Citat:
Ursprungligen postat av
st33r
Du antyder att man måste vara nån sorts white trash av den typ som flockas kring Dumpen-parets facebooktrådar för att bry sig om eller beröras av att en kollega bevisligen ertappats som barnknullare?
Det tror inte jag.
Jag gillar inte dumpen och har aldrig gjort. Jag bryr mig inte om de flesta av deras texter. och vet inget om de patetiska figurer som åkt dit förut. Men är övertygad om att det nått mig via omvägar om det varit en person i min hemstad, eller i min bransch.
Jag ser också det självklara i att om någon av de ertappade går vidare och processar , och det skapas ett mål kring detta och de blir drivande i en process mot denna uppmärkssammad sajt - så kommer ju deras chattloggar och det de gjort uppmärksammas i än högre grad. Den självklarheten verkar inte du se dock.
Jag säger inte att man måste vara WT för att vara peddohatare, men jag får känslan att WT är kraftigt överrepresenterade bland dessa. Det är lite som när vänsterliberaler kallar SD-sympatisörer för bönder. Man måste inte vara bonde (alltså bo utanför Stockholm) för att sympatisera med SD, men det finns ett samband.
Du antyder att rykten färdas med olika hastighet beroende på bransch. Jag håller med.
Jag är medveten om att en stämning kommer att leda till att ramaskri bland dumparna, tro inget annat. Saken är bara att dumparna är en liten och ganska begränsad grupp. Visst kommer domstolshandlingarna att finnas och laddas ner av de som är intresserade, men det finns inte en chans att MSM kommer att publicera namn och bild tillsammans med chattar.