Citat:
Ursprungligen postat av
Ekrum
Har senaste 2 dagarna fått yrsel när jag vaknat på morgonen. Är borta på semester. Har sovit de senaste nätterna minst 6-7 timmar men vaknat upp 3 gånger på sennatten, pga skränande fiskmåsar m.m Lyckades som tur att somna om. Är 25 år. Har öronproppar och ögonmask som jag använde under morgonen.
Idag så har yrseln hållit I sig lätt under förmiddagen och det har gungat lite när jag går. Har aldrig haft detta förut. När jag sitter ned och ligger ned känns det bra och känner knappt ingen yrsel då. Har inget illamående och kan äta som vanligt.
Har sedan maj problem med spänningshuvudvärk och tryck I huvudet/ansikte som känns mest på kvällen när jag ligger ned i sängen och ska sova. Har sömnproblem men går inte på någon medicin mot det förutom Setralin 50mg på morgonen. Har Imovane vid beredskap och funderar på ta den ikväll då jag ska ta bilen tillbaka imorgon hemmåt. Har inget beroende av imovane.
Du tar alltså Sertralin för att bli lycklig, och får insomnia, yrsel och huvudvärk på köpet.
Sen tar du Imovane mot insomnia, och nu vill du veta vad du ska ta mot yrsel och huvudvärk?
Släng dina piller, öronproppar och ögonbindel, vänj dig vid ljud och ljus så ska du se att det blir bättre.