2022-07-19, 02:58
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Det här tar priset som det dummaste inlägget på länge.

Det är väl rätt uppenbart att både Sara och Patrik sysslar med Dumpen för att de inte pallar leva ”Svensson” och att de har bristande tillit till det etablerade samhället.

Jag förstår dem på ett sätt, är själv inte så pepp på att rätta in mig i ledet. Vad jag inte förstår är hur de tror sig förena sin frihet med att samtidigt vara en slags samhällstjänst, det hela blir farsartat.

Vad man i stället borde gjort är att sköta det hela bortom offentligheten och bedriva utpressning mot gäddorna. Tror Sara hade nappat på det. Sjöberg däremot är kändis och linslus och inte kan vara i den undre världen utan att också vara i den övre, om du förstår vad jag menar.
Senast redigerad av DrComfort 2022-07-19 kl. 03:10.
Citera
2022-07-19, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GIMP-SUIT
Något jag inte kan förstå är hur Patrik än idag kan hysa agg mot sin tränare? Det måste ju ha varit 10 år sen eller ännu mer. Gå vidare för fan

Öh? What? En våldtäkt kan aldrig förlåtas eller glömmas. Särskilt inte pedofilbrott heller. De som begår sånt ska märkas. Det är en kamp som aldrig vilar. Den som blir utsatt för sånt Patrik blev, blir aldrig hel igen så länge gärningsman 24k
Citera
2022-07-19, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MizzM81
Ursäkta. Hon vet hur det är att bli utsatt av såna här gubbar.

Sen för det andra kostar allt. De gör detta gratis men bensin kostar och de ska äta under sina uppdrag etc.
Kanske måste bo nånstans också..

Sluta klaga.
De brinner för att hjälpa barn.

Hur vet vi att de gör det gratis??

Som sagt, vi verkar ha en jävligt stor tilltro på två människor som kanske inte fullt ut visat världens bästa omdöme tidigare.
Citera
2022-07-19, 03:31
Avslutad
Just Saras och Patriks engagemang är egentligen oviktigt att förstå. Det finns en miljon andra som hade gjort samma sak om möjligheten fanns istället för att knega livstid.
Skillnaden jämfört med kampanjen och mediejakten på rasister och Sverigedemokraterna innan de blev rumsrena är det politiska motivet. Politik är drivet av gemenskap och sammanhållning. Pedofili är var och en för sig.
Jag tror att det finns manliga pedofiler som uppskattar och engagerar sig i dumpen av dubbelbottnade orsaker. Med pengar och makt eller samhällsposition som pedofiljägare har man alltid möjlighet att själv påverka och på olika sätt styra undan sig själv.

Citat:
Flockmentalitet eller massinstinkt är gemensamma stämningar eller beteenden hos en grupp individer. Det syftar på många individers vilja att tillhöra en grupp och handla i linje med dess åsikter och beteenden. Individerna i flocken agerar utan eftertanke eller rationellt tänkande, och ofta känslomässigt.
Individers önskan att göra som gruppen kan leda till konformism, att man anpassar sig till gruppens övergripande beteende. Detta kan leda till positivt eller negativt beteende. Det senare kan leda till våldsamheter, när aggressiva folksamlingar (mobbar) agerar destruktivt utifrån tron på en näraliggande fiende eller yttre hot. Inom den ekonomiska världen anses aktiebörser ofta styras av flockmentalitet, där folk ibland automatiskt gör som andra eftersom de tror att det gynnar dem.
Flockmentalitet förekommer hos sociala djurarter, inklusive människan, många savanndjur, fisk- och fågelarter. Hos många djurarter kan flockmentalitet fungera som en överlevnadsinstinkt. Exempel på detta är när fiskstim eller fågelflockar agerar unisont, för att göra det svårare för en rovfisk respektive rovfågel att attackera de enskilda individerna i stimmet eller flocken.
Hetsandan bottnar i tillhörighet och flaggor eller i konformismen i sig, brunfärgade rötter, vaccinåsikter eller grupptryck, ukrainavänlighet och det självklara med minst en tummen upp på Facebook åt dumpen. Plus en swish för att vara extra pk och duktig.
Senast redigerad av Thomac 2022-07-19 kl. 04:30.
Citera
2022-07-19, 06:18
Avslutad
Då "Eskilstunagäddan" gällde en pojke så är han "tyvärr" snart förlåten av folkmassorna. Det finns inget extra hat mot honom pga att han dessutom var homosexuell.
Dock kommer det alltid användas om folk finner skäl/har möjlighet att kränka och diskriminera mannen av andra orsaker. Så länge folk kan använda någonting emot andra så fortsätter utanförskap.
Citera
2022-07-19, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Hur vet vi att de gör det gratis??

Som sagt, vi verkar ha en jävligt stor tilltro på två människor som kanske inte fullt ut visat världens bästa omdöme tidigare.

Ditt älskade Childhood som du vurmar för gjorde en vinst på 1,8 miljoner förra året och har 80 miljoner i kapital. Men berätta gärna mer om varför det är hemskt att vanliga männsikor swishar 100:- till dumpen.
Citera
2022-07-19, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 122OrtKrigaren
Det blir lite fel när dumpen jagar män som vill träffa 14-åringar. Är man pedofil om man vill ha sex med en 14-åring? Patrik Sjöberg har gärna sex med en 20-åring.

Pedofilmamman är också svår då gäddorna genuint ofta bara vill träffa mamman.

Kan inte dumpen utge sig för att vara sju +-. Nappar inga gäddor då?

Vi normala personer förstår vad problemet är. För dig gäller att det är olagligt att ha sex med en 14-åring.
Citera
2022-07-19, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Ditt älskade Childhood som du vurmar för gjorde en vinst på 1,8 miljoner förra året och har 80 miljoner i kapital. Men berätta gärna mer om varför det är hemskt att vanliga männsikor swishar 100:- till dumpen.
Skillnade är att Childhood i alla fall redogör för hur pengarna disponeras... Gör Sara det?
Citera
2022-07-19, 08:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Torleifsdottir
Jo, Dumpen hängde ut ett riktigt barn i chattloggar från det fallet som nådde media där Dumpen kåtade upp barnets pappa till den grad att denne började skriva detaljer om han har förgripit sig på sitt lilla barn.

Trots att Dumpen hade mannens identitet så valde dom att kontakta polisen först efter att dom fick igenom en konfrontation med mannen vilket även gav honom all möjlighet att gå hem och radera bevismaterial.

Och det slutar inte där, i uthängningen så delar Dumpen med sig av chattloggar från när mannen i detalj skriver om hur han förgriper sig på sitt lilla barn. Inte nog med att man kåtade upp barnets pappa till eventuella övergrepp, dom kände ett behov av dela med sig av motbjudande detaljer om hur barnet våldtas av sin far.

Du behöver sansa dig kvinna. Kanske till och med söka för ditt hat. Jag vill även understryka att du inte håller dig riktigt till sanningen utan låter ditt hat mot Sara styra dina kommentarer så dom fladdrar i väg och innehåller mycket av dina egna spekulationer.
Citera
2022-07-19, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Skillnade är att Childhood i alla fall redogör för hur pengarna disponeras... Gör Sara det?
Har du swishat Dumpen?
Citera
2022-07-19, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Har du swishat Dumpen?
Fan vad jag avskyr när folk inte kan svara på en enkel fråga utan istället kommer med en korkad annan fråga.
Nej, jag har inte swishat dumpen. Varför skulle jag ge mina skattade pengar till en verksamhet som inte redogör ett skit för hur de pengarna används?
Citera
2022-07-19, 08:28
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MizzM81
En normal vuxen har inte sex med så unga personer.
Du har rätt, men det var ju inte svaret på frågan.
Frågan var om gäddorna endast är intresserade av 14 och yngre.
Jag hävdar att de kommer träffa även 15 och äldre.
Då faller hela principen med Dumpen förstår du? (Och alla andra)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in