2022-07-14, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoveBiskop
nån som vet ifall gärningsmännen o den mördade kännde varann??hade dem personlig konflikt elle valde dem random bara nån ifrån norra?!
Allt jag vet är att polisen är på fel spår och att vissa sitter utan att ha med detta och göra medans andra är ute
Citera
2022-07-14, 11:23
Medlem
Ska man tolka detta som norra förlorar igen? Undantaget i bodycount var idioten som sköt ihjäl en snut och va händer när josef å dom muckar om några år????
Citera
2022-07-14, 12:03
Bannlyst
Citat:
håller med dig bram,titta nu,jag o du blev kompisar en norra o en södra ,så easy
Hahahahahah i dina drömmar att någon från norra blir vän med någon från södra
Kommer ALDRIG hända
Citera
2022-07-14, 12:06
Medlem
llanzs avatar
Citat:
nån som vet ifall gärningsmännen o den mördade kännde varann??hade dem personlig konflikt elle valde dem random bara nån ifrån norra?!

Du heter lovebiskop du borde veta bättre.
BO förekom i fupen med Sakeri@ah aka Polismördaren. Förmodligen har Bo tsm med andra skickat denna Sakeri@ah för att mörda samtliga från södra. Läser man fupen vet man att Pat@rk , ph@lip och några till var måltavla.

Vad tror du södra tänkte när de fick tag på fupen där dem har sätt vilka som har varit delaktiga i mordförsöket på dom?
Citera
2022-07-14, 12:38
Medlem
Vart hittar man namnen på de gripna?
Citera
2022-07-14, 13:08
Medlem
Hur ser bevisningen ut mot de misstänkta, det ser väldigt ljust ut enligt polisen men kan någon ge oss något konkret? Ex hittat mordvapnen, dna spår, motorcykeln etc.
Citera
2022-07-14, 17:21
Medlem
Mukkyhalsarmukawis avatar
tårar på G i Biskop!
Citera
2022-07-14, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biskopbarn
100% jag har hört hur aina vetat om att mord ska ske men skitit i att stoppa det. Grisarna tjänar på att kriget ska fortsätta tro mig.

Det låter ju helt fantastiskt. Varför ska polisen hindra gängkriminella som mördar andra gängkriminella? Varje gängkriminell som dör är en färre som kan skada oskyldiga och kosta samhället pengar. En mindre att slösa skattepengar på.
Citera
2022-07-14, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goodfellasnotnice
Hur ser bevisningen ut mot de misstänkta, det ser väldigt ljust ut enligt polisen men kan någon ge oss något konkret? Ex hittat mordvapnen, dna spår, motorcykeln etc.

Precis det ja också tänkte på kan någon som vet dela med sig.
Citera
2022-07-14, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AstridEriksson
Ja, du skrev exakt samma sak för tio minuter sedan, ska du skriva det en tredje gång också eller? Du har ju en väldigt konstig syn på "att leda". De tre ansvariga för mordet förlorade ju allt de som åtminstone jag tar för givet varenda dag. Att sitta inlåst i en cell på en anstalt i många, många, år - är det att vinna enligt dig?

Enligt gatans regler är detta en vinst.
Citera
2022-07-14, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmammasfitta000
Hahahahahah i dina drömmar att någon från norra blir vän med någon från södra
Kommer ALDRIG hända
breeee här på netet menar jag,förstår du oxå
Citera
2022-07-14, 20:32
Medlem