Citat:
Ursprungligen postat av
dontcopymyname
Eller kan ni ge er partner en andra chans? Jag har som tur var aldrig blivit bedragen men skulle utan tvekan ge min partner en andra chans. Men gör hon om det är förtroendet helt brutet.
Inte en chans…
Har befunnit mig på andra sidan ett antal gånger, genom hela vägen under min universitetsutbildning upp till forskningsnivå.
Man träffar någon och allt fungerar bra, men efter några dagar/veckor så slinker det fram att de har pojkvän och/eller är förlovad.
det finns alltid en ursäkt till varför de råkar ha min kuk i sig. Variationerna var närmast oändliga. I de flesta fall handlade det till slut om att de var kåta/ensamma/ville inte sova ensam/… och deras ordinarie kuk fanns inte på plats
Värsta fallet skulle tjejen i fråga gifta sig i Canada om två veckor när jag avbröt det hela.
Efter ett antal 'möten' över ett antal veckor berättade hon detta för mig, varpå jag avslutade det hela.
Jag körde henne hem, efter det hon berättat sin 'hemlighet', till den närliggande stad som hon tydligen var på väg att flytta ifrån. Väl där frågar hon mig om jag vill komma upp och titta på hennes (tomma) lägenhet.
Jag försökte undvika en pinsam situation och ljög i hop något om att jag hade ett möte som jag var tvungen att passa, varpå hon återigen ställde samma fråga och avslutade det med "…sista chansen".
Vissa skall helt enkelt vara singel hela livet, då de tycks ha en makalös förmåga att råka knulla fel person.
En gång är tio gånger för mycket…