2022-07-18, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenOndaLedaren
Hur var det med flickan? Det jag läste för några dagar sedan var att hon var på väg att vakna upp (hade kunnat öppna ena ögat litegrann osv) men det var bara en kommentar här på fb som sa det så jag vet inte sanningshalten i det
Eftersom mainstream media är så tysta kan vi vara säkra på att hon är mycket illa däran fortfarande.

Ett positivt tecken hade rapporterats direkt.

Citera
2022-07-18, 18:04
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inarritu
Enligt Aftonbladet har polisen inte några planer på att förhöra brottsoffret i dagsläget. Är det bara jag som får onda aningar av det? Kan det innebära att de inte räknar med att hon kommer att vakna upp?
Det är inte säkert att hon har några minnen från händelsen, dessutom är hon alldeles för traumatiserad i dagsläget.
Att förhöra barn är alltid en försiktig uppgift och ännu mer så om barnet varit utsatt för en starkt traumatisk händelse.
Citera
2022-07-18, 18:06
Medlem
Fan vad vidriga föräldrar och människor det finns kring offret.

Föräldrarna delat bilder på det 9 åriga offret i sjuksängen, svårt skadad på nätet. Tusentals sitter nu och delar den bilden med noll omtanke om flickans integritet i ett utsatt läge. Det är så sanslöst jävla vidrigt beteende.
Citera
2022-07-18, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Deras motiv är väl att de hatar brottsoffret och hennes familj för att det avskyvärda brottet upprör så många, svårare än så är det ju inte.
Ja, att det stör deras politiska agenda, att SD kan få mer röster och sådant.

Jag tänker att de personer jag riktade min frågeställning helst skulle ha total sekretess i detta sadistdåd för att inte störa deras narrativ.
Då duger det inte med insamlig för att hjälpa tösen och hennes anhöriga,ej heller att mamman postade ett par bilder.

Ingen av dem jag riktade frågeställningen till svarade på den.
Citera
2022-07-18, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darfsson
Fan vad vidriga föräldrar och människor det finns kring offret.

Föräldrarna delat bilder på det 9 åriga offret i sjuksängen, svårt skadad på nätet. Tusentals sitter nu och delar den bilden med noll omtanke om flickans integritet i ett utsatt läge. Det är så sanslöst jävla vidrigt beteende.

Tänk då vilken vidrig människa som då utsatte henne för detta.. vem tror du hon kommer hata mest när hon går ut från sjukhuset? Mamman som var förtvivlad och la ut en bild på henne i sängen eller den som gjorde detta vidriga mot henne?
Citera
2022-07-18, 18:11
Medlem
HazzardAlards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inarritu
Enligt Aftonbladet har polisen inte några planer på att förhöra brottsoffret i dagsläget. Är det bara jag som får onda aningar av det? Kan det innebära att de inte räknar med att hon kommer att vakna upp?

Nej. Den kopplingen går inte att göra.
Citera
Medlem
nitmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoist
Nu är ngr-pojken ute på turné nåstans i Sverige.
Lås in era sjuåringar för resten av deras sommarlov!

Sommarlovet förstört för varenda unge i alla län.
Den huvudlösa invandringspolitiken påverkar inte alls landet, nej...
För tro inte hans morsa kollar efter han mer nu, hon har två nya under två år att hålla reda på

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...i-vasterbotten
"....ifall man tror att han skulle vara ute på fri fot, så är alltså inte fallet."
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenOndaLedaren
Hur var det med flickan? Det jag läste för några dagar sedan var att hon var på väg att vakna upp (hade kunnat öppna ena ögat litegrann osv) men det var bara en kommentar här på fb som sa det så jag vet inte sanningshalten i det

Enligt säkra uppgifter är flickan fortfarande i sovande tillstånd. Även fast narkosen är borttagen. Man väntar och hoppas hon ska kvickna till. Sedan får man börja kolla hur allvarlig skada hon fått. Det är förjävligt.
Citera
2022-07-18, 18:12
Medlem
Harrfenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Jag menar inte just i detta fall. Utan det är incelsmän Med sjuk kvinnosyn man ska passa sig för. Det större risk att en kvinna våldtas och misshandlas och mördas i skogen med en sådan än en mörkhyad man.

Aha, du kanske menar detta fall, där en "man" 10-år gammal mördas av sin egen SYSTER.
(FB) Minderårig person mördad i Vällingby - Minderårig anhållen (2022-07-17)
Citera
2022-07-18, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nitman
"....ifall man tror att han skulle vara ute på fri fot, så är alltså inte fallet."

Dom får inte anhålla nån som sagt att dom är under 15.
"Och om någon sagt att dom är under 15, men inte verkar vara det, så får man gå på vad dom säger"

uttalande under 2015 invasionen ang debatten om ålderskontroll
Citera
2022-07-18, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hivnegativ
Antingen är hon allt för förstörd för livet så att det inte går att höra henne,

eller så är de rädda att hon ska säga något som kan uppfattas som rasistiskt eller främlingsfientligt.

Möjligtvis är ärendet redan lagt i högen i byrålådan i brist på tid och resurser, bland andra barn som våldtagits och MGM är känd och utpekad, som exempelvis det där fallet Lamotte tog upp:
https://nordfront.se/svensk-polis-ha...a-barnvaldtakt

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/up...brott-mot-barn

Så, hur förvånande kan aktuell tortyrvåldtäkt och mordförsök vara mot denna väldokumenterade bakgrund?

Det kommer att bli fler offer, det kommer att bli mycket värre.

Ja hur skall lärare socialsekreterare läkare och politiker reagera om fluckan vaknar och säger att det var negerpojken som våldtog henne?

Då måste ju alla dessa nämnda goda människor vända sig mot flickan väl?
Citera
2022-07-18, 18:16
Bannlyst
SVT rapport sa att negern är flyttad till annan del av landet för att lugna ner stämningen och att flickan fortfarande vårdas på sjukhus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in