Citat:
Ursprungligen postat av
rymdis12
Detta är så sjukt! Hela Sverige har farit illa av detta. Sover dåligt på nätterna. Både av mina ständiga tankar på lillflickan men även på de som jag känner som hittade henne. Tankarna lämnar aldrig.
De som hittade henne behöver själva hjälp nu.
Känner mig så jäkla dum som bara önskar att nån tog bort den där jäkla idioten som har förstört livet för så många.
Men mest för Luna och hennes familj.
Inget kommer att förändras i Sverige. Vi kommer ff att ta emot folk som inget annat land vill ha. Avskräde som inte är människor. Som inte respekterar andra människor eller egentligen kvinnor.
Varför? Jo för att det är ju såååå synd om dom.
Skitsnack. Dom har en kvinnosyn som är för jävlig. Kvinnor är inget värda. Och INGET kommer att bli bättre i Sverige bara för att dom kommer hit. Inget!!!
Ursäkta men djupa bitterhet men är så jävla less på daltandet.
Du har helt rätt, lider med dig, nej det är inte bitterhet, det är klarsynthet du visar, inget kommer att bli bättre med dessa människor som invaderar vårt land, jag förstår verkligen inte att inte svenska folket ser hur ett land fullständigt dras ner i avgrunden, vad skall dessa människor tillföra, analfabeter, behöver tolk efter många år i Sverige, man talar om att Sverige behöver arbetskraft, inte f-n kommer dessa att någonsin arbeta , bidragen är betydligt högre än att gå och slita för en minimal lön.