Citat:
Ursprungligen postat av
zantera
Haha jag känner igen mig i det du säger. Inför varje säsong känns det som "nu blir det mer spännande än någonsin" men sen kommer man till typ Oktober-November och några lag har redan halkat 10p efter och det står mellan 2 lag i toppen och man kan redan se typ 2 lag som kommer åka ur.
Dock känns det ju kul inför kommande säsong att Liverpool/City kör på med samma tränare och har förstärkt sina trupper - utöver det så fortsätter Arsenal att bygga, Chelsea har ny ägare och står inför något av en nydekoration med en helt ny backlinje i princip men Tuchel är en bra tränare, Man Utd har för första gången på flera år en tränare som känns spännande och som potentiellt kan göra laget till en utmanare och Spurs ser starkare ut än på länge mest pga Conte.
Blir även intressant att se lagen bakom och hur det går där. Everton känns som de inte är med i diskussionen längre men Wolves har ju blandat och gett och känns som en joker, Aston Villa har satsat och har en intressant tränare i Gerrard så det är väl lite bära eller brista där. West Ham med Moyes har ju visat sig överträffa många personer's förväntningar. Tycker även det ska bli kul att se Nottingham i PL igen - hoppas de hänger kvar.
Nottingham har värvat roligt och hoppas självklart dom överlever ligan. Man kan inte spela sämre än Everton, Burnley och Norwich tex. Kan kan man ju men luktar bättre för Nottingham tycker jag.
Kan Brendan Rodgers göra det sämre? Borde Arsenal gå för honom eller Poch när (om) Arteta får lämna?
2022 och Aston Villa och West Ham slåss om att placera sig inom top 6? Ja jävlar inte trodde man det hehe men hoppas ju i alla fall att just dessa två och kanske som du säger Wolverhampton verkligen slåss för Europa spel.
Arsenal tycker jag har värvat bra och det finns fortfarande hopp om någon stor värvning till, eller två?
Spurs har gjort ett bra fönster, ett väldigt bra.
Ses här igen om ett år i dag där jag skriver igen ''Denna säsong...

''