2022-07-19, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radhuslivet
Du behöver sansa dig kvinna. Kanske till och med söka för ditt hat. Jag vill även understryka att du inte håller dig riktigt till sanningen utan låter ditt hat mot Sara styra dina kommentarer så dom fladdrar i väg och innehåller mycket av dina egna spekulationer.
Kan du vara mer specifik gällande vad som inte är sant, och vad som är spekulation?
Citera
2022-07-19, 08:37
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Kan du vara mer specifik gällande vad som inte är sant, och vad som är spekulation?
De vägrar de konstant att kommentera.
All kritik där de uppenbarligen gjort borts sig förtigs.
Underligt ändå hur dumpen tror sig äga debatten och tror sig kunna komna in här och tysta alla andra.
Citera
2022-07-19, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
De vägrar de konstant att kommentera.
All kritik där de uppenbarligen gjort borts sig förtigs.
Underligt ändå hur dumpen tror sig äga debatten och tror sig kunna komna in här och tysta alla andra.
Enig med dig där. Hata åt ett håll förtjänar swish. Hata åt ett annat och man ska söka hjälp?
Ett gäng amatörer som leker journalister.
Citera
2022-07-19, 08:43
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radhuslivet
Du behöver sansa dig kvinna. Kanske till och med söka för ditt hat. Jag vill även understryka att du inte håller dig riktigt till sanningen utan låter ditt hat mot Sara styra dina kommentarer så dom fladdrar i väg och innehåller mycket av dina egna spekulationer.
Du, det här forumet är öppet för alla och du skall ge fan I att försöka tysta andra här.
Du kan tysta och stänga av kritiker på erat eget forum men på flashback får alla komma till tals.

Svara på kritiken istället när du nu ändå är här och läser.
Inte en endaste gång har ni vågat bemöta kritiken, bara tjafsat in annat.

Svara på denna fråga nu, har ni delat eller spridit barnporr i chattar/forum/grupper?

En jävligt adekvat fråga som ni hittills inte svarat på.
Citera
2022-07-19, 08:48
Medlem
Citat:
Du har rätt, men det var ju inte svaret på frågan.
Frågan var om gäddorna endast är intresserade av 14 och yngre.
Jag hävdar att de kommer träffa även 15 och äldre.
Då faller hela principen med Dumpen förstår du? (Och alla andra)

Låt mig se om jag förstår dig rätt. Om man ligger med en person som är 15 år eller äldre har man då ett frikort att våldta barn under 15 år?
Citera
2022-07-19, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Låt mig se om jag förstår dig rätt. Om man ligger med en person som är 15 år eller äldre har man då ett frikort att våldta barn under 15 år?
Pucko!!
Hade dumpen utgivit sig för att vara 15 eller 16 istället för 13 eller 14, så hade de fått samma resultat. Ergo faller tesen att gäddan i fråga enkom är ute efter 14 och under.
Citera
2022-07-19, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Pucko!!
Hade dumpen utgivit sig för att vara 15 eller 16 istället för 13 eller 14, så hade de fått samma resultat. Ergo faller tesen att gäddan i fråga enkom är ute efter 14 och under.

Dina hypotetiska scenarion är inte bara märkliga dom är också falska. Dumpen har aldrig utgivit sig för att vara 15 eller 16. Dumpens fiskare är inte intresserad av snuskhumrar som raggar på 15 åringar.

Ett tips är att inte använda så svåra ord om du inte kan sätta ihop dom till riktiga meningar.
Citera
2022-07-19, 09:06
Medlem
goofers avatar
Citat:
Kunde ge mig fan på att du är vaken redan.
Använd de små grå och försök förstå vad folk skriver.
Gäddorna skiter I om flickorna är 14, 15 eller 16!
Men dumoen skriver 14 för att lura in dem på olagligheter.
Skriver de 15 på det fiktiva barnet är det ju inte ens ett brott.
Du verkar ha ovanligt dåligt förstånd, eller trög på ren svenska.
Citera
2022-07-19, 09:11
Medlem
Citat:
Kunde ge mig fan på att du är vaken redan.
Använd de små grå och försök förstå vad folk skriver.
Gäddorna skiter I om flickorna är 14, 15 eller 16!
Men dumoen skriver 14 för att lura in dem på olagligheter.
Skriver de 15 på det fiktiva barnet är det ju inte ens ett brott.
Du verkar ha ovanligt dåligt förstånd, eller trög på ren svenska.

Har Dumpen skrivit att någon är 15 eller 16?
Citera
2022-07-19, 09:15
Medlem
Citat:
Inte vad jag vet. Det var en teoretisk hypotes. Varför inte testa gäddorna? En fiskare låtsas vara 13, en annan 16? Det är ett förslag.

Min fråga till dig var: Har Sara redogjort för hur intäkterna disponeras i form av en redovisning som Childhood?
Citera
2022-07-19, 09:16
Medlem
Citat:
Ditt älskade Childhood som du vurmar för gjorde en vinst på 1,8 miljoner förra året och har 80 miljoner i kapital. Men berätta gärna mer om varför det är hemskt att vanliga männsikor swishar 100:- till dumpen.

Det är inget fel att folk swishar till Dumpen. Inte heller ser jag något fel med att Dumpen tar mot pengar. Saras ekonomi vet jag inte mycket om, att Patrik är relativt fattig är dock känt, så ser donationer som nödvändiga i det här. Och det funkar för mig.

Vad som inte funkar för mig är när man börjar sätta Sara och Patrik på någon pedistal. Ingen av de två är perfekta och gör allt rätt och har de bästa intentionerna. Många gånger verkar det som att folk tror att det är så, och det är farligt, riktigt farligt. Det såg vi i Knutby, i Nazityskland och på massa andra ställen med.
Citera
2022-07-19, 09:20
Medlem
goofers avatar
Citat:
Nej de skriver 14 för att förleda gäddorna in på olagligheter, och sedan hänga ut dem till swishpöbelns förtjusning.
Om de skulle skriva 15 eller 16 så är det lika omoraliskt gjort av gäddan men konstigt nog lagligt.
Och då faller dumpens affärsidé de vill ju fånga gäddor att hänga ut så att det genererar mer swish.

Jag vet att du inte är dum, du fattar vad jag menar.
Senast redigerad av goofer 2022-07-19 kl. 09:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in