 100% alibi for utførelsen av selve drapet med TH i hovedrollen, det har kun vært rykter i pressen rundt dette forholdet. Det har tvert i mot vært stor usikkerhet rund dette temaet, og at du oppfatter dette som en 100% sannhet får være ditt problem🧐
Citera
2022-07-19, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Ingen i politiet har dokumentert din påstand om 100% alibi for utførelsen av selve drapet med TH i hovedrollen, det har kun vært rykter i pressen rundt dette forholdet. Det har tvert i mot vært stor usikkerhet rund dette temaet, og at du oppfatter dette som en 100% sannhet får være ditt problem🧐

Ja, det er ikke en gang helt sikkert at det var TH som kjørte bilen til Futurum den morgenen, kun bilen som er sett på video, ikke han.
Citera
2022-07-19, 09:53
Medlem
TH ble siktet for drap eller medvirkning til drap på AE.

Dersom politiet hadde funnet bevis som viste 100% sikkert på hvilket tidspunkt/tidsvindu AE ble utsatt for den alvorlige kriminelle handlingen (som kan ha vært et drap) i Sv4 og hvis politiet hadde funnet bevis som viste 100 % sikkert at TH hadde alibi for dette tidspunktet/tidsvinduet:
Hadde TH da kunne ha blitt siktet for drap eller hadde han da kun ha blitt siktet for medvirkning til drap?

Se også det som Brøske sa her:
(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31

Jeg leter etter en uttalelse fra politiet som ble publisert i en artikkel for lang tid siden (ca 2,5 - 3 år siden), der det ble sagt noe om tidspunktet for forbrytelsen (og det som ble formidlet var noe som jeg forsto som at politiet holdt det åpent at det tidsvinduet som forbrytelsen ble begått i løpet av kunne være større enn det forholdsvis smale tidsvinduet som tidligere hadde blitt skrevet om i artikler).
Senast redigerad av z-z-z 2022-07-19 kl. 10:32.
Citera
2022-07-19, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Ja, det er ikke en gang helt sikkert at det var TH som kjørte bilen til Futurum den morgenen, kun bilen som er sett på video, ikke han.
Alibiet består av at TH ringer samtidig ned at helseappen viser bevegelse på AEH sin telefon.
Citera
2022-07-19, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Det jeg sier er at TH ikke har 100% alibi for selve handlingen, men du påstår det motsatte. Jeg påstår at du tar feil, og at dette vil komme frem etter hvert som saken ruller fremover🧐
Du påstår at jeg skal ha sa gt at TH har ali for bestilling av drap . noe som er tøv!
Du hadde ikke påstått det om du hadde forstått hva et alibi er.
Citera
2022-07-19, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Enig! Snart blir det for dyrt med langt hår. Heldigvis frivillig med vannmåler I min kommune.
Du driver vel mest med å sminke over uregelmessigheter i saken.
Citera
2022-07-19, 11:09
Medlem
GG99Slayers avatar
Citat:
Alibiet består av at TH ringer samtidig ned at helseappen viser bevegelse på AEH sin telefon.

er du hjerneskada eller? at telefonen beveger på seg når TH ringer er da ikke ett vanntett alibi..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in