Citat:
Ursprungligen postat av
Recursion2.0
Om nu någon skulle ha koll på din mobil, vad spelar det för roll? Det är du som bestämmer hur du ska hantera en sådan situation.
Det spelar ingen roll, igentligen... Det är bara otroligt irriterande. Och det är inte direkt mycket till privatliv man får kvar..
Finns det någon app/program som gör att vissa inkommande aviseringar från en del nummer filtreras bort, eller kommer nån annan stans än till just min telefon? (Mitt nummer syns heller inte på min telefon, det står okänt nummer överallt i telefonen. När jag återställer den så står det dock, i nån dag. Sen samma igen. 😶

Det har verkat som så, så länge jag kan minnas. Sedan slutet på 2019.. Så jag är van, tragiskt nog.
Jag skulle kunna skriva en novell om anledningar som gör att jag tror att jag är utsatt för nånting, jag vet inte om det är just det här, men nåt liknande! Nån regering är iaf inte inblandad, inga ufon heller. Bara tragiska människor som mår bra av att försöka leka gud och försöka förstöra en annan människa, bara för att jag förstörde dom, för bra många år sedan.
Jag misstänker att det inte intresserar någon direkt, så jag låter bli! För stunden iallafall!]