Flashback bygger pepparkakshus!
2022-07-13, 12:15
Medlem
Man-o-Hasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumpisking
vad är oddsen att en slumpvis passerande våldtar en skadad medvetslös 10-årig flicka som ligger i skogen ?????
Det har hänt förut i två fall:
1) En nerknarkad tjej har tagit överdos i ett parkeringshus och är på väg att dö. Nu kommer en somalier gående och bestämmer sig för att våldta den döende istället för att skaffa hjälp.

Jag hittade endast en norsk artikel om det eftersom googles sökmotor har försämrats.

2) En tonårstjej blir våldtagen av en blatte, etiopier eller eritrean om jag kommer ihåg rätt, i en park i Göteborg. När denne stuckit kommer lite senare en annan blatte förbi och våldtar tjejen han med.

Nu var inte dessa fall med tioåriga flickor. Men med förbigående blattar är allt möjligt.
Senast redigerad av Man-o-Hast 2022-07-13 kl. 12:24.
Citera
2022-07-13, 12:16
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
Ja tyvärr finns det några idioter i denna tråd som inte trodde på det då det störde deras bild av mångkultur
Jo, jag såg det men jag misstänker att även de innerst inne visste hur det var. De är funktionellt dumma inte lågbegåvat dumma.
Citera
2022-07-13, 12:16
Medlem
DarkFires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Köper inte att man inte kan åldersbestämma människor. Har vetenskapen inte lyckats klura ut det ännu?

Nä det är helt ofattbart! Så mycket mänskligheten kan jag men så kan vi inte ta reda på hur gammal någon är, märkligt. Undrar vad det är som gör det så svårt.
Citera
2022-07-13, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomSvenskDude
Stor majoritet av Etioper har ett IQ kring 70-76 vilket är vad vi i Sverige klassar som milt förståndshandikapp, han kommer hamna på nåt gruppboende för ungdomar. Nåt straff kommer ej komma på tal.

Övrig familj får ny identitet och hamnar i nån No Go Zone i Göteborg.
Och vad händer när han fyller 18..
Jo han våldtar en ny flicka, sedan när han är 25 är han väl uppe i ytterligare några tjejer han våldtagit.
Stackars svarta som får stå ut med rasism... Så synd om dom..
Mer synd om denna pojken eller hur? Det tycker vänstern och alla äckliga människor i det här landet.

Fyfan länge sedan man var så här arg.
Hitta aset och gör Sverige en tjänst!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BONDOCK-SAINTS
Finns det bild på honom tillgänglig? Någon som hittar lägg gärna upp här.
Finns i inlägg #3643.
Bara att kopiera och sätta på varannan lyktstolpe över hela Sverige. 🦍
Citera
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
I ett sunt samhälle så borde hans ålder vara ointressant, och man borde givetvis kunna döma honom även om han skulle visa sig vara under 15 år gammal. Jag är så trött på hur begreppet baaaarn missbrukas.

Den unge mannen har visat sig farlig för det omgivande samhället. Det bästa vore naturligtvis att utvisa honom till hans hemland. I andra hand någon form av internering på ett säkert ställe där han inte kan orsaka någon mer skada. Risken är ju uppenbar, kanske sannolik att han kommer upprepa grov vålds- och sexualbrott om han får vistas ute i samhället.
Citera
2022-07-13, 12:18
Medlem
Skaraborg2s avatar
Lagarna måste ändras drastiskt med tanke på att landet har gjort det.

Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Vill inte folk ta in att det klart och tydligt står GROV våldtäkt???? Flickan är 9år

Det finns säkert en hel del som inte vill ta in detta för det passar inte deras agenda.

Det är "synd" om honom. Han är ju "bara" "13 år". Han ser i a f äldre ut. Minst 15. Går detta att bevisa kommer fallet i ett "ljusare". Dessa lagar som vi har i landet är inte gjorda den "utveckling" vi har fått. Det är ju numera ett helt annat land och därför måste lagarna förändras.
Citera
Medlem
Baileys7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Vem är du att förutsätta, nästan tvinga henne må dåligt?
Klart hon kommer må dåligt. Men att du sitter på nätet och säger att hennes liv är förstört är jävligt dåligt.

Hon kan bli kär i framtiden, få barn hon älskar och ha intressen hon är glad för.
Ja, såvida hon inte träffar dig som säger att allt det är skitsnack, ditt liv är förstört, du får aldrig vara glad igen för det har du bestämt.
Människor kan uttts för fruktansvärda saker, må vidrigt men med tid återhämta sig och lyckas bygga ett bra liv.
Även fast du verkar förvägra henne den möjligheten.

Det var inte JAG som skrev att hennes liv är förstört även om jag helt håller med den som skrev det. Och det krävs mycket mindre än vad flickan gick igenom för att få sitt liv förstört. Gå och lägg dig!
Citera
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajabaja555
På fritidsgårdar befinner sig mestadels bara invandrare. Det är få vita! De blir bortjagade. De vita får inte vara med. Men så har det varit i många år. Invandrarbarn tar över lekplatser, m.m. och gör det till sitt.

Precis men de är de vita barnens föräldrar som betalat för det, när ska folk inse att det e kört förfan
Citera
2022-07-13, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkentinken
Stämmer inte på fritidsgårdarna i Skellefteå!

Då är det bara en tidsfråga efter det som hänt nu! Inte ett svenskt barn kommer att tordas vara på fritids. Då tar invandrarbarnen över!
Citera
2022-07-13, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
Ja, Flashback vet vem gärningsmannen är.
Läs nånstans i mitten så får du fram vem negern är. Finns bilder

Du kan ju söka i tråden efter bilden med sökverktyget som finns här på flashback
Citera
2022-07-13, 12:21
Medlem
Tolvans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DarkFire
Nä det är helt ofattbart! Så mycket mänskligheten kan jag men så kan vi inte ta reda på hur gammal någon är, märkligt. Undrar vad det är som gör det så svårt.
Det är inte svårt, det görs i andra länder, men ingen svensk läkare vågar för pk-maffian skulle slita dem i stycken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in