Citat:
Ursprungligen postat av
ZlatanMania
Jag tror jag nämnt just ordet kvalitet omkring 20 gånger nu i dessa argument och du väljer att inte ta in det, kvinnor är sämre och därför blir allt omkring (uppmärksamhet, publicitet, pengar, tv-tittare etc) också så mycket sämre, ska jag upprepa frågan om du tycker detta är orimligt eller ska du ducka igen?
Dom har ju mötts? Då fick kvinnorna stryk av minderåriga grabbar med 0-3. Det säger väldigt mycket.
En kvinnlig styrkelyftare lyfter inte lika tungt som en manlig. Innebär det att hennes kvalitet är "sämre" trots att hon är världsmästare i den klass (kön) som hon tävlar mot?
En brottarpojke tävlar mot andra pojkar i samma viktklass. Är kvaliteten på brottningen sämre för att han inte brottas som de i högre viktklass?