2022-07-17, 20:09
Medlem
Eller kan ni ge er partner en andra chans? Jag har som tur var aldrig blivit bedragen men skulle utan tvekan ge min partner en andra chans. Men gör hon om det är förtroendet helt brutet.
Citera
2022-07-17, 20:11
Avstängd
FriendlyNo1s avatar
Du skulle alltså kunna vara med samma kvinna, vetandes att hon haft någon annans penis i munnen, svalt en annan mans sperma, låtit en annan kille testa saker med henne som du aldrig fått göra som att ha analsex & spela in egen porrfilm osv?

För det kan inte jag.
Citera
2022-07-17, 20:13
Medlem
Kvalitetssnuss avatar
Beror helt på situationen.

Rider damen kukkarusell hejvilt så är det självklart slut, men ett misstag kan hända.
Citera
2022-07-17, 20:15
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FriendlyNo1
Du skulle alltså kunna vara med samma kvinna, vetandes att hon haft någon annans penis i munnen, svalt en annan mans sperma, låtit en annan kille testa saker med henne som du aldrig fått göra som att ha analsex & spela in egen porrfilm osv?

För det kan inte jag.
Hur vet du vad TS får göra i sängen med sin partner och inte?
Är det dig själv du utgår ifrån.

Dessutom - givet att få går in i relationer med oskulder så vet du ju inte om just din kvinna gjort allt det där innan dig....
Citera
2022-07-17, 20:20
Medlem
nedboys avatar
Det finns kanske något scenario där man kan förlåta och gå vidare. Men troligast så skulle jag packa väskan (min eller hennes beroendes på).

Men jag har svårt att tänka mig att någon kvinna skulle vara otrogen mot mig.
Citera
2022-07-17, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FriendlyNo1

För det kan inte jag.
Du dejtar alltså bara osklulder?
Citera
2022-07-17, 20:25
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalitetssnus
Beror helt på situationen.

Rider damen kukkarusell hejvilt så är det självklart slut, men ett misstag kan hända.

Jag förstår inte riktigt det där med att begå ett misstag när man är otrogen, man väljer ju själv vem man hoppar i säng med sålänge man inte blir överfallen.
Citera
2022-07-17, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Jag förstår inte riktigt det där med att begå ett misstag när man är otrogen, man väljer ju själv vem man hoppar i säng med sålänge man inte blir överfallen.
Är man kåt o full kan det hända fast det inte var planerat tror jag han menar
Citera
2022-07-17, 20:28
Medlem
Kvalitetssnuss avatar
Citat:

Har själv varit otrogen i alla mina relationer, det vore aningen skenheligt att lämna någon för det samma.

Sen spelar alkohol en stor roll i detta, är man full och gör ett ärlig misstag kan det förlåtas, gör man ett aktivt val nykter att knulla andra så är det en annan sak i mina ögon.

Inte helt logiskt men det är vad det är.
Citera
2022-07-17, 20:28
Medlem
WhiteNightFlights avatar
Efter över 20 års äktenskap skulle jag lämna direkt, det är en av mycket få saker jag aldrig skulle kunna acceptera.
Citera
2022-07-17, 20:30
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dontcopymyname
Är man kåt o full kan det hända fast det inte var planerat tror jag han menar

Citat:
Ursprungligen postat av Kvalitetssnus
Har själv varit otrogen i alla mina relationer, det vore aningen skenheligt att lämna någon för det samma.

Sen spelar alkohol en stor roll i detta, är man full och gör ett ärlig misstag kan det förlåtas, gör man ett aktivt val nykter att knulla andra så är det en annan sak i mina ögon.

Inte helt logiskt men det är vad det är.

Ja, det är alltid alkoholens fel.
Citera
2022-07-17, 20:32
Medlem
Kvalitetssnuss avatar
Citat:
Ja, det är alltid alkoholens fel.

Nej det är fortfarande ett val, men det valet påverkas av alkoholen.

Är du dig själv när du är riktigt berusad?

Det ursäktar inte beteendet, men det förklarar det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in