2022-07-12, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rymdis12
Svårt att veta när gm fick tag i flickan. Jag spekulerar bara nu själv men tänker att det hände nästan direkt efter fritids men att han sen återvände;vet ej om det är så men för paret som hittade henne sa gm att "han hade hittat henne då han skulle kissa".... Detta trodde dom aldrig på.

Frågan är dock hur han fick med sig henne in i skogen.. var hennes cykel slängd på marken eller var den ordentligt uppställd.. det är också viktiga saker .. tror inte att han varit smart nog att ställa upp cykeln tex.. undrar mer om han i så fall lurat henne med sig.. att det fanns något viktigt i skogen som han skulle visa henne..
Citera
2022-07-12, 20:53
Medlem
Skaraborg2s avatar
Kommer tyvärr aldrig att ske.

Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Det sista stycket är det som är relevant. Det är uppenbarligen ett pris de är beredda att betala, då det är ett odiskutabelt faktum att detta aldrig hade hänt flickan om just Ab*shi inte var här, men det är fortsatt viktigt för dem att just Ab*shi är här. Annars hade de inte uttryckt sig så och varit så principfasta i sina ideologiska vanföreställningar att ALLA oavsett vad de gör för djävulskap MÅSTE vara i Sverige. Den vanföreställningen råder ju bland majoriteten i riksdagen också.

Överväg följande alternativ:

1. Ab*shi stannar och eventuellt begår nya våldsdåd mot andra flickor i Sverige
2. Ab*shi utvisas och vi kan därmed garantera att just Ab*shi inte upprepar sina våldsdåd mot andra flickor i Sverige

De kommer välja alternativ 1 varje gång. De anser att flickan och gärningsmannen har samma värde och verkar även inbilla sig att om gärningsmannen inte kommit hit, så hade ändå astrologiska makter slagit till och skickat någon annan pojke på flickan istället för att det tydligen är hennes beseglade öde att bli halvt ihjälslagen, liksom de övriga flickor som också eventuellt skulle ha fallit offer för hans våld. Man kan inget göra, tydligen. Finns inga åtgärder alls för att minimera risker enligt dem.

De flesta "vanliga" människor väljer förstås alternativ 2.

Detta kommer dock tyvärr aldrig att ske. Den misstänkte pojken kommer att bli kvar i Sverige tills döddagar. Politiker och myndigheter kommer alltid att förespråka alternativ 1. Det är "synd" om den "stackars" pojken.
Citera
2022-07-12, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Du är nog en som röstar på den röda faran, Lööf.. ingen annan kan sitta och försvara denna lilla äckliga sak som utsatte en liten flicka för detta.. Han är ett monster… och jag som har en 9åring hade aldrig låtit han fortsätta sitt skitliv om han gett sig på henne .. Förstör han hennes liv så förstör jag hans.. Hans liv är fanimig inte värd mer än mitt barns liv… Och jag kommer skydda min dotter.. när inte politiker klarar av det.. Och nej jag är inte Sverigedemokrat.. men såna som dig gör att man nästan funderar på att bli det😡
Jag vet inte vad du menar, läste du ens in sammanhanget i vilket jag skrev inlägget? Men jag tror definitivt du gör samhället en björntjänst när du kallar intellektuellt funktionsnedsatta barn för monster. Dina känsloargument är extremt barnsliga, och inte på något sätt har jag påstått att ditt jävla barn skulle vara mindre värt än en våldsam, sexfixerad särskoleelevs.
Citera
2022-07-12, 20:56
Medlem
De två sparkcyklarna. Finns det något som talar för att det varit två MGM? DNA prover lär ju tas men de lär vi inte veta svaret på inom den närmaste tiden.
Citera
2022-07-12, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SieurAthos
Vad jag förstår så fick han byta skola efter att han dragit in en tjej på toa och att han tafsat på tjejerna. Först då hamnade han i särskola så varför hamnade han inte där tidigare om han nu gjorde det först vid 13 års ålder? Du kan ha helt rätt. Är bara fundersam hur störd han egentligen är

Jag undrar bara eftersom alias HazzardAlard säger att han inte verkar störd när man pratar med honom utan snarare töntig och glad Han ville gärna hänga med de äldre killarna. Men det kan iofs ändå vara som du säger

Han var inskriven i särskola redan när han gick integrerad i vanlig klass på moröbackeskolan. Man kan INTE bli placerad i särskola pga att man tafsat på tjejer det är ingen diskussion det är fakta!! Att han tafsade på tjejer kan däremot ha bidragit till att han slutade gå integrerad i vanlig klass! Hade han inte varit utvecklingsstörd och inskriven i särskola så hade beteendet möjligen kunnat leda till att han hamnat på resurscenter i åk7 där man kan beviljas plats bland annat pga diagnoser som autism och utåtagerande beteende.
Citera
2022-07-12, 20:57
Medlem
SieurAthoss avatar
Citat:
Svårt att veta när gm fick tag i flickan. Jag spekulerar bara nu själv men tänker att det hände nästan direkt efter fritids men att han sen återvände;vet ej om det är så men för paret som hittade henne sa gm att "han hade hittat henne då han skulle kissa".... Detta trodde dom aldrig på.
Vet du om flickan var vid medvetande då hon hittades?
Så han sa att han skulle kissa? Låter skumt
Citera
2022-07-12, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MentalTraslojd
Jag vet inte vad du menar, läste du ens in sammanhanget i vilket jag skrev inlägget? Men jag tror definitivt du gör samhället en björntjänst när du kallar intellektuellt funktionsnedsatta barn för monster. Dina känsloargument är extremt barnsliga, och inte på något sätt har jag påstått att ditt jävla barn skulle vara mindre värt än en våldsam, sexfixerad särskoleelevs.

funktionsnedsatta barn…. .. jämför inte han med alla andra med funktionsnedsättning tack! Han misshandlade (och kanske mer) en 9årig flicka som nu inte kunde väckas i förrgår.. Han är ett monster… med en funktionsnedsättning… och jag har läst alla dina kommentarer.. antingen centern eller sosse.. lika illa båda 2.. ni gillar ju att gosa lite extra med de som begår brott.. det är ju faktiskt liiite synd om han eller hur?
Spyr på han .. 🤮🤮
Men mitt ”jävla barn” kommer före han i vilket fall… rör mitt barn och du är borta för gott…
Senast redigerad av missy123 2022-07-12 kl. 21:03. Anledning: fel
Citera
2022-07-12, 20:59
Citat:
Frågan är dock hur han fick med sig henne in i skogen.. var hennes cykel slängd på marken eller var den ordentligt uppställd.. det är också viktiga saker .. tror inte att han varit smart nog att ställa upp cykeln tex.. undrar mer om han i så fall lurat henne med sig.. att det fanns något viktigt i skogen som han skulle visa henne..

Så kan det vara. Vad jag förstod men är lite osäker så flyttade gm flickans cykel från brottsplatsen. De som kom fram undrade varför han gjorde det då man inte går röra en brottsplats (om man är oskyldig)
Citera
2022-07-12, 21:00
Citat:
Ursprungligen postat av SieurAthos
Vet du om flickan var vid medvetande då hon hittades?
Så han sa att han skulle kissa? Låter skumt

Han sa att han "hittade flickan när han skulle kissa".
Hon var just och pass vid medvetande. Ek kontaktbar. Andades ytligt.
Citera
2022-07-12, 21:02
Medlem
SieurAthoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkentinken
Han var inskriven i särskola redan när han gick integrerad i vanlig klass på moröbackeskolan. Man kan INTE bli placerad i särskola pga att man tafsat på tjejer det är ingen diskussion det är fakta!! Att han tafsade på tjejer kan däremot ha bidragit till att han slutade gå integrerad i vanlig klass! Hade han inte varit utvecklingsstörd och inskriven i särskola så hade beteendet möjligen kunnat leda till att han hamnat på resurscenter i åk7 där man kan beviljas plats bland annat pga diagnoser som autism och utåtagerande beteende.
Okey, tack för ditt svar! Blev fundersam eftersom HazzardAlard skrev att man inte märkte något "fel" på honom utan att han mest verkade töntig
Citera
2022-07-12, 21:05
Medlem
Citat:
Så kan det vara. Vad jag förstod men är lite osäker så flyttade gm flickans cykel från brottsplatsen. De som kom fram undrade varför han gjorde det då man inte går röra en brottsplats (om man är oskyldig)

Om han flyttade på cykeln så visar det på att han försökte undanröja bevis lite.. och att han fattar mer än vad vissa tror..
Citera
2022-07-12, 21:07
Citat:
Om han flyttade på cykeln så visar det på att han försökte undanröja bevis lite.. och att han fattar mer än vad vissa tror..

Absolut!! Jag har själv ett barn med en utvecklingstörning men denne vet vad som är rätt och fel!
Bara för att man har en utvecklingstörning så är inte många som denna gm.
Det måste finnas andra diagnoser....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in