2022-07-13, 08:38
Medlem
Har det framkommit var de befinner sig nu??
Citera
2022-07-13, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svullenbuk
Vad heter negergrisen som molestat lillflickan?
Abushi tydligen.Eller något liknande...
Citera
2022-07-13, 08:41
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Om han är förståndshandikappad är det inte säkert att han agerar på ett sätt som vi andra skulle uppfatta som ”rationellt”. Man tänker ju lätt att det finns ett sexuellt syfte med att han klär av henne (och det borde såklart vara huvudspåret), men med ett förståndshandikapp kan det visa sig finnas en till synes irrationell förklaring. Han kanske inte ens vet själv varför han gjorde som han gjorde.

Ska tilläggas att jag inte har någon som helst insyn i det aktuella fallet.

Så pass dum i huvudet ska negern tydligen inte vara. Någon nämnde i tråden att man inte skulle kunna tro att han är utvecklingsstörd när man pratar med honom.

Han var nog fullt medveten om vad han gjorde.
Citera
2022-07-13, 08:44
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Stämmer.

Bodde (för) nära honom och var uppe i spåret bara timmar innan, som jag var varje dag, med hundarna.
’Det kunde varit jag’, den tanken höll en uppe bra länge om nätterna framöver.

Han var också det första jag tänkte på när jag läste detta. Fruktansvärt obehagligt.
Jobbade i Väsby när det hände, och brukade handla på Hemköp i Väsby. Det var som du vet lynchstämning och alla gick runt och spekulerade. Det är inga snälla ord som sägs när sånt här händer. Mycket hemskt mord och jag hoppas att han aldrig blir utsläppt.
Citera
2022-07-13, 08:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Han kom alltså hit med sin mamma för 7 år sen medans pappan bor i Italien.
Mamman vet inte ens hur gammal han är? Ja herregud vilka pensionärsräddare vi tar in i landet.

Det bero på att Sverige har alldeles för liberal vilkor att få asyl och vem man är. Men andra politiker vid makten skall man till börja med ha 100% korrekta papper och goda visord ifrån hemlandets säkerhetstjänst, annars skall man inte få asyl.
Citera
2022-07-13, 08:46
Medlem
irishrages avatar
MT är 13?år dvs inte straffmyndig. Men min fråga rör föräldrarnas ansvar. Är inte de juridiskt ansvarig för vad sina barn gör?
Citera
2022-07-13, 08:47
Medlem
Kallamakaronens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Nej, jag skippar det tills vidare då det bara är rykten. Om ryktena stämmer så lär det komma fram så småningom ändå.

Inte alls säkert vi får höra så mycket om vad som hänt då både BO och MGM är underåriga.
Locket är på.
Berätta gärna vad du hört. Det finns många trådsanningar. Man får ta allt man hör med en "nypa salt".
Citera
2022-07-13, 08:48
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pellejoens
Etiopiskt resonemang med blodshämnd. IQ69-klubben.
Ja vadå?
Tycker du att vända andra kinden till och stoppa huvudet i sanden politiken har funkat bra för Sverige de senaste 30 åren?
Kan Storbritannien mfl ha hårda straff för barn och Ungern mfl ha NOLL MENA invandring så kan även vi.
Citera
2022-07-13, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reyman66
hioppas nån sätter ett pris på negern , förresten vem vill anställa en neger?

en som uppbär lön eller ersättning från skattepengar är en parasit

Vi pratar om ett barn här, inte en vuxen. Få barn under 15 har en anställning. Dessutom - har du själv aldrig fått barnbidrag eller studiemedel när du var ung? Har dina föräldrar aldrig haft föräldrapenning? Apropå det där med att vara en parasit och få ersättning från skattemedel…
Citera
2022-07-13, 09:00
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Så att han kan fortsätta att skada flickor och kvinnor i Etiopien för dem skiter vi i?
I sitt hemland skulle han knappast skada någon, dels skulle han må mycket bättre bland de sina dels skulle hans anhöriga och grannar inte tolerera att han rör omgivningens flickor. Och det skulle han veta att respektera.

Dessutom skulle han kanske betraktas som både stilig och smart i sitt hemland, välutbildad efter flera år i svensk skola, ett kap?
Senast redigerad av orrtupp 2022-07-13 kl. 09:29.
Citera
2022-07-13, 09:02
Medlem
Herr.von.Svenssons avatar
Var gömmer kommunen sina personer som ska skyddas? Jag menar, de måste väl komma ut och få handla mat eller liknande, eller är de placerade långt ut i skogen utan risk att någon utomstående träffar på dem?
Citera
2022-07-13, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MentalTraslojd
Nej, så vad anser du om den i tråden utbredda viljan att slå ihjäl en utvecklingsstörd minderårig? Varför skrider du inte till försvar av honom?
För att den illegale nästan har mördat och möjligen våldtagit en niåring?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in