2022-07-14, 21:20
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Hur länge ska Tibbling hellre harva i danskt c-lag istället för djuuu? Vad heter han mittbacken vars pappa svingade på sv fans?
Emil Bergström. Där snacka vi farsa som levde via sin son.
2022-07-14, 21:29
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Vad gör Danielson i Köpenhamn?

Oroväckande...
Njuter av semestern.
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Haha vänta vad fan har jag missat?
2022-07-14, 21:36
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Njuter av semestern.

Haha vänta vad fan har jag missat?
Han hängde på Difs svenskafans sida och uttala sig stup i kvarten om Emil och hans prestationer och tog honom i försvar i tid och otid. Skröt nångång om att inför nästa säsong kommer Emil kunna hoppa en decimeter högre för han ligger i hårdträning etc etc.

Fanns en massa exempel där han satt å bara malde på till den gräns att det blev snudd på sorgligt hur mycket han levde via sin grabb. Vettefan om han fortfarande är aktiv.
2022-07-14, 22:15
Medlem
Citat:
Vad gör Danielson i Köpenhamn?

Oroväckande...

Pftf, lägger upp den tillsammans med Thåström-låt - kan det bli mer Bosse-trollning?

Att falla för den lätta
2022-07-14, 22:32
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Pftf, lägger upp den tillsammans med Thåström-låt - kan det bli mer Bosse-trollning?

Att falla för den lätta
Schhh... försöker ju skapa hype
2022-07-14, 22:53
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Han hängde på Difs svenskafans sida och uttala sig stup i kvarten om Emil och hans prestationer och tog honom i försvar i tid och otid. Skröt nångång om att inför nästa säsong kommer Emil kunna hoppa en decimeter högre för han ligger i hårdträning etc etc.

Fanns en massa exempel där han satt å bara malde på till den gräns att det blev snudd på sorgligt hur mycket han levde via sin grabb. Vettefan om han fortfarande är aktiv.
Ojdå ja sånt landar nog inte allt för bra. Han var väl inte haft en jättelyckad sejour i Eredivisie tyvärr.
2022-07-14, 23:34
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Schhh... försöker ju skapa hype

Finns en bild där Danielsson är och kollar faciliteterna på Parken.
2022-07-14, 23:43
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Tänker du degen från UEFA för förra årets CL?

Han har riktigt fin statistik i norska ligan och dessutom i ett bättre lag. Inkörningstiden lär vara kort och någon orimlig summa går han ju inte för heller. Vad var det 20 miljoner?

Ja, de pengarna. Det blev 80 miljoner extra i slutet av säsongen istället för 30. Då tänker jag att där är så att man kan lägga upp 20 på en riktig målskytt och inte vänta på att andra klubbar ska blanda sig i leken och trissa upp priset så att MFF i slutändan kanske får nöja sig med nåt sämre.
2022-07-15, 04:25
Medlem
Otieno har tydligen fått beskedet att en övergång är aktuellt först till vintern, förmodligen därför han har surat lite på sociala medier. Som jag förstår det kommer Bonde utvärderas under hösten om han duger som backup till Björnström.

Ska också ha varit scout(er?) på plats för att kolla på Sichenje mot VSK, dansk samt fransk klubb som är sugna vad jag hört. Kommer även att vara på plats nere i Värnamo om det stämmer.
2022-07-15, 08:14
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Daniel Bäckström och Poya Asbaghi har kopplats ihop med det lediga tränarjobbet i IFK Norrköping.

Enligt Sportbladets uppgifter finns också minst en utländsk kandidat.

Det handlar om Oskar Thorvaldsson, som just nu tränar isländska Breidablik.

Vad säger Peking fans om detta?
2022-07-15, 08:19
Medlem
bagarn29s avatar
Jobola: Det stämde bra med jag skrev innan.

Arnor Sigurdsson återvänder till Norrköping.
2022-07-15, 10:59
Avslutad
Citat:
samma sak med Anel Ahmedhodzic oxå va?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in