2022-07-17, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Nix, han var inte svart. Hade stort fluffigt hår och en scarf knuten över pannan (och över fluffet likt Björn Borg på sin tid) och självklart var hans scarf en amerikansk flagga. Såg sjukt rolig ut

Tänker du på Rambo?
Citera
2022-07-17, 00:19
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Tänker du på Rambo?

Tänk mer fetma, sämre hårkvalité OCH frisyr lik Bozo så närmar vi oss Rambo. Obegripligt att ingen la märke till honom.
Citera
2022-07-17, 00:25
Medlem
Citat:
Tänk mer fetma, sämre hårkvalité OCH frisyr lik Bozo så närmar vi oss Rambo. Obegripligt att ingen la märke till honom.

Sorry.

Laddar inför nattpasset
Citera
2022-07-17, 00:26
Medlem
Citat:
Ett tag sen hans aktiva karriär tog slut så jag misstänker att han behöver cash nu. Eller?

Annars hade han väl gått direkt från aktiv till kommentator.som nannskog
Vill minnas att han jobbade som agent hos Wessfeldt men fick sluta pga pandemin och numera jobbar som bilförsäljare. Kan tänka mig att han ser giget som en chans att knyta lite kontakter igen för nytt agentjobb.
Citera
2022-07-17, 00:27
Medlem
Citat:
Nix, han var inte svart. Hade stort fluffigt hår och en scarf knuten över pannan (och över fluffet likt Björn Borg på sin tid) och självklart var hans scarf en amerikansk flagga. Såg sjukt rolig ut

Proffsen i tråden verkar ha gått och lagt sig, för att stiga upp när finalpasset börjar om ett par timmar.
För övrigt fanns det väl någon amerikansk(?) retrosnubbe på medeldistans/långdistans här om året?
Hockeyfrilla + mustasch.
Citera
2022-07-17, 00:30
Medlem
Citat:
Jag däckade igår på gången. Ger det ett nytt försök inatt. Har ni några tricks för att hålla sig vaken? Förutom koffein.

Tycker man ska se sådana här grejer i livesändning. Blir inte alls samma sak om man kollar i efterhand.
Gå ut och gå ett varv runt huset eller längre så du får upp pulsen.
Citera
2022-07-17, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Vill minnas att han jobbade som agent hos Wessfeldt men fick sluta pga pandemin och numera jobbar som bilförsäljare. Kan tänka mig att han ser giget som en chans att knyta lite kontakter igen för nytt agentjobb.

Aha. Tack för info. Jag trodde han tjänat såpass bra under sin karriär att han bara kunde glida runt eller iaf bli som Edberg.

Undrar vilken relation han och tregaro har idag. Och undrar hur mycket tregaro kostar att ha som tränare för en sån som montler tex.

För övrigt har jag aldrig tyckt tregaro verkar speciellt sympatisk eller trevlig men det får jag väl ta i skvallertråden...
Citera
2022-07-17, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantes
Gå ut och gå ett varv runt huset eller längre så du får upp pulsen.

Bra idé. Är dock för lat 😂

Men kanske testar.
Citera
2022-07-17, 00:33
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Proffsen i tråden verkar ha gått och lagt sig, för att stiga upp när finalpasset börjar om ett par timmar.
För övrigt fanns det väl någon amerikansk(?) retrosnubbe på medeldistans/långdistans här om året?
Hockeyfrilla + mustasch.

Nu vet jag vad han hette! Daniel Haugh
https://www.alamy.com/tokyo-2020-olympics-athletics-mens-hammer-throw-qualification-ols-olympic-stadium-tokyo-japan-august -2-2021-daniel-haugh-of-the-united-states-in-action-reutersaleksandra-szmigiel-image437063758.html
Citera
2022-07-17, 00:57
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Hockeyfrilla + mustasch.

Det finns ju två. Av din beskrivning att döma tänker du nog på Craig Engels, men sen har vi Ben Blankenship också som sticker ut även han - långt hår, skägg, Nike-pannband och gärna solbrillor också.

Här har du en bild på dem båda:
https://www.alamy.com/california-usa-30-june-2019-ben-blankenship-and-craig-engels-competing-in-the-men-1-mile-bowerman-ra ce-at-the-iaaf-diamond-league-prefontaine-cl-image259929727.html
Citera
2022-07-17, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Det finns ju två. Av din beskrivning att döma tänker du nog på Craig Engels, men sen har vi Ben Blankenship också som sticker ut även han - långt hår, skägg, Nike-pannband och gärna solbrillor också.

Här har du en bild på dem båda:
https://www.alamy.com/california-usa-30-june-2019-ben-blankenship-and-craig-engels-competing-in-the-men-1-mile-bowerman-ra ce-at-the-iaaf-diamond-league-prefontaine-cl-image259929727.html

Tack, det måste vara Engels jag tänker på. Är han med i år?
Citera
2022-07-17, 01:47
Medlem
Citat:
Tack, det måste vara Engels jag tänker på. Är han med i år?

Nä. Han hade det kämpigt med motivationen efter förra året. Är med i ett nystartat Nike-lag (gamla Oregon Project) men deltog inte på amerikanska uttagningarna. Kommer säkert tillbaka på okej nivå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in