2022-07-14, 02:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Bra fråga! Jag har såklart frågat mig det för 10 år sedan när det här började på ett öppet vis. Det tog inte heller lång tid att få reda på att det här är koordinerat i syfte av bl.a. psykologisk manipulation, gaslight:a... Det är olagligt, oetiskt, amoraliskt & väldigt sadistisk. Mina vänner, bekanta & främlingar kallar denna grupp för psykopater - de kontaktar personer främst via telefon, men även fysiskt då de troligen förföljer mig på fots hela tiden (sett det här vid enstaka gånger).

Om jag vore psykiskt sjuk så är det extremt sadistisk av alla att "leka" hjärnspel med mig i 10+ år. Det är ologiskt & irrationellt. Jag har för längesedan för veta att jag är utsatt för förföljelse så den saken är säker. Sedan är frågan hur pass omfattande den är. Om vi ska tro på det som skrivs online av 100-tals andra som är logiska & rationella så är det här utspritt i samhället globalt sett.

Nej. Jag har frågat direkt om vad de gör & varför. Jag har fått svar. Sedan vad jag drar för slutsatser om min förföljelse faller på mig. Det är utan tvekan en förföljelse som kan vara motiverad av religion, politik &/eller medicin (någon auktoritet som experimenterar).

Det som är intressant för mig är vilka & varför. Mitt intresse är att få reda på det här & sätta dit alla ansvariga i fängelse. Allt jag skriver här är bevis inför framtiden. Du förstår inte hur mycket lidande & elände dessa jävla psykopater skapat mig - oavsett vilka det är måste sådana operationer avslöjas öppet & granskas av media, allmänheten & staten.
Har inte läst hela tråden. Får jag fråga vad de utsätter dig för som orsakar mycket lidande för dig?
Citera
2022-07-15, 15:59
Medlem
Det används förmodligen nån form av fasad och täckbolag för att allt jag sagt skall kunna fungera.

Det för tankarna till att non goverment organisatiinee så kallade idénurna organisationee används av underrättelsetjänsten. Även journalistlagarna kan tänkas användas för att kringå lagarna om åsiktsregistrering och övervakning.

Med jurnalistlagarna och åsiktsregistrering hade jag ju redan Acta Publica i åtanke
https://actapublica.se/

Det första som kom upp när jag testade mina teser om täckmantel var den här skiten:

https://overenskommelsenskane.se/om-oss/vilka-ingar/

https://natverket.org/om-natverket-2/natverkets-fortroendevalda/

https://overenskommelsenskane.se/om-oss/vilka-ingar/

https://overenskommelsenskane.se/wp-content/uploads/2016/09/europeisk-kod-ideburna-organisationers-medverkan-i-beslutsprocessen.pdf

Skumma grejer. Annan känsla jag haft varit att det kan gå in i fackförbunden och dess arbetsplatsombud.

En iaktagelse jag också haft att typ alla jag känt som verkar ingå i angiverinätverken faktiskt har gjort lumpen inom civilförsvaret.

Så NGO kan vara ett av samordningaverktygen inom den personaserade inhämtningen, totalförsvaret och länstyrelserna.
Citera
2022-07-16, 01:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Barachiel
Kan gang stalking måhända uppenbara sig för individer när den mörka spirituella kraften manifesteras in i er fysiska verklighet?
De verkar inte kunna läsa mina tankar iallafall plus de tycks vara beroende av mina (och min rumskompis) mobiler, datorer med internetuppkoppling. Det mesta talar för att det är min fd invandrargranne (som jag har varit i en fejd med) som ligger bakom och det verkar som att han har medhjälpare. Det kan vara hans vänner eller/och något kriminellt nätverk. Misstänker att de får sina GS ideer när de läser om schizofrenas vanföreställningar på nätet (tex denna tråd) och sen utsätter mig för samma saker så att jag framstår som galen om jag berättar det för någon.

Jag är egentligen en rationell person och brukar inte tro på konspirationsteorier och tycker antivaxxare är irrationella. Det jag är med om är dock på riktigt. Min hund reagerar också på trakasserierna och störs av dem.
Citera
2022-07-16, 04:39
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inst3506
Ja, keylogging, screen capture / recording misstänker jag att de sysslar med eftersom något laddas upp jämt, det syns på muspekaren.

Något liknande hände mina två gamla datorer med.

Hur otroligt det än låter så ligger det sanning i det du säger. Men jag skulle vara lite försiktig med att tro vilka är inblandade. Min familj byter också samtalsämne men jag kan säga att de inte är inblandade på något sätt eller har kontakt med mina stalkare. De tror bara inte att det finns människor som ägnar åt organiserad GS, precis som mig innan jag drabbas för det de sysslar med är så j-vla sjukt.

Citat:
Har inte läst hela tråden. Får jag fråga vad de utsätter dig för som orsakar mycket lidande för dig?

Citat:
De verkar inte kunna läsa mina tankar iallafall plus de tycks vara beroende av mina (och min rumskompis) mobiler, datorer med internetuppkoppling. Det mesta talar för att det är min fd invandrargranne (som jag har varit i en fejd med) som ligger bakom och det verkar som att han har medhjälpare. Det kan vara hans vänner eller/och något kriminellt nätverk. Misstänker att de får sina GS ideer när de läser om schizofrenas vanföreställningar på nätet (tex denna tråd) och sen utsätter mig för samma saker så att jag framstår som galen om jag berättar det för någon.

Jag är egentligen en rationell person och brukar inte tro på konspirationsteorier och tycker antivaxxare är irrationella. Det jag är med om är dock på riktigt. Min hund reagerar också på trakasserierna och störs av dem.

Det verkar som att schizofreni är i centrum i det här. Jag har läst flera perspektiv om det här. Exempelvis tror religiösa fundamentalister & extremister att schizofrena är utsatta för demoniska attacker eller hör änglaröster. Samtidigt vill staten & co. att de ska vara ansvariga för schizofreni t.v. deras superduper topphemliga sci-fi-vapen som att skjuta röster i folks huvuden, läsa av tankar (RNM) & attackera med energivapen (DEW) samt mikrochip som ska reglera det här. Religiösa perspektivet tror att DEW-attacker är demoner & bevis på att den spirituella andevärlden attackerar måltavlor. I grunden finns två extrema perspektiv: extremister i staten eller i kyrkan - både vill att deras version är sann.

I mitt perspektiv är det hela psykologiska & sociala operationer ämnet för vissa i samhället att utsättas & därmed genomgå en tvångsmodifikation i beteende & trossystem. Därför ställer familj & vänner upp på det långsiktigt. Sedan om de inser att det inte fungerar --att jag inte TROR & TÄNKER som de vill-- så kan de enkelt skydda sig genom att gaslight:a oss & sjukförklara oss vilket ska från vårt perspektiv också underminera psykiatri eftersom vi vet själva att psykiatri används som vapen & inte kommer hjälpa oss som är utsatta för olika typer av förföljelse - religiös, politisk eller medicinsk (staten experimenterar på vissa människor).

Vad är det är i mitt fall så började denna grupp att aktivt manipulera mig socialt i tonåren - de sprider saker om mig & ber vissa att göra saker mot mig. Alltså är det här ämnet att pågå sålänge jag är mottaglig för deras olagliga övervakning, förföljelse, förtal etc. som jag inte ens kan försvara mig mot eftersom det är av någon oklar anledning tabu & stigmatiserat att diskutera - de har blivit tillsagda att säga/göra vid ifrågasättande.

Jag tror att en kult/sekt/kyrka/sällskap sponsrar det här mot mig sedan tidiga tonår eller barnsben. De har i sin tur inblandat staten i något hörn. År 2005 kan jag härleda att de börja manipulera direkt däremot är jag övertygad att de har haft koll på mig i flera år innan det - alltså har denna grupp på olika vis övervakat & infiltrerat mitt liv i cirka 20 år! Min familj är kristen & därmed är det enkelt för denna grupp psykopater som är professionella manipulatörer att hitta på motivationer baserat på min familjs trossystem åtminstone. Sedan kan de tro att det här är till fördel för dem eller mig om denna grupp ska gagna oss. De inser troligen inte hur grovt kriminellt det hela är men de är del av det precis som alla deltagande - de deltar på minimal informationsbasis. Ofta kan de vara tillsagda eller även betalda att samla information.

Det som är klart är att denna grupp har bygg ett kontrollsystem i samhället där de kan diskreditera & infiltrera vem som helst. Det hela fungerar som en professionell underrättelseoperation där de övervakar & spårar ens mobil & dator. Sedan spelar de "hjärnspel" genom att använda den olagligt insamlade informationen. De vill att vi ska TRO som de vill - så enkelt är det. Frågan är vilka sponsrar det här. De gör vad som helst att uppnå deras mål vilket inkluderar att sabotera ens liv, förstöra relationer etc.

Som sagt måste sådana operationer avslöjas öppet så media, myndigheter & rättsapparaten kan inspektera denna faktiska kriminella nätverk som finns för att förfölja vissa individer som de väljer utan att ens ange skäl eller som inte gjort något. Det verkar vara en extrem version av social & psykologisk operation där alla medel som finns används - allt från sociala media, till sociala kretsen, till spionmedel & olagliga metoder.

Det här SKA avslöjas & de ansvariga SKA åtalas & fällas för att de driver olaga förföljelse, olaga övervakning etc. OAVSETT vad målet/syftet är. Allmänheten är för dum & ignorant att inse hur mycket makt en grupp har att sabotera ens liv bakom scenen.
Citera
2022-07-16, 09:19
Medlem
Citat:
Det verkar som att schizofreni är i centrum i det här. Jag har läst flera perspektiv om det här. Exempelvis tror religiösa fundamentalister & extremister att schizofrena är utsatta för demoniska attacker eller hör änglaröster. Samtidigt vill staten & co. att de ska vara ansvariga för schizofreni t.v. deras superduper topphemliga sci-fi-vapen som att skjuta röster i folks huvuden, läsa av tankar (RNM) & attackera med energivapen (DEW) samt mikrochip som ska reglera det här. Religiösa perspektivet tror att DEW-attacker är demoner & bevis på att den spirituella andevärlden attackerar måltavlor. I grunden finns två extrema perspektiv: extremister i staten eller i kyrkan - både vill att deras version är sann.

I mitt perspektiv är det hela psykologiska & sociala operationer ämnet för vissa i samhället att utsättas & därmed genomgå en tvångsmodifikation i beteende & trossystem. Därför ställer familj & vänner upp på det långsiktigt. Sedan om de inser att det inte fungerar --att jag inte TROR & TÄNKER som de vill-- så kan de enkelt skydda sig genom att gaslight:a oss & sjukförklara oss vilket ska från vårt perspektiv också underminera psykiatri eftersom vi vet själva att psykiatri används som vapen & inte kommer hjälpa oss som är utsatta för olika typer av förföljelse - religiös, politisk eller medicinsk (staten experimenterar på vissa människor).

Vad är det är i mitt fall så började denna grupp att aktivt manipulera mig socialt i tonåren - de sprider saker om mig & ber vissa att göra saker mot mig. Alltså är det här ämnet att pågå sålänge jag är mottaglig för deras olagliga övervakning, förföljelse, förtal etc. som jag inte ens kan försvara mig mot eftersom det är av någon oklar anledning tabu & stigmatiserat att diskutera - de har blivit tillsagda att säga/göra vid ifrågasättande.

Jag tror att en kult/sekt/kyrka/sällskap sponsrar det här mot mig sedan tidiga tonår eller barnsben. De har i sin tur inblandat staten i något hörn. År 2005 kan jag härleda att de börja manipulera direkt däremot är jag övertygad att de har haft koll på mig i flera år innan det - alltså har denna grupp på olika vis övervakat & infiltrerat mitt liv i cirka 20 år! Min familj är kristen & därmed är det enkelt för denna grupp psykopater som är professionella manipulatörer att hitta på motivationer baserat på min familjs trossystem åtminstone. Sedan kan de tro att det här är till fördel för dem eller mig om denna grupp ska gagna oss. De inser troligen inte hur grovt kriminellt det hela är men de är del av det precis som alla deltagande - de deltar på minimal informationsbasis. Ofta kan de vara tillsagda eller även betalda att samla information.

Det som är klart är att denna grupp har bygg ett kontrollsystem i samhället där de kan diskreditera & infiltrera vem som helst. Det hela fungerar som en professionell underrättelseoperation där de övervakar & spårar ens mobil & dator. Sedan spelar de "hjärnspel" genom att använda den olagligt insamlade informationen. De vill att vi ska TRO som de vill - så enkelt är det. Frågan är vilka sponsrar det här. De gör vad som helst att uppnå deras mål vilket inkluderar att sabotera ens liv, förstöra relationer etc.

Som sagt måste sådana operationer avslöjas öppet så media, myndigheter & rättsapparaten kan inspektera denna faktiska kriminella nätverk som finns för att förfölja vissa individer som de väljer utan att ens ange skäl eller som inte gjort något. Det verkar vara en extrem version av social & psykologisk operation där alla medel som finns används - allt från sociala media, till sociala kretsen, till spionmedel & olagliga metoder.

Det här SKA avslöjas & de ansvariga SKA åtalas & fällas för att de driver olaga förföljelse, olaga övervakning etc. OAVSETT vad målet/syftet är. Allmänheten är för dum & ignorant att inse hur mycket makt en grupp har att sabotera ens liv bakom scenen.

Här är ett hemma bygge av en EMP. Ett bra verktyg att släcka ner inopererade chipp i kroppen med. Den släcker en mobiltelefon på ca 10cm avstånd. Bygget består av ficklampa, 2mm koppartråd och en neon-belysnings transformator. Allt detta till ett pris på ca 3tkr åtminstone den i Youtube klippet. Finns ju kanske billigare transformatorer också, men bör vara på ca 10kv eller mer. Men inte högre än 30 mA =livsfarligt.

Nu kan nedmonteringen av den falska psykvården påbörjas. Hur många egentligen hör röster som verkligen är en sjuklig psykos och inte inopererat elektronikskrot?

Worlds Biggest Handheld EMP Jammer - DIY
YouTube · fpsw
21 jan. 2018
Citera
2022-07-16, 13:59
Medlem
Citat:

Det var liknande för mig 15-18 år sedan. Vid den tiden var de mer raka i sitt sätt de antingen stod timtal i portuppgången, utanför ens fönster eller mittt framför en och sa till varandra vad de skulle göra med en. Lite av gatucirkus. Numera är det mer granne som snackar mot en tom vägg och liknande. De har tagit lite avstånd liksom och snackar mer dolt.

Sen dess har målpersonstatusen där de binder en till en massa epitet omfattat "tjuv" "bedragare" "nazist" "rasistiska världsåskådningar" "pedofil" "terrorist" "nationslfiende" "autist" " psykopat" "mentalvård" "skyldig nån inom nätverket pengar" "grannfejd" "mordiskt tänkande" "bär vapen" osv

Ett epitet brukar vara minst 2-3 veckor innan de binder upp en till nåt nytt och mellan dessa är det då 2-3 dagars tystnad.

I början var det mest mordhot, att de skulle knulla ens flickvänner och mamma, att de ville ha ens pengar och liknande.

Numera är det mycket typ "skynda ladda mobilen den är en procent" "skuta dpela den laddar ur batteriet" "frisören säger klipp luggen" lgymexperten säger.." "soelexperten sägee" "ta mobilen från laddaren för den blir urladdad" "snubben ser vidrig ut" grattis du kommer bli rekryterad, snart är du en av oss" Sen så är det en massa personer man känt som hälsar meddelanden genom dom som typp en viss tjej vill suga ens kuk.
Citera
2022-07-16, 15:16
Medlem
Det hela är i praktiken ett IB 2.0 så vi kanske behöver ett Palme 2.0
Citera
2022-07-16, 19:48
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klaspen.
Här är ett hemma bygge av en EMP. Ett bra verktyg att släcka ner inopererade chipp i kroppen med. Den släcker en mobiltelefon på ca 10cm avstånd. Bygget består av ficklampa, 2mm koppartråd och en neon-belysnings transformator. Allt detta till ett pris på ca 3tkr åtminstone den i Youtube klippet. Finns ju kanske billigare transformatorer också, men bör vara på ca 10kv eller mer. Men inte högre än 30 mA =livsfarligt.

Nu kan nedmonteringen av den falska psykvården påbörjas. Hur många egentligen hör röster som verkligen är en sjuklig psykos och inte inopererat elektronikskrot?

Worlds Biggest Handheld EMP Jammer - DIY
YouTube · fpsw
21 jan. 2018

I mitt perspektiv tror jag inte att någon särskild eller sci-fi-teknologi används - det är vad de vill att vi ska tro. Det är inte heller andevärlden eller demoner. Oavsett om du hör röster så är det normalt i 10-15 % av populationen. Det är väldigt få som får problem med dessa röster - de flesta lever normala liv.

Det är extremt sadistiskt om staten experimenterar på de som identifierats ha någon psykologi eller problem även om det inte är diagnostiserat. Vad än det är spelar staten en aktiv eller passiv roll i det här.

Energivapen finns men jag tvivlar på de som påstår att vi alla är utsatta; jag har inga symptom. Det som är troligt är att det hela drivs för att spela hjärnspel så utsatta utvecklar psykosomatiska symptom som manifesterar de symptom som påstås. Å andra sidan har ingen nämnt DEW, RNM & annat sci-fi förrän jag själv läste det online efter att jag själv upptäckte termerna via Google år 2017. Därmed är det troligt desinformation riktat till de som är smarta nog att upptäcka termerna online.

Innan jag upptäckte termerna så utförde de konstant psykologiska & sociala operationer mot mig via sociala media, sociala krets, på universitet, via vänner, på arbetet etc. - de kommer inte sluta förrän deras mål är nådd vilket kan vara att sjukförklara mig eftersom deras mål är att skapa associationer i mitt huvud om hur information de har sprids mellan orelaterade personer. Det verkar som att de vill gaslight:a men alltså att jag ifrågasätter min verklighet - om jag är "galen" vilket verkar vara deras mål. Här sammanfaller schizofreni vilket liknar det de gör mot oss.

I slutändan vill de se vad vi gör från att utsättas av det här - med "vi" menar jag ALLA inblandade. Det här är extremt sadistiskt. GROVT olagligt, oetiskt & amoraliskt att tortera människor på en neuropsykologisk nivå med association via psykologiska operationer.

Det är oroande att folk villigt går med på det vilket indikerar att det här inte är svenska staten i första hand även om staten är delaktiga i ett hörn. Att de försökt forma min hjärna i cirka 20 år talar om deras agenda vilket är livslång; effektivt vill de göra mig till en "Mind Control Slave" där deras stimuli & manipulation ska omedvetet styra mitt liv.
Citera
2022-07-16, 19:52
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Det hela är i praktiken ett IB 2.0 så vi kanske behöver ett Palme 2.0

Vi behöver vanligt folk som deltar att blåsa visselpipan om det här. De rekryterar alla jag möter online & offline - ingen har hittills rakt erkänt eller lämnat bevis även om jag meddelar alla om det som sker mot mig. De flesta fortsätter som inget hänt. Uppenbarligen fattar inte folk hur olagligt & kriminellt det är samt så köper de den agenda som sprids om mig.
Citera
2022-07-16, 23:56
Avslutad
Citat:

Upplever du att de försöker konvertera dig till kristen mot din vilja? Det låter ju ganska milt? Speciellt jämfört med vad jag utsätter för dagligen. De blåser in ångor av klor, ammoniak, ättiksyra, m.m i min lägenhet genom ventilator, avloppsrör och/eller otätheter i bla dörrkarmar och vägglister.

Det hela började för flera år sen när det plötsligt luktade stark parfym i min lägenhet. Jag gick ner till min granne som bodde under mig men det luktade inte parfym i hennes lägenhet så jag gick upp till grannen som bodde ovanför mig och som jag redan var i en fejd med då. Så fort han öppnade dörren, luktade det stark parfym, samma lukt som i min lägenhet. Så jag bad honom att använda mindre parfym samt att tänka på grannar som kanske hade astma eller allergi. Han lät sur och stängde dörren.

Några veckor senare när allt var glömt (trodde jag) så började helvetet. Från ingenstans dök det plötsligt upp fräna lukter i min lägenhet som stickade ordentligt i näsan. Klor, ammoniak, ättiksyra, m.m. Det luktade olika hela tiden. Jag antog att grannen ovanför trodde att jag led av astma och försökte framkalla astmaattacker eller något. Men det var ingen ide att anmäla det till hyresvärden eftersom det hela upphörde så fort någon annan var i min lägenhet. Så jag försökte ignorera det och fick alla möjliga symtom. Det sved ordentligt i näsan. Jag fick huvudvärk, hudirritation och kraftig hudrodnad + blåsor i ansiktet. Fick höra att jag kanske bara var allergisk mot något och att det kanske berodde på min stress/ångest osv.

Det fortsätter idag trots att jag flyttade tre gånger. Jag har frågat mig själv om jag kanske bara lider av schizofreni men det som talar emot det är att min hund också reagerar på dessa lukter. Den sniffar och skäller. Vi reagerar alltid samtidigt.

Otroligt att det finns människor som sysslar med sånt här. Jag trodde aldrig det utan trodde att ni alla var bara galna, men tydligen så hade jag fel.
Senast redigerad av Inst3506 2022-07-17 kl. 00:01.
Citera
2022-07-17, 00:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Det var liknande för mig 15-18 år sedan. Vid den tiden var de mer raka i sitt sätt de antingen stod timtal i portuppgången, utanför ens fönster eller mittt framför en och sa till varandra vad de skulle göra med en. Lite av gatucirkus. Numera är det mer granne som snackar mot en tom vägg och liknande. De har tagit lite avstånd liksom och snackar mer dolt.

Sen dess har målpersonstatusen där de binder en till en massa epitet omfattat "tjuv" "bedragare" "nazist" "rasistiska världsåskådningar" "pedofil" "terrorist" "nationslfiende" "autist" " psykopat" "mentalvård" "skyldig nån inom nätverket pengar" "grannfejd" "mordiskt tänkande" "bär vapen" osv

Ett epitet brukar vara minst 2-3 veckor innan de binder upp en till nåt nytt och mellan dessa är det då 2-3 dagars tystnad.

I början var det mest mordhot, att de skulle knulla ens flickvänner och mamma, att de ville ha ens pengar och liknande.

Numera är det mycket typ "skynda ladda mobilen den är en procent" "skuta dpela den laddar ur batteriet" "frisören säger klipp luggen" lgymexperten säger.." "soelexperten sägee" "ta mobilen från laddaren för den blir urladdad" "snubben ser vidrig ut" grattis du kommer bli rekryterad, snart är du en av oss" Sen så är det en massa personer man känt som hälsar meddelanden genom dom som typp en viss tjej vill suga ens kuk.
Ja du verkar något på spåret. Har nämligen börjat undrat om anledningen till att de fortsätter terrorisera mig (trots att jag flyttat) är att de upptäckt via avlyssning att jag har åsikter som kan klassas som rasistiska, och annat som de anser rättfärdigar deras fortsatta handlingar mot mig.

Skulle aldrig få för mig att göra detsamma mot någon oavsett vad personen gör/har gjort och vad den har för åsikter. Bara sjuka individer sysslar med det här.

Plus min hund är helt oskyldig.

Om de nu har problem med mig, så är det bara att knacka på dörren och prata med mig. Men nej de vågar inte eftersom de vet att de har gjort något olagligt.
Citera
2022-07-17, 01:22
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Upplever du att de försöker konvertera dig till kristen mot din vilja? Det låter ju ganska milt? Speciellt jämfört med vad jag utsätter för dagligen. De blåser in ångor av klor, ammoniak, ättiksyra, m.m i min lägenhet genom ventilator, avloppsrör och/eller otätheter i bla dörrkarmar och vägglister.

Det hela började för flera år sen när det plötsligt luktade stark parfym i min lägenhet. Jag gick ner till min granne som bodde under mig men det luktade inte parfym i hennes lägenhet så jag gick upp till grannen som bodde ovanför mig och som jag redan var i en fejd med då. Så fort han öppnade dörren, luktade det stark parfym, samma lukt som i min lägenhet. Så jag bad honom att använda mindre parfym samt att tänka på grannar som kanske hade astma eller allergi. Han lät sur och stängde dörren.

Några veckor senare när allt var glömt (trodde jag) så började helvetet. Från ingenstans dök det plötsligt upp fräna lukter i min lägenhet som stickade ordentligt i näsan. Klor, ammoniak, ättiksyra, m.m. Det luktade olika hela tiden. Jag antog att grannen ovanför trodde att jag led av astma och försökte framkalla astmaattacker eller något. Men det var ingen ide att anmäla det till hyresvärden eftersom det hela upphörde så fort någon annan var i min lägenhet. Så jag försökte ignorera det och fick alla möjliga symtom. Det sved ordentligt i näsan. Jag fick huvudvärk, hudirritation och kraftig hudrodnad + blåsor i ansiktet. Fick höra att jag kanske bara var allergisk mot något och att det kanske berodde på min stress/ångest osv.

Det fortsätter idag trots att jag flyttade tre gånger. Jag har frågat mig själv om jag kanske bara lider av schizofreni men det som talar emot det är att min hund också reagerar på dessa lukter. Den sniffar och skäller. Vi reagerar alltid samtidigt.

Otroligt att det finns människor som sysslar med sånt här. Jag trodde aldrig det utan trodde att ni alla var bara galna, men tydligen så hade jag fel.

Av alla logiska & rationella berättelser så har de ansvariga psykopater inget intresse av att lösa deras "problem" med en eftersom det finns inget "problem" - det de gör är att vänta på problem så förvärrar de det genom psykologiska & sociala operationer.

Säg att du har problem med din granne. De övervakar dig redan vilket de upptäcker att du blivit uppmärksam om att du har ett problem. Därefter kontaktar de grannen för att ge denne mer incitament & information om dig som denne kan använda mot dig. Det är såhär de flesta berättelser börjar - någon stor negativ händelse där det bara fortsatte på olika vis. Många härleder början till något stort i sina liv. Men det är logiska felslut. De har väntat eller skapat händelsen som började en större & öppen operation mot dig.

Det är enklast att motivera personer som vill dig illa. Speciellt mottar de gladligen information om dig samt hur att manipulera dig så du blir gaslight:ad & ifrågasätter din verklighet.

Deras huvuduppgift är att utföra påverkansoperationer mot dig via alla aktörer möjliga i samhället - det kallas för hybridkrigföring. De använder alla medel de har tillgång till vilket innefattar familj & vänner.

Nu kan vi ha olika grupper efter oss med egna agendan. I mitt perspektiv är det här en del av det kontrollsystem som finns i samhället där denna grupp verkar. Staten har godkänt det här & är en medverkande part.

I mitt fall verkar det ha med religion att göra av att döma vad de anspelar på. Men ändå verkar deras huvudmål vara att gaslight:a mig & få mig tro att jag är galen. Det är deras huvudmål med det hela. Även media är med på det sett till VICE-inslagen.

I vissa kulter/sekter/kyrkor/sällskap vill de driva personer till att tro på relativt sjuka saker; om inte så gör de dessa till att bli gaslight:ade tills de börjar tro på vad som helst. Jag har ingen vettig förklaring efter 20 år sedan tonåren än att denna grupp är väldigt målmedvetna om att psykologiskt manipulera.

En annan förklaring är enkelt att det här rör sig om Mind Control - att vissa i ens omgivning vill ta kontroll över vad vi tror & tänker därav åratal av samma stimuli...

Det de sprider om mig i min sociala krets verkar röra sig om att jag är spirituellt/religiöst speciell & måste därav utsättas - efter 20 år är det få saker som talar för deras agenda. En sak är att min familj deltar med denna grupp psykopater att skapa något av mig (mot min vilja) - de verkar tro att det här ska gagna dem eller mig.. När de är färdiga vet jag inte MEN jag vet med 100% övertygelse att jag är inte den enda som utsätts.

Syftet med hela är att det SKA verka övernaturligt eller science fiction därav vill ingen avslöja det här. I värsta fall är samhället med på det eftersom samhället är totalt korrumperat av denna grupp psykopater av professionella psykologiska & sociala operatörer. Vi utsatta för absolut inte veta om att det existerar eller syftet - det här hjälper i deras mål att gaslight:a oss. I slutändan vill de att vi TROR & TÄNKER som de vill vare sig att Gud är osynligt bakom det eller superduper sci-fi-Mind Control-vapen.

Det hela är olagligt, oetiskt & amoraliskt vilket är den största anledningen till varför det aldrig avslöjas - ingen deltagare vill bli fängslad eller utsatt för problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in