2022-07-10, 00:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Jewels senaste video. Vad i hela friden har kvinnan tagit? och satan vad hon snuskar sig med maten.
Uppenbart påtänd. Gissningsvis valium eller liknande receptbelagt flödder som hon tiggt till sig från vården med någon hypokondrisk rövarhistoria. Citodon? Nånting ditåt iaf...
Citera
2022-07-10, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Du har rätt i det, jag visste inte att hon hade skulder.

Så kossan är skyldig KF och köper en luftrenare och har råd att sminka sig som ett luder varje dag. Och kan hoppa från lägenhet till lägenhet. Och få fina tänder.

Helt sinnessjukt, det finns dom som mår dåligt på riktigt och behöver hjälp, sen har vi den här luffaren och Rask som lever på andra människor genom att påstå sig vara psykiskt sjuka.

"Jewels" borde få en one way ticket till rumänien där hon kan leva på att hora istället. Men hon är säkert allergisk mot kukar också.
Hon är demisexuell, och har inte haft sex sedan hon var gift med Issys pappa. Detta trots att hon varit gift en gång efteråt också.
Citera
2022-07-10, 09:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffekropp
Hon är demisexuell, och har inte haft sex sedan hon var gift med Issys pappa. Detta trots att hon varit gift en gång efteråt också.

Jaså. Hon verkade rätt sugen för cirka 4-5 år sen när jag trollade henne via instagram/Snapchat, tror jag det var, och jag kom ganska långt innan jag äcklades av mig själv och hon tyckte vi skulle göra tiktoks tillsammans.
Minns att hon började med att fråga om jag kunde verifiera mig för det är så många som försöker trolla henne. Jag gjorde det med en livebild och hon verkade både kåt och snäll.
Inget ljug.
Citera
2022-07-10, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Jaså. Hon verkade rätt sugen för cirka 4-5 år sen när jag trollade henne via instagram/Snapchat, tror jag det var, och jag kom ganska långt innan jag äcklades av mig själv och hon tyckte vi skulle göra tiktoks tillsammans.
Minns att hon började med att fråga om jag kunde verifiera mig för det är så många som försöker trolla henne. Jag gjorde det med en livebild och hon verkade både kåt och snäll.
Inget ljug.
Aha, det var intressant att läsa. Hon brukar berätta hur mycket hon hatar dicpics och sexsnack, och att hon vill ha en pojkvän som inte gillar sex eftersom hon är så traumatiserad av sexet med isabelles farsa. Hon säger sig också bli otroligt obekväm när någon i liven pratar om sex. Å andra sidan minns jag också hennes tiktoks för ett par år sedan, där hon ville vara sååå sexig. Hennes smink och botoxhungrande tyder ju också på att hon vill vara knullbar.
Citera
2022-07-10, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
HAHAHA, så att Oliver var delvis mammans påhitt? Fan vad sjukt.
Ja, det var mammans påhitt. Var väl issys idé från början och jewels såg det som en chans till clout och en enkel lösning på flickans problem.
Citera
2022-07-16, 14:56
Medlem
54NDR0s avatar
Jewels brukar alltid spara sina lives, men den hon hade igår har hon nu tagit bort. Antagligen var det för att Jewels berättade att Issy själv hade gjort en soc-anmälan och försökt få hjälp för inte så länge sedan. Jewels bortförklarade det hela med att "Issy fick psykos" samtidigt som Jewels hade ett stort leende på läpparna.
Citera
2022-07-16, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 54NDR0
Jewels brukar alltid spara sina lives, men den hon hade igår har hon nu tagit bort. Antagligen var det för att Jewels berättade att Issy själv hade gjort en soc-anmälan och försökt få hjälp för inte så länge sedan. Jewels bortförklarade det hela med att "Issy fick psykos" samtidigt som Jewels hade ett stort leende på läpparna.

Var säkert för att "orm killen" inte kom och va med i liven. Hon verkar ju vara betydligt mer brydd över det än Issys problematik. Så fort Issy kommer på tal så vänder hon det till att handla om henne istället och hur jobbig Issy är.

Sa hon nåt mer om vad det gällde förutom att "Issy fick psykos"?
Citera
2022-07-16, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superpotato
Var säkert för att "orm killen" inte kom och va med i liven. Hon verkar ju vara betydligt mer brydd över det än Issys problematik. Så fort Issy kommer på tal så vänder hon det till att handla om henne istället och hur jobbig Issy är.

Sa hon nåt mer om vad det gällde förutom att "Issy fick psykos"?

Hon sa att videon kommer att komma tillbaka, men nedkortad. Så vi får se om det är ormkillen, socanmälan eller båda två som tas bort.
Hon sa väl att issy fick en psykos hos pojkvännen när hon inte tog sina mediciner. Och att issy ville ha hjälp av soc med de tolkade det som en anonym anmälan. Och issy har inget minne av att hon har anmält..

Fan det här med ormkillen är så otroligt barnsligt så jag vet inte vad jag ska säga. Är hon 14 år eller?
Citera
2022-07-17, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 54NDR0

Delen med socanmälan fick vara kvar det som klipptes bort var delen med ormkillen.
Citera
2022-07-17, 20:20
Medlem
54NDR0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffekropp
Delen med socanmälan fick vara kvar det som klipptes bort var delen med ormkillen.
Ja hon pratar ju skit om Issy i varje live så det kanske inte var så konstigt egentligen. Jewels är mer bekymrad över hur hon framstår inför sitt "kompisgäng" av personer i 20-årsåldern. Så fort "ormkillen" inte gör precis som Jewels vill så ser man verkligen hur kränkt hennes ego blir. Skaffa ett jobb och vänner i din egna ålder kärringjävel.
Citera
2022-07-18, 18:30
Medlem
Jag hänger inte med. Jag såg vloggen där dom besökte "ormkillen" och det var ju ett väldigt underligt möte. Vad är deras relation till varandra?
Citera
2022-07-18, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KonturKvinna
Jag hänger inte med. Jag såg vloggen där dom besökte "ormkillen" och det var ju ett väldigt underligt möte. Vad är deras relation till varandra?
De är nån typ av bästisar. Tycker Jewels åtminstone. Jewels är ju tydligt kär i killen, och han är tydligen kär i nån annan. Killen var ju riktigt autistisk och socialt handikappad. Enda personen i det gänget som kunde bete sig normalt var ju Issys kompis.

Undrar hur kul Jewels har med sina bästisar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in