2022-07-14, 18:53
Medlem
ForumApaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Bättre att ni folkförrädare flyttar och vi Sverigevänner bor kvar.
Sverigevänner suger aldrig ryzzkuk.

Sluta ljug.
Citera
2022-07-14, 18:54
Medlem
Citat:
Sverige är mitt land. Jag vill hellre att Sverige blir fritt igen. Det var inte länge sen Sverige ändå var ett land som vågade gå emot ZOG i olika frågor. Det totala förräderiet är ganska nytt, och dessutom fortfarande "under uppbyggnad".

Om du är imponerad av Ryssland, Syrien, Nordkorea och Eritrea så har Sverige aldrig varit, och kommer aldrig bli ’ditt land’.
Citera
2022-07-14, 18:55
Moderator
-Info-s avatar
Oleksiy Arestovych är nöjd med HIMARS:

Citat:
HIMARS hit 50 targets without single miss: Ukrainian official

"Over a week’s time, the Armed Forces of Ukraine carried out over 50 attacks and all of them were successful. Not a single one missed," Mr Arestovych said.

https://tvpworld.com/61280889/himars-hit-50-targets-without-single-miss-ukrainian-official

HIMARS missar aldrig, enligt Arestovych.
Citera
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Kan du svara på det? Har ju minskat enormt från första dagarna. Antingen är himars utslaget eller så har man slut på ammunition
Det finns inga mål kvar, fattar du väl.

Nämen, haha, det vore mer än galet om de redan fått slut på ammunition efter, vad blir det, max en vecka i operativ tjänst. Då kan man lika gärna sälja dem eller rulla tillbaka dem.
Citera
Avslutad
Citat:
Sverige är mitt land. Jag vill hellre att Sverige blir fritt igen. Det var inte länge sen Sverige ändå var ett land som vågade gå emot ZOG i olika frågor. Det totala förräderiet är ganska nytt, och dessutom fortfarande "under uppbyggnad".

En vacker dag blir det rättegång mot er
Citera
2022-07-14, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raskens
Ryssarna är jordens avskum och råttor. Mer vaoen till Ukraina så vi kan få slut på folkmordet och alla ryska soldater kan bli gödsel på dom ukrainska fälten nu! Fy fan vilken vrede mot dom äckliga ryssråttona man känner när man ser sånt här:

https://twitter.com/saintjavelin/status/1547576391759118336?t=1dnLXpyhPb2Cp6hDZQrHuw&s=19
Nej du har ännu en gång blivit lurad av juden, lär du dig aldrig?
Citera
2022-07-14, 18:56
Medlem
Citat:
Det handlar om att stå på rätt sida av historien. Nu ska den här sataniska judiska kolossen vältas över ända, och de länder som tidigt placerar sig på frihetens sida kommer att bli dem som får störst inflytande i den nya världsordningen.

HAHA. Din psykiska sjukdom talar igen, på samma sätt som när du fick för dig att jag stalkade dig.

Nordkorea står verkligen på "frihetens sida". Dags att vi deporterar dig till frihetens högborg, Nordkorea. Se så, in i planet med dig nu.

Citat:
Jag beundrar dessa friska, modiga, självständiga länder som redan nu placerar sig rätt, de förtjänar givetvis så mycket mer "cred" efter segern än fega inställsamma B-nationer som Sverige.

Ja, Nordkorea, Syrien och Iran är sannerligen föredömen - om man är en sinnessjuk förlorare som du är.
Citera
2022-07-14, 18:58
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
En vacker dag blir det rättegång mot er
Eller mot er. Jag håller med om att konflikten som pågår är avgörande, och jag bedömer att det kan bli påföljder för dem som ställt sig på fel sida. Objektivt sett så är ni skyldiga eftersom ni öppet ställer er på den judiska sidan, en sida som utför ett folkmord mot alla vita befolkningar i hela världen. Vinner ni så kommer ni givetvis att utrota alla svenskar, men det är ju något som ni redan påbörjat. Vinner vi kommer vi ställa er till svars för era brott, och enligt mig bör "medhjälp till folkmord" straffas med döden.
Senast redigerad av baggebo1 2022-07-14 kl. 19:00.
Citera
2022-07-14, 18:59
Medlem
Lawlines avatar
Citat:
Kan du svara på det? Har ju minskat enormt från första dagarna. Antingen är himars utslaget eller så har man slut på ammunition

Man väntar på att rySSland ska bygga upp ammunitionslagren igen så man kan spränga dom åt helvete igen med HIMARS .
Citera
2022-07-14, 19:00
Avstängd
Citat:
Av Ukraina, ja.

FN har titta på några av de här grejerna och trots att de är oerhört pro-Ukraina så hittar de inget ensidigt ryskt krigsbrott. Sist klandrade de Ukraina för att att använda mänskliga sköldar (men var så klart för fega för att kalla det ett krigsbrott vilket det är).

Källa till ditt påstående?
Citera
2022-07-14, 19:02
Medlem
Tillssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Eller så har man slagit ut alla ammunitionsdepåer som man hittat.

Flera av filmklippen uppges visa attacker mot förråd av ammoniumnitrat som Ryssland är stora på. Ni som minns Beirut 2020 vet vad som avses.
Citera
2022-07-14, 19:03
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Källa till ditt påstående?
Citat:
Enligt en ny FN-rapport bär Ukrainas väpnade styrkor en stor del av ansvaret för attacken. Kanske likvärdig. Det beror på att de stationerat sig i vårdhemmet och därmed gjort det till ett militärt mål.

Att använda mänskliga sköldar bryter mot Genèvekonventionen. Men trots att FN bedömer att båda parter i kriget bär skuld för denna attack på civila så anklagas ingen av parterna för folkrättsbrott.
https://www.dn.se/varlden/fn-kritiserar-ryssland-och-ukraina-for-attack-mot-vardhem-men-ar-inte-krigsbrott/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in