Citat:
Ursprungligen postat av
Erik.Blodyx
Problemet är att jag och många med mig skiter i ryssen. Om du och andra dårar hatar ryssar, må så vara. Min ingång i den militära konflikten är vad som är bäst för svenskarna. Jag vet att den typen av frågeställning är dig främmande. Men bespara mig dina falska tårar och ditt behov av att hata ryssar.
Vad fan tror du och övriga pojk-flickor som frekventerar den här sataniska tråden att kriget innebär? Tror du verkligen att kriget inte innebär ett utmärkt tillfälle för Mars och Oden att skörda mänskliga själar? Vi må reagera på ordval, men krigets realitet är en jävla massa människor som dör.
Klart det är "avskyvärt". Men inte ens i närheten lika "avskyvärt" som att medvetet föra människor in i kriget. Vilket USA gör; med berått mod.
Den dagen jag skäms inför dårar som du är dagen jag avslutar mitt liv. Jag är inte skyldig dina villfarelser ett endaste vitten. Om något borde du slicka mina stövlar - som den eländiga mentala träl du är.
Att kalla dödande av ukrainare för ”människoskörd” , det gör dig tydligen upphetsad ,
Det som sker när du blottar dig som i texten ovan , är att öka rysshatet
Du är en black om foten för övriga ryssar här, och även i Ryssland .
Jag förstår att du är nekrofil , du har nog svårt få röra något som lever
Men ”man tar vad man haver”,
Summa summarum : Du är en obehaglig person , som passar bäst i celibat.