2022-07-14, 19:59
Medlem
Ovanligt rolig silly. Som nkpg supporter sitter man som.på nålar o väntar in en tränare.
2022-07-14, 20:01
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ost.kaka
Ovanligt rolig silly. Som nkpg supporter sitter man som.på nålar o väntar in en tränare.
Blir du nöjd med Poya?
2022-07-14, 20:03
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Blir du nöjd med Poya?
Lär bli han med 90% säkerhet.
2022-07-14, 20:05
Medlem
Citat:
Blir du nöjd med Poya?
Nähä inte med en islänning på spåret.
2022-07-14, 20:06
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Ja ni sitter ju på degen

Ja, det är nästan så man blir provocerad när man tänker på att klubben håvade in sisådär 50 miljoner extra häromveckan som ej var budgeterat, man är hyfsat nära att ta sig till gruppspel i Europa (igen) och ändå drar man ut på en sån här affär. Av det jag sett så ser Veton Berisha precis ut som en spelare som kan vara avgörande i en jobbig CL Playoff.

I övrigt tycker jag det är bra att klubben inte strör pengar omkring sig men ibland måste man inse att vissa spelartyper kostar om man vill ha en viss kvalitet.
2022-07-14, 20:25
Medlem
Skulle Poya komma till Peking så spyr jag i munnen.
2022-07-14, 20:31
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Jag vill gärna börja se något konstruktivt sätta sig nu, det känns som att det är dags att Milos visar vad den röda tråden i taktiken är. För jag har inte riktigt fått något hum om vad det är för spel han vill att vi ska spela mer än att han vill tracka på ett spelsätt som i dagsläget inte fungerar för oss (syns väldigt tydligt när han försöker matchcoacha och ställer till det då han går tillbaka till sin favorituppställning trots att man har full kontroll på matchen). Jag är egentligen inte heller för att sparka tränare lite hur som såvida det absolut inte är fullständig panik och där är man inte riktigt än, tycker jag.

Vi kommer nog inte kicka honom den här säsongen så vida det inte skiter sig ordentligt (Asterhed kan täcka upp ifall det blir en längre process kring en ny tränare) så vi får se hur det utvecklar sig, just nu känns det hugget som stucket om Milos vara och icke-vara hos oss.

Har Humle & Dumle gjort ett dåligt jobb när de valde honom? De gav ju honom instruktioner att träna hårt så det skulle för 2 matcher/vecka. Det ledde till att de slog nytt rekord i antal skador samtidigt.
2022-07-14, 20:34
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubbe
Ja, det är nästan så man blir provocerad när man tänker på att klubben håvade in sisådär 50 miljoner extra häromveckan som ej var budgeterat, man är hyfsat nära att ta sig till gruppspel i Europa (igen) och ändå drar man ut på en sån här affär. Av det jag sett så ser Veton Berisha precis ut som en spelare som kan vara avgörande i en jobbig CL Playoff.

I övrigt tycker jag det är bra att klubben inte strör pengar omkring sig men ibland måste man inse att vissa spelartyper kostar om man vill ha en viss kvalitet.
Tänker du degen från UEFA för förra årets CL?

Han har riktigt fin statistik i norska ligan och dessutom i ett bättre lag. Inkörningstiden lär vara kort och någon orimlig summa går han ju inte för heller. Vad var det 20 miljoner?
2022-07-14, 20:38
Medlem
cokehyenas avatar
Vad gör Danielson i Köpenhamn?

Oroväckande...
2022-07-14, 20:42
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Ja ni sitter ju på degen

Slå en signal till Humle & Dumle har tydligen inte upptäckt det.
2022-07-14, 20:49
Medlem
Nu jobbar vi in
Andri Lucas Gudjohnsen till lördag Peking.
2022-07-14, 21:03
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Vad gör Danielson i Köpenhamn?

Oroväckande...

Hur länge ska Tibbling hellre harva i danskt c-lag istället för djuuu? Vad heter han mittbacken vars pappa svingade på sv fans?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in