2022-07-08, 22:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Det jag stör mig på är det här tiggandet. Åh, jag behöver en diskmaskin, luftrenare, ny telefon, matpengar, fillers medmera..
Och dom får allt dom vill ha. Det blir aldrig bra, det dyker hela tiden upp nya saker hon behöver.
Tyck synd om mig 😪 jag kan inte diska, jag kan inte andas. Dubbla hyror och voj voj..

Jag har inte sett nåt sen issy blev en tjej igen, det är väl bara lives nu? Som dom sparar som om någon orkar plöja igenom gamla lives utan att kunna trolla.
Citera
2022-07-08, 22:14
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Jag har inte sett nåt sen issy blev en tjej igen, det är väl bara lives nu? Som dom sparar som om någon orkar plöja igenom gamla lives utan att kunna trolla.

Denna kom upp idag
https://youtu.be/kLX5doWkj54
Citera
2022-07-08, 22:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Denna kom upp idag
https://youtu.be/kLX5doWkj54

Åh, samma jävla gnäll som vanligt när hon får ett nytt boende. Den där jävla häxan förtjänar att bo i en koja långt in i skogen. Hur kan man vara så otacksam över allting? Hon har inte klarat av någonting på egen hand i livet, får bara allt serverat, och har mage att gnälla hela tiden.

Jag orkade titta i 3 minuter.

Inget att ha stängt av funktionen för kommentarer. Issy är väl 18 nu? För länge sen så hon att det var för att hon är ett barn.
För det kan ju inte vara så att eventuella nya tittare inte ska få reda på vilket as hon är.
Senast redigerad av drrty 2022-07-08 kl. 22:22.
Citera
2022-07-08, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hayworthian
Nu har Jewels köpt en luftrenare. "på fyyyndhörnan" poängterades det. Varifrån kom dessa pengar?

VAD har hon för fel som måste ha ac och luftrenare och mår såååå dåligt hela tiden?

https://www.youtube.com/watch?v=kLX5doWkj54
Videon är ju några veckor gammal. Hon har tidigare berättat att hon fick låna pengar av en vän för den där jävla luftrenaren.

Edit: videon är alltså _inspelad_ för några veckor sedan.
Citera
2022-07-08, 23:22
Medlem
Hon har ju tiggt till sig nån typ av samarbetet nu för nån fillersklinik? Men med så få tittare som de har, lär hon ändå vara tvungen att betala en hel del för behandlingarna.
Citera
2022-07-09, 08:35
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffekropp
Videon är ju några veckor gammal. Hon har tidigare berättat att hon fick låna pengar av en vän för den där jävla luftrenaren.

Edit: videon är alltså _inspelad_ för några veckor sedan.

Jag kan inte förstå hur människor kan vara så blåögda och låna ut pengar till J, det är ju inte som att hon kommer kunna betala tillbaka dom! Man mår lite dåligt av hur hon klagar på morfarn som att han är något som bara är i vägen.
Citera
2022-07-09, 10:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hayworthian
Jag kan inte förstå hur människor kan vara så blåögda och låna ut pengar till J, det är ju inte som att hon kommer kunna betala tillbaka dom! Man mår lite dåligt av hur hon klagar på morfarn som att han är något som bara är i vägen.

Han är en bra inkomst för henne, han behöver ju också köpa saker till hemmet och bidra, och bidrar garanterat mer ekonomiskt än vad kärringen och issy gör, han själv lär ju inte vara dyr i drift och sparar knappast pengar. Kärringen får nog honom att betala en hel del, hon kanske även är hans gode man.
Citera
2022-07-09, 10:11
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Han är en bra inkomst för henne, han behöver ju också köpa saker till hemmet och bidra, och bidrar garanterat mer ekonomiskt än vad kärringen och issy gör, han själv lär ju inte vara dyr i drift och sparar knappast pengar. Kärringen får nog honom att betala en hel del, hon kanske även är hans gode man.
Finns inte en chans att hon skulle vara hans gode man.
Citera
2022-07-09, 11:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Finns inte en chans att hon skulle vara hans gode man.

Det finns det absolut även om hon är sjukpensionär.
Citera
2022-07-09, 18:07
Medlem
Citat:
Det finns det absolut även om hon är sjukpensionär.

Läste att man ska ha en ordnad ekonomi för att få vara god man. Jewels har väl skulder hos kronofogden, så tror väl inte att hon är morfars gode man. Men absolut så är ju han en extra inkomst för Jewels.
Citera
2022-07-09, 19:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Superpotato
Läste att man ska ha en ordnad ekonomi för att få vara god man. Jewels har väl skulder hos kronofogden, så tror väl inte att hon är morfars gode man. Men absolut så är ju han en extra inkomst för Jewels.

Du har rätt i det, jag visste inte att hon hade skulder.

Så kossan är skyldig KF och köper en luftrenare och har råd att sminka sig som ett luder varje dag. Och kan hoppa från lägenhet till lägenhet. Och få fina tänder.

Helt sinnessjukt, det finns dom som mår dåligt på riktigt och behöver hjälp, sen har vi den här luffaren och Rask som lever på andra människor genom att påstå sig vara psykiskt sjuka.

"Jewels" borde få en one way ticket till rumänien där hon kan leva på att hora istället. Men hon är säkert allergisk mot kukar också.
Citera
2022-07-09, 21:12
Medlem
Paulabrauns avatar
Jewels senaste video. Vad i hela friden har kvinnan tagit? och satan vad hon snuskar sig med maten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in