2022-07-18, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av somenkniv
Ja, det var den jag länkade till först, men det står bara "Choose a plan" och verkar kosta pengar? Har aldrig använt den sidan förr.
Och klickar jag vidare kommer jag till "Pricing plans" med allt från 3.99$ och 42.99$ i månaden.
Edit: Läste inte att du skrev att det kostade. Aja, får hoppas den dyker upp i SVT Play igen eller nån annan gratissida. Betalar jag för film och musik så ska jag ha det i original; CD/LP/Kassett/DVD etc, så är det bara. heh

Den andra "Nyafilmer"-sidan jag besökte verkar ha gett mig virus för det dyker upp pop-ups om virus hela tiden efter jag var inne på, alternativt att jag får nå skit när jag klickar på "ta bort virus"-länken. haha

Vet du hur man använder en torrentklient så finns den att ladda ner på 1337x.to
Citera
2022-07-18, 16:25
Medlem
somenknivs avatar
Nä, är ganska old school och inte så hajj på "internet-grejer" om man säger så. Senast jag använde så kallade "Torrents" var via The Pirate Bay och det är väl en så där tio år sen nu.
Citera
2022-07-18, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av somenkniv
Nä, är ganska old school och inte så hajj på "internet-grejer" om man säger så. Senast jag använde så kallade "Torrents" var via The Pirate Bay och det är väl en så där tio år sen nu.
1337x.to funkar bra. Se till att ha virus och browserskydd aktiva så funkar den hur bra som helst.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback