Citat:
Ursprungligen postat av
Abetterworld
kom till Sverige, för jag var sjuk och mina barn behövde också hjälp. Jag hoppades på mycket, men vi har kommit och vi är helt hjälplösa. Sedan har polis kommit till oss för att hämta barnen. Är det rätt tycker du?
Polisen: Jag kan inte svara på det. Jag har inte varit delaktig i det. Men, barnen är ju här av en anledning. (min kommentar: oklart var dem är vid tiden för filmandet)
Tolken talar: ----
Mannen talar: -----
Tolken talar: Innan vi kom till Sverige så fick vi löfte om att vi kommer att ha ett bättre liv och om man är sjuk så får man sjukvård då här i Sverige det finns möjlighet enligt det löfte som vi fick. Men, sedan jag kom hit jag har inget jobb, jag sitter hemma och varje månad ber jag om hjälp och då jag är handikappad och till slut kommer dem och tar barnen ifrån mig. Vad är detta och vad har jag gjort mot er?
Slut på inslag
Det fetade är så obehagligt att läsa så jag finner inte ord..
Vem/vilka ”lovade ett bättre liv”? För det är ju garanterat likadant i detta fallet med pedofilmongonegern.
”Åk till Sverige, gratis sjukvård, bidrag och ’otrogna horor’ att plocka som man vill. Ingen kräver något i gengäld av er heller!”
Han ber? Han ber möjligtvis Soc om mer pengar..