2022-07-12, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Ja men hur bra muslim är han då när hans son är thrife, nätverkskriminell från dalen, fd polare med Einar som började hänga med hans fiender i Vårby runt Einars död. Bra kille eller.

Thrife är 25 år och lyssnar väl knappt på vad hans farsa tycker och tänker. Och det står i koranen att en bra muslim inte ska tvinga folk till att bli muslimer och att de bör hitta vägen dit själva genom guidning. Är inte själv muslim så minns inte exakta orden men något sånt har jag läst.
Citera
2022-07-12, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaptenwhite
en svart rappare som gick all in för islam, är ju AYO.
Han var tvungen sluta rappa direkt. Och leva rent.

Detta skulle vara bästa för ALEX med.
Men då är det slut med musiken och gangster grejjer direkt.
Och riktiga muslim kläder, böner som gäller
Absolut ingen gris, alko, eller knark mer heller.

Man måste leva HELT RENT då

Jag hoppas detta par går all in, slöja för alva och såndär get , kamel halal klänning till
alex skaffa 5-6 kids

Ayo har inte slutat med musiken.
Han har precis släppt ny musik (på engelska) då han bor i Dubai sen typ 10 år tillbaka.
För övrigt stämmer det att han lever rent och är muslim. Han är en genuint bra människa jämfört med Alex.
Citera
2022-07-13, 08:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kraak
Thrife är 25 år och lyssnar väl knappt på vad hans farsa tycker och tänker. Och det står i koranen att en bra muslim inte ska tvinga folk till att bli muslimer och att de bör hitta vägen dit själva genom guidning. Är inte själv muslim så minns inte exakta orden men något sånt har jag läst.

Handlar inte om att tvinga en för att få sin son att inte vara kriminell. Det är en allmänt misslyckat de oavsett religion.
Men står fast vid att "en god muslim " aldrig hade haft några kriminella barn.
Citera
2022-07-14, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loco1214
Man ser ju att det är påhitt 😂 När han säger ”jag ska gå ut” så lyser det lögn……

Kändes lite som när farsan sa att han skulle "gå och köpa tidningen" på julafton
Citera
2022-07-14, 10:24
Medlem
FarstaSplitters avatar
Alla som skriver här inne är inte hatare.
Jag råkar bara ha för mkt fritid.

Är inte riktigt så gammal att jag skulle kunna vara pappa till Alex, men skulle ändå vilja att han tar sig ur skiten. Hade själv behövt någon när jag var ute på fel bana.

Tror att de har framgång i att låta oss följa med när han tar tag i sin missbruksproblematik på riktigt, genom behandling osv. DET hade varit inspirerande och hjälpt många tror jag
Citera
2022-07-14, 15:44
Medlem
bees avatar
han ska göra låt med Jaffar byn nu Han tiggde på instastory om någon kunde fixa ett skivomslag...
Citera
2022-07-14, 15:46
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bee
han ska göra låt med Jaffar byn nu Han tiggde på instastory om någon kunde fixa ett skivomslag...

Vem?
Citera
2022-07-14, 15:50
Medlem
bees avatar
Alex sa på insta igår kväll att han behövde mågon som kastade ihop ett skivomslag för att han skulle göra en låt tillsammans med JB (jaffar byn) aka rapparen som blev pissad i ansiktet
Citera
2022-07-14, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bee
Alex sa på insta igår kväll att han behövde mågon som kastade ihop ett skivomslag för att han skulle göra en låt tillsammans med JB (jaffar byn) aka rapparen som blev pissad i ansiktet

Haha va!??? Vem pissade på ponom?? 🤢😂
Citera
2022-07-14, 15:55
Medlem
bees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraak
Haha va!??? Vem pissade på ponom?? 🤢😂

Det var väl Makkan ifrån Dödspatrullen
Citera
2022-07-14, 19:01
Medlem
Skulle inte jaffar, Alex och abbelito kunna göra något ihop? Hade varit riktig go kombo. Släng in Markoolio också så hade det varit material för en reality serie på tv också.
Citera
2022-07-14, 21:00
Medlem
WJPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zansibal
Skulle inte jaffar, Alex och abbelito kunna göra något ihop? Hade varit riktig go kombo. Släng in Markoolio också så hade det varit material för en reality serie på tv också.
Den sistnämnda sitter just nu i häktet i Marbella, gripen för mordförsök.
https://www.expressen.se/nyheter/abbe-blattelito-alsaadi-gripen-for-mordforsok-i-spanien-/

Förhoppningsvis kommer han inte få se solen igen på många år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in