2022-07-16, 20:43
Medlem
Hyacints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Nej det är märkligt. När man kom i puberteten intresserade man sig ju för tjejer som var äldre eller åtminstone lika gammal som en själv dvs hade kvinnliga former. En 9 åring var aldrig intressant, det var bara en unge.

I många länder gifts flickor bort i ca 7-10 års ålder......
Citera
2022-07-16, 20:43
Medlem
FuckSwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biatch
Denna lärarinnan E.W.

Vad är hennes FB? Jag hittar ingen E.W med passande bild .
Den lilla fittan tog bort sitt konto med hänvisning till så kallat "hat" och "hot".

Eller menar du Flashback?
Citera
2022-07-16, 20:45
Medlem
ATLAS64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akilles1.
Det ska göras i såna fall till betrodd källa. Alldeles för många som utnyttjar tragedier och utger sig för att samla pengar till offren!
Så betala inte till "random" insamlingar.
Finns ju inte någon uppdatering om hur mycket som kommer in på kontot ? lite väl dåligt emot dem som skänker dit pengar !
Citera
2022-07-16, 20:47
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel Kostia
Det har du rätt i. När en utlänning begår illdåd, så börjar en kör av självutnämnda antirasister räkna upp brott som har begåtts av inhemska svenskar. Som att det skulle vara en ursäkt för att utlänningar kommer till Sverige och beter sig illa.

Det är väl snarare ett bevis för att vi har för många inhemska idioter att ta hand om och inte behöver fler idioter utifrån.
Citera
2022-07-16, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucky12
deras IQ generelt inte når till 80%, Det är sanningen. Kan någon berätta vad Afrika gett åt världen vad som gäller musik, litteratur, uppfinningar mm?? De har bara tagit emot pengar.
Som vi alla vet är det skönare att ge än att få så de har väl givit oss möjligheten att ge.
Tänk om det är starten på Den Svenska Våren, man vet aldrig men kallt ser jag på mobilen, klimat kallt med 14 i STH och jag vill stoppa om flickan så hon har det varmt och skönt i sin säng. Vi håller tummarna Gott Folk!
Citera
2022-07-16, 20:49
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyacint

Ja jag vet och det är redigt sjukt. Jag fattar inte att det fortfarande kan få förekomma i världen år 2022
Citera
2022-07-16, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Problemet är att Hagamannen borde ha deporterats vid födseln, 14-åringen likaså som var drivande att slå i hjäl den hemlöse mannen och likaså 14-åringen som våldtog Nella innan hans partner in crime skar halsen av henne.

Din logik med huvudfokus på politik.

Det går inte att deportera svenskar.

Men det går att låta bli att importera människor från Mellanöstern och Afrika.
Citera
2022-07-16, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckSweden
Den lilla fittan tog bort sitt konto med hänvisning till så kallat "hat" och "hot".

Eller menar du Flashback?
Tids nog dyker hon nog upp här på Flashback.
Citera
2022-07-16, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ATLAS64
Finns ju inte någon uppdatering om hur mycket som kommer in på kontot ? lite väl dåligt emot dem som skänker dit pengar !
Att öppna en insamling till familjen och be folk Swisha, kan ju vem som helst göra. Du ser ju bara din insättning, hur mycket andra sätter in vet du ju inte, och om eller hur mycket som sen överlämnas till familjen av allt insamlat vet ju ingen.
Det kan vara så att någon bara säger att de samlar till offren.
Sen behåller pengarna!
Jag för min del skulle se till att någon offentlig person tar hand om det.
Citera
2022-07-16, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hyacint
Där kan man ju undra vad som händer dessa..knappast puss på pannan och godnatt.
Citera
2022-07-16, 20:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Tids nog dyker hon nog upp här på Flashback.

Hon finns säkerligen här redan, förmodligen med hetsande inlägg mot sig själv. Något ska hon ju mata journalisterna med.
Citera
2022-07-16, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Dock tror jag att han delat leo leklands video då den även finns på deras sida. Så han har nog inte filmat det..

Du har rätt jag hann bara se början.
Oavsett vad väldigt creepy…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in