2022-07-13, 21:25
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Funderar på de som var först på plats och inte ville larma. De som hade slängt sparkcyklar på vägen och bad andra ringa 112. Antar att det inte har betydelse för utredningen iom att det fortfarande bara är en MGM. Men låter märkligt.

Det blir så när man blir chockad.

Flickan var ju i så pass dåligt skick att kvinnan som larmade bröt ihop fullständigt dagen efter (eller var det några timmar senare kanske).

Kroppen var ju helt jävla sargad.
Senast redigerad av Tuor 2022-07-13 kl. 21:27.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Nej, försök inte med normalt hat det är rasistiskt hat ingenting annat. Hade pojken hetat Roger nu och varit blond hade ni era hycklare drivit en annan diskussion.

Nej du talar om inte vi talar om.

Men käften, ditt förbannade smuts. Du har spammat tråden sedan dag ett med dina försök att förminska brottets karaktär och hur synd det är om gärningsmannen.

Du bär kollektiv skuld för det som hände flickan.

Att du inte känner hat eller ilska mot gärningsmannen talar sitt tydliga språk om vilken sjuk individ du är.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Ska vi gissa att läkarundersökningen kommer fram till att GM troligen är minst 16 år, men eftersom det inte kan uteslutas att han bara är 14 år så ska han behandlas som en 14-åring, och då är han inte straffmyndig.

Man undrar om polisen vet att äckliga soc tanter medvetet hjälpt GM att ljuga om sin ålder för att ge honom PUT eller bara accepterade moderns lögner kring hans ålder utan att ställa följdfrågor.
Citera
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rektangel
Du borde nog först ta reda på vilken religion som dominerar i Etiopien innan du skriver.

Det är väl inte så vanligt att kristna kvinnor går omkring med burka, vilket MGN,s ansvariga påstås göra. Hur som, det här har inget med religion att göra.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Du förstår att det är skillnad på att konstatera ett vetenskapligt faktum och på att vilja att brottslingar ska komma undan? Eller på att mörda någon.

Det är ju det som är problemet, du påstår massa felaktigheter och sen är beviset för det att du jobbar med skelett? Du hade ju uppenbarligen helt fel dessutom, så gå och lägg dig bara.
Citera
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Enligt alla incels på Flashback, är allt invandrares eller kvinnors fel. Kan inte påminna mig om att diskussionerna på FB var så igenkorkat intelligensbefriade förr.

Offerkoftorna kan inte släppa sin lilla snuttefilt.
Förr? Du har ju bara haft konto i knappt 5 år; det var precis likadant då
Citera
2022-07-13, 21:26
Medlem
W9GFOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skadan
Varför inte länka?
Inslaget om händelsen på Morö Backe i Skellefteå börjar vid ca 50 sek. och håller på tills ca 8:20.
Ca 05:03 dyker psykolog Olof Risberg upp
https://www.svtplay.se/video/3568690...3-juli-21-00-2
Citera
2022-07-13, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shagmaster
Hur var flickan klädd vid attacken?
Som vilket bsrn som heöst. Nioårings kläder.

Hur var missfostret tillika pedofil klädd?
Citera
2022-07-13, 21:27
Medlem
ToreSkogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
Man har inte alltid på ett målsökande sätt i porterade världens värsta bottenskrap som is-terrorister frivilligt för att sedan vägra att utvisa dem.

Istället gav man brottslingar oavsett etnicitet hårda straff vilket fungerar i motsatt till bulle med vidrig soctant äckel.

Jag tror inte att man letar upp skräpet, men det är förmodligen så att folk som redan har det svårt är de första som söker sig bort för att hitta till sitt "panama".

Ja straffen var kanske hårdare förr men framförallt var befolkningstätheten lägre och alla kände alla i byn, då blir det en helt annan värld där folk bryr sig om varandra och där samhället med eller utan lagar kan ta hand om problemen, då menar jag inte nödvändigtvis en lynschmobb eller så utan att om alla i byn visste vilken gubbe som var en ful gubbe eller vilken unge inte riktigt fungerade så utvecklades det informella rutiner och beteende för att hantera situationen.
Citera
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Den genomsnittlige svenska psykologen är lika mycket vetenskapsman som den genomsnittliga samiske shamanen år 1434.

Träffande, mitt i prick
Citera
Medlem
beheadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohomosexuell
Min kusin gruppvåldtogs av primitiva as som inte har i detta land att göra. Hon blev sig aldrig lik. Från att vara en söt och glad liten tjej i yngre tonåren började hon bedöva sig med droger. Sedan tog hon sitt liv.

Beklagar sorgen.

Tyvärr gör inte landets batikhäxor, flyktingaktivister och andra vänsteranhängare det. De sympatiserar med alla invandrade kriminella våldsverkare och skiter fullständigt i alla vita svenska brottsoffer.
Citera
2022-07-13, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaupe
Nej, jag utgår från mina egna erfarenheter då jag känner en hel del människor som är på det sättet och resonerar som läraren som skrev facebookinlägget.

Barnet och gärningsmannen, om jag får be.
Nej det får du inte för det är två barn inblandade, ett oskyldigt brottsoffer och en vidrig förövare och även om åldern skiljer sig från passets stämmer det fortfarande. Läraren försvarar inte pojkens agerande på något sätt? Varför uppvigla mot en kvinna som uppenbarligen inte har ont uppsåt, något du däremot verkar ha och gotta dig i? Det är så lågt och så fel fokus. Ditt bristande och subjektiva empiriska underlag för tolkning och kategoriseringen av en helt oskyldig kvinna du vill illa är äcklig och absolut ingen ursäkt för det. Skäms. Gör något konkret och aktivt som kan förbättra istället för att sitta och hata framför skärmen, sluta skämma ut oss riktiga män. Du kanske inte våldtar, men kvinnohatet lyser igenom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in