2022-07-13, 11:43
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tolvan
Kan tänka mig att Abushis mamma sitter hos polisen och med tolk (naturligtvis) förklarar att hennes pojke är en fin pojke och att den lilla svenska horan bjöd ut sig så hon får skylla sig själv.
Ja, familjen Abushi håller nog tummarna att flickan går bort.
Då kan deras asyladvokat hävda att flickan ville ha sex och att hon sedan snubblade på en kvist och dog.
2 miljoner i skadestånd till Abushi för klåda och värk.
Citera
2022-07-13, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revlistom2905
Den misstänkte pojken och hans familj kom till Sverige från Etiopien sommaren 2017.

Då började problemen nästan på en gång? När skedde första attacken?

Jag har svårt tänka mig att denna familjen redan har fått permanent uppehållstillstånd så det blir ju ett bra exempel på vad SD menar med att om någon i familjen begår grova brott så ska hela familjen avvisas/vräkas/utvisas.
Citera
2022-07-13, 11:44
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Om hennes familj röstat för att göra detta möjligt så är de medskyldiga och får således leva med att ha bidragit till att skapa den värld där deras dotter kunde utsättas för dådet. (förutsatt att de nu röstat för massinvandring och mångkultur).
Ansvaret för det inträffade ligger hos många människor, alla som gjort situationen möjlig bär på skulden.

Inget blir bättre i nuläget, absolut. Men genom att inte agera så säkerställer vi att fler barn kommer drabbas. När är det dags att sätta ner foten?

Alldeles oavsett vet du ju inte, du går ju indirekt till attack mot hennes anhöriga innan du ens vet var de står. Sedan är inte saker och ting svart eller vitt för alla gällande partipolitik.
Citera
2022-07-13, 11:45
Medlem
Studsbolls avatar
Smart av negern att vänta med överfallet till efter PUT. Tydligen kunde han inte vänta längre än en vecka, men ändå smart drag. Riktigt brutalt dåd som tyder på att negern aldrig kan uppföra sig normalt i framtiden. Eftersom han uppvisat liknade tendenser redan innan är det direkt kriminellt att han fick PUT.
Citera
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Nej, för det är hatiskt att vilja hänga en 14-åring. Media har helt rätt i att det råder en hatstämning. Om IQ-reserven istället hade riktat sin ilska mot ansvariga politiker och myndigheter hade det varit mycket bättre.

Spelar ju för fan ingen roll, är det en blond svensk som har gjort det så är det likadant… Pedofiler hör hemma 3 meter under jord
Citera
Medlem
Hoodietotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Det är av nöden att sprida nyheten globalt så att så många som möjligt får ett ansikte på det våldsamma monstret.
Vi vet ju inte hela historien ännu dvs om det finns någon bra förklaring till händelseförloppet

Var BO utmanande klädd? (I förhållande till kulturen i Etiopien) Om journalisten Dawit Isak som kommer från samma land blir fri hoppas jag han skriver om fallet och reder ut hur det förhåller sig.
Citera
Medlem
Stackars lilla tös. Hennes liv är ju totalt förstört om hon nu överlever och blir normal igen. Hon kommer ju aldrig mer kunna njuta av frihetskänslan av att vara i naturen. Hon kommer att vara rädd för män. Hennes framtida sexliv är förstört. Kommer hon att kunna få barn? Gärningsmannen kanske har förstört henne totalt. Syftet var ju tydligen att döda henne efter att ha plågat och förnedrat henne i timmar. Vilket otroligt hat det måste finnas i en sådan individ. Den personen ska inte vistas bland andra människor!

https://www.expressen.se/nyheter/poj...takt-mot-barn/

Inte underligt att svenska folket är rädda när det går sådana här galningar mitt ibland oss!
Senast redigerad av Ajabaja555 2022-07-13 kl. 11:50.
Citera
2022-07-13, 11:46
Medlem
Kh4ns avatar
Kanske ett av de värsta brottsfallen under detta årtusende. Inte bara det att det är en liten flicka som utsatts, utan även för att detta fall uppvisar varje problem det svenska samhället har med invandring, kommunikation och ansvar mellan myndighetspersoner, folks möjlighet att bli hörda när de varnar om problem, myndigheternas ovilja att informera befolkningen om farliga individer, myndigheternas ovilja att agera, mediernas ovilja att diskutera hur ung flickan egentligen är (9/10 år gammal) och istället med "under 15 år" klart vill ge ett sken av en situation som gör att flickan bra skulle vara 4-5 år äldre.

Nästan alla stora problem i det nya Sverige är helt öppet blödande framför oss alla i detta brottsfall och det är otroligt vidrigt att det är ett litet barn som utsatts.
Jag hoppas innerligt att hon kan återhämta sig fullständigt fysiskt och psykiskt efter detta, men med tanke på hur länge de hållit henne nersövd så undrar jag om hon ens överlever detta, och om hon överlever så vilka är ens hennes fysiska och intellektuella förmågor efter detta våld?

Att gärningsmannen skulle vara 13 betvivlar jag kraftigt då det återkommande uttrycket "stor för sin ålder" kommit upp alldeles för ofta och är ett annat alldeles för bekant problem i dagens Sverige. Om det visar sig med medicinsk bevisning att han är klart äldre så är det ännu en sak som myndigheterna återigen låtit vara trots att personen uppvisat sig vara en samhällsfara.

Jag är bara så otroligt arg att det är svårt att hålla tankarna i styr. Inte bara gärningsmannen är ett vidrigt monster som inte borde finnas i landet, utan även myndigheter och medier uppvisar alla sina sämsta sidor.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Alla ni som står upp för pojken, jag tycker då att ni kanske kan ta hem han till er och ge den ”kärlek och förståelse” som ni tycker att han behöver.. Har ni egna barn så får han ju lära sig hur han ska bete sig runt dessa.. Ni snackar en massa men om ni skulle fått frågan och har egna barn skulle ni aldrig ta hem han…
Men nu handlar det inte om det. Att brottet är fruktansvärt är ju självklart. Men hur folk röstar hör inte hit. Bara för att man inte röstar på SD eller har nazi sympatier betyder inte att detta är ok. Räcket det inte med hat eller måste man uppvigla till mer?
Citera
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KazimirMalevitj
Kanske någon DNA analys har stärkt bevisläget?

Därav nu också våldtäkt.

Tror de vetat/anat det hela tiden, bara det att de inte har velat gå ut med allt för mycket horribel info.

Nu vet jag iofs inte vad som krävs för att det ska klassas som grov våldtäkt på en 9-åring men handlar det om penetration lär väl underlivet i alla fall varit blodigt?
Citera
2022-07-13, 11:47
Medlem
Gaupes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BONDOCK-SAINTS
Finns det bild på honom tillgänglig? Någon som hittar lägg gärna upp här.

Bild har lagts upp några gånger i tråden, men kommer även upp om man googlar Abushi skellefteå.
Citera
2022-07-13, 11:48
Medlem
SieurAthoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BONDOCK-SAINTS
Hur i all världen kan man ge någon permanent uppehållstillstånd när det är allmänt känt han attackerat barn och kvinnor tidigare? Vore ju väldigt intressant att få veta hans verkliga ålder.
Man undrar verkligen över hans rätta ålder. Förra året, i juni, överföll han en kvinna bakifrån i en gångtunnel ( kvinnan lyckades slå sig fri), då skulle han alltså bara varit 12 år. Om man antar att det var ett sexuellt motiv så är frågan om en 12 åring verkligen har så stark sexualdrift?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in