2022-07-18, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Din påstand om at TH har et 100% sikkert alibi i forhold til siktelsen om drap, eller medvirkning til drap, er i seg selv en meningsløs påstand. Hvis dette hadde medført riktighet, så ville siktelsen ha vært frafalt for lenge siden🧐
Jeg har ALDRI sagt at TH har alibi i forhold til medvirkning til drap.
Dette er du som ikke forstår deg på verken alibi eller diskusjonen rundt det.
TH har 100% alibi for handlingen, det er det politiet som sier så alle med svært få unntak kan forstå det.

Du kan ikke ha alibi mot å ha innleid en GM, alle som forstår hva et alibi er vet det så det er totalt meningsløst å påstå at jeg har sagt det.
Citera
2022-07-18, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Jeg har ALDRI sagt at TH har alibi i forhold til medvirkning til drap.
Dette er du som ikke forstår deg på verken alibi eller diskusjonen rundt det.
TH har 100% alibi for handlingen, det er det politiet som sier så alle med svært få unntak kan forstå det.

Du kan ikke ha alibi mot å ha innleid en GM, alle som forstår hva et alibi er vet det så det er totalt meningsløst å påstå at jeg har sagt det.

Du får snart komme med en link der politiet sier at TH har alibi da
Citera
2022-07-18, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Du får snart komme med en link der politiet sier at TH har alibi da
Jeg kan ikke hjelpe deg med det, det er så godt dokumentert at dere som ikke har fått det med dere er det ikke håp for og ikke noe jeg gidder å bruke tid på.
Citera
2022-07-18, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Jeg kan ikke hjelpe deg med det, det er så godt dokumentert at dere som ikke har fått det med dere er det ikke håp for og ikke noe jeg gidder å bruke tid på.

Du forsøker å lage en trådsannhet nå, du har ingen dekning for påstanden din.
Citera
2022-07-18, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
Jeg er også rimelig overbevist om at AEH ikke var i live om morgenen 31. oktober.

Enig. Dersom dette etter hvert kan bekreftes, så er sønnen i deep shit. Det samme er kontordama.
Citera
2022-07-19, 00:05
Medlem
Jeg tror hun kan ha tatt en fast medisin hver morgen, ca kl 09:30, for eks mot leddgikt (kule på håndledd indikerer leddgikt), som var tilsatt fentanyl; dødelig dose er kun 30 milligram.
Biologiske spor uten blod kunne være igangsatt da kroppen ble dratt ut av toalett.
Kun en hardbarket person kan holde maska i politiavhør.
Lønningpersonell tror jeg ville manglet den kapasiteten.
Det som taler i mot det, er at hundene kanskje ville ha markert på stoff. Men det er ikke lett for menigmann å vite.
Citera
2022-07-19, 00:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Enig. Dersom dette etter hvert kan bekreftes, så er sønnen i deep shit. Det samme er kontordama.
Badekarhistorien er nok vanntett. TEH er ikke siktet.

Dessuten var det en "fugl" som hvisket meg i øret; at TH forlengst har gått til anskaffelse av vannmåler i S4 (selv om det fremdeles ikke er påbudt i Lørenskog kommune). TH ønsket vel å få ned vannforbruket (les: øve), fordi han frykter at vann i fremtiden blir dyrebart, den gjerrigknarken

Når det gjelder det at TH er siktet for drap eller medvirkning til drap - så tror jeg at politiet har fått en "breaking bad-feeling" pga "billysene" på grusveien, 1 time før TH drar fra S4 den morgenen, og ser en mulighet for ufrivillig medvirkning på den måten - for når det gjelder muligheten for at TH er "bestiller", så gjelder vel drapssiktelsen.

Eller? Det kalles vel ikke medvirkning hvis TH er "bestiller"?
Senast redigerad av Havhest 2022-07-19 kl. 00:31.
Citera
2022-07-19, 00:22
Medlem
Og trebiten foran dør bare for å vite om hun hadde gått ut, eller en annen gått inn. Enklere å se på avstand enn en liten papirbit i dørsprekken.
Citera
2022-07-19, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
men ts skriver gjentatte ganger at alibiet er 100%.
Citera
2022-07-19, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Jeg tror hun kan ha tatt en fast medisin hver morgen, ca kl 09:30, for eks mot leddgikt (kule på håndledd indikerer leddgikt), som var tilsatt fentanyl; dødelig dose er kun 30 milligram.
Biologiske spor uten blod kunne være igangsatt da kroppen ble dratt ut av toalett.
Kun en hardbarket person kan holde maska i politiavhør.
Lønningpersonell tror jeg ville manglet den kapasiteten.
Det som taler i mot det, er at hundene kanskje ville ha markert på stoff. Men det er ikke lett for menigmann å vite.
tassen var innestengt noe han neppe ville vært uten gm. Da ville han surret rundt og laget spor og problemer. Åstedet skal være slik at giftteorien svekkes. Jeg har dog selv fremmet dette med gift og avviser det ikke helt.
Citera
2022-07-19, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Badekarhistorien er nok vanntett. TEH er ikke siktet.

Dessuten var det en "fugl" som hvisket meg i øret; at TH forlengst har gått til anskaffelse av vannmåler i S4 (selv om det fremdeles ikke er påbudt i Lørenskog kommune). TH ønsket vel å få ned vannforbruket (les: øve), fordi han frykter at vann i fremtiden blir dyrebart, den gjerrigknarken

Når det gjelder det at TH er siktet for drap eller medvirkning til drap - så tror jeg at politiet har fått en "breaking bad-feeling" pga "billysene" på grusveien, 1 time før TH drar fra S4 den morgenen, og ser en mulighet for ufrivillig medvirkning på den måten - for når det gjelder muligheten for at TH er "bestiller", så gjelder vel drapssiktelsen.

Eller? Det kalles vel ikke medvirkning hvis TH er "bestiller"?

Vannmåler? For noe sprøyt.
Citera
2022-07-19, 01:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Vannmåler? For noe sprøyt.
Enig! Snart blir det for dyrt med langt hår. Heldigvis frivillig med vannmåler I min kommune.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in