Citat:
Ursprungligen postat av
Offervilja
Ja, föreningen är i stort sett död. Det gick bra i början när de populära kontrajihadisterna från Ingrid & Conrad var med, men efter att de försvann så har det gått jättedåligt. Människor vill inte ha nationalism. Nordiska motståndsrörelsen går det ju också åt helvete för. Ingrid & Conrad var folkliga och nådde vanligt folk, men det finns ingen som tycker om Magnus Söderman och Dan Eriksson. Det fria Sverige har nog idag inte ens en fjärdedel så många medlemmar som de hade när Ingrid Carlqvist var vice ordförande. Det kommer inte att bli någonting av det här. Allting är så jävla deprimerande och jag hatar nästan alla människor.
Det kanske kan bero på att folk i största allmänhet idag inte bryr sig om ras & judar. Islam är allmänhetens fiende. Svensk kristen kultur är vad allmänheten saknar & vill ha tillbaka. Dvs trygghet. Just saying.
Så att låta 3 gamla nazister sitta & raljera dagarna i ända är väl knappast konstruktivt. För att att inte tala om terror-Anton & den dömda lustmördaren Berner i gbg. Att låta dessa kufar hållas är ju så nära självmord man kan komma. Bara tanken om mord & väpnad revolution skrämmer de flesta svenskar. Gör om, gör rätt. Dfs tåget är nog iof redan missat.
Låt folket kunna förena sig bakom en nationalism som dom kan stå för liksom. Utan förakt mot adpterade, SD thailand osv. Låt nationalismen vara högsta värdet, inte ngn föråldrad kvasivetenskap. Wtf. Ni har världens möjlighet att vinna men ändå gör ni självmål gng på gng.
Släpp det gamla. Acceptera att vi lever i ny tid med nya förutsättningar & nya möjligheter. Min gåva till dig, bror. 💗
Edit: Detta gäller även dig Josef. Din framtid är inte att ruttna som slav inför treenigheten. Slå dig fri, vän. Slå dig fri!
Ta nu till dig det jag skriver. Seriösare har jag aldrig varit. Love you all! Over & out!