2022-07-11, 22:57
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Kan Håland vara den största clownen i PL på ett bra tag? Började med hans högljuddhet om mänskliga rättigheter, Qatar osv för att sen skriva på för Manchester City.

Sen nyligen så blev han intervjuad av City TV inför city fans också och blev frågad om hans idol när han var ung. Då svarade han Aguero och att han hade massa tröjor med han från City tiden, till City fansens jubel. Dock finns de en exakt likadan intervju fast när han var ny i Dortmund och då svarade han Ronaldo och Zlatan haha! Då sa han vad han kände för nu för att pleasa fansen.

Jag förstår att han svara så för att leka sig inför sina nya fans. Jag är inte trög men det blir otroligt pinsamt hela denna showen han börjat smälla till med och låtsas vara någon form av die hard city fan sen barnsben. För 5 miljoner per vecka hade jag förvisso gjort samma sak.

Har dessutom fått till ännu en relativt låg utköpsklausul som aktiveras om 2 år, han vill alltså inte spela i City länge. Haha! Så ofantligt pinsam individ.

Han kommer befinna sig mer på rehabcentret än på plan.
Senast redigerad av MartinDahlinsMamma 2022-07-11 kl. 23:06.
Citera
2022-07-11, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Grejen är väl att dom knappt behöver succé varken från Haaland eller Alvarez. Man vann ju ligan förra säsongen utan nån egentlig riktig nia förutom när Jesus fick chansen i slutet och Alvarez blir väl knappt ordinarie ändå.

Finns fortfarande en grundtrygghet i spelsystemet. Det som är emot City är väl eventuellt om det infinner sig en mättnad i ligaspelet där man varit så framgångsrika. Svårt att trumma på säsong efter säsong.
Du har en bra poäng där, men samtidigt är Sterling - som är en av de som bidragit mest målmässigt de senaste åren - på väg bort. Det gäller att andra steppar upp och även om det troligt blir så med framför allt Haaland längst fram så finns ju inga garantier. Men jag "oroar" mig inte, då vi sett fina exempel på otippade lirare i form av t.ex. Gündogan och Rodri som pangar in fler mål än vissa lags anfallare.

Grealish, som jag faktiskt lyckats glömma bort finns ju visserligen att tillgå. Han lär bli illa tvungen att ta kliv i år.

Som sagt, jag tror stenhårt på att City tar hem det och det ska nog till en skadekris utan dess like för att någon annan ska ta bucklan. Jag blir dock gärna motbevisad när säsongen summeras
Citera
2022-07-12, 08:07
Medlem
Drickbacks avatar
För er som vill se Liverpool - Manchester U idag kl. 15.00 går den att se på Viaplay. Bör såklart även finnas på stream.
Citera
2022-07-12, 14:27
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Grejen är väl att dom knappt behöver succé varken från Haaland eller Alvarez. Man vann ju ligan förra säsongen utan nån egentlig riktig nia förutom när Jesus fick chansen i slutet och Alvarez blir väl knappt ordinarie ändå.

Finns fortfarande en grundtrygghet i spelsystemet. Det som är emot City är väl eventuellt om det infinner sig en mättnad i ligaspelet där man varit så framgångsrika. Svårt att trumma på säsong efter säsong.
Frågan är bara om Man City kommer att ändra deras filosofi lite nu när de har Haaland och Alvarez.
Citera
2022-07-12, 14:41
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Kan Håland vara den största clownen i PL på ett bra tag? Började med hans högljuddhet om mänskliga rättigheter, Qatar osv för att sen skriva på för Manchester City.

Sen nyligen så blev han intervjuad av City TV inför city fans också och blev frågad om hans idol när han var ung. Då svarade han Aguero och att han hade massa tröjor med han från City tiden, till City fansens jubel. Dock finns de en exakt likadan intervju fast när han var ny i Dortmund och då svarade han Ronaldo och Zlatan haha! Då sa han vad han kände för nu för att pleasa fansen.

Jag förstår att han svara så för att leka sig inför sina nya fans. Jag är inte trög men det blir otroligt pinsamt hela denna showen han börjat smälla till med och låtsas vara någon form av die hard city fan sen barnsben. För 5 miljoner per vecka hade jag förvisso gjort samma sak.

Har dessutom fått till ännu en relativt låg utköpsklausul som aktiveras om 2 år, han vill alltså inte spela i City länge. Haha! Så ofantligt pinsam individ.

Jag tycker att Haaland ser 50% ut som en vit gorilla, och 50% ut som blobfisk, iaf när det kommer till ansiktet.

Men det är vanligt att nya spelare till den eller den klubben säger att de har alltid haft en ”dröm” om att spela för TBC, och hur mkt de älskar klubb TBC när de blir presenterade i ngn ny klubb. Men Alfie Haaland sägs ha årskort på Emptyhad, och han hatar Man United. Så kanske är det är ngt i det som Haaland säger här.

Efter vad jag har förstått, så var det norska förbundet som krävde att de norska spelarna skulle markera mot Qatar.

Annars så tycker jag att du låter lite som en lättsaltad MU-supporter ang Haaland..
Citera
2022-07-12, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma

Jag tror verkligen han sabbade sin karriär med att skriva på för Shitty. Inte bra beslut
Citera
2022-07-12, 14:46
Medlem
Generalanderssons avatar
Arsenal är nu mkt nära på att signa Lyon’s Paqueta. Han lär bli ett viktigt vapen för oss
Citera
2022-07-12, 14:58
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jag tycker att Haaland ser 50% ut som en vit gorilla, och 50% ut som blobfisk, iaf när det kommer till ansiktet.

Men det är vanligt att nya spelare till den eller den klubben säger att de har alltid haft en ”dröm” om att spela för TBC, och hur mkt de älskar klubb TBC när de blir presenterade i ngn ny klubb. Men Alfie Haaland sägs ha årskort på Emptyhad, och han hatar Man United. Så kanske är det är ngt i det som Haaland säger här.

Efter vad jag har förstått, så var det norska förbundet som krävde att de norska spelarna skulle markera mot Qatar.

Annars så tycker jag att du låter lite som en lättsaltad MU-supporter ang Haaland..

Jag är autist eller något som snear på detta haha! Hela hans persona har fått mig vilja spy senaste tiden sen kommer massa sånt här påklistrat fjanteri. United har varit svintråkiga senaste åren så har inget med den klubben att göra. Mig veterligen är inget United fan snea över att han inte gick dit även det mest GeneralAnderssoniga United fanet vet att det aldrig skulle hända pga hans fars historia.

Hade Leeds kunnat erbjuda samma saker som Shitty hade han inte ens kollat åt deras håll.

Citat:
Ursprungligen postat av togepie
Jag tror verkligen han sabbade sin karriär med att skriva på för Shitty. Inte bra beslut

Hoppas det.
Senast redigerad av MartinDahlinsMamma 2022-07-12 kl. 15:02.
Citera
2022-07-12, 15:11
Medlem
TheJackets avatar
Duktigt svettiga alla spelarna är i Bangkok
Citera
2022-07-12, 15:42
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Arsenal är nu mkt nära på att signa Lyon’s Paqueta. Han lär bli ett viktigt vapen för oss

Kanske. Var usel i Serie A. Försvann helt efter Bruno Guimaraes gick till Newcastle. Får han två spelare på sig som pressar så är han rätt värdelös. Oklart om Arsenals mittfält kan hjälpa honom som Bruno kunde ha gjort och nu när Partey antagligen är borta så ser det inte visst ut. Men kan vara en chansning.
Citera
2022-07-12, 15:58
Medlem
Drickbacks avatar
Synd att säsongens första cupmatch står 0-3 i paus. Liverpool är väl med i matchen och har fina lägen med blandad startelva mot United’s rutinerade elva. Alla 3 målen är riktiga bjudningar - bollar rakt upp i straffområdet som straffade sig hårt :/ Bättre göra det nu än om några veckor när det blir ligamöte hihi

Calvalho så pigg ut den halvtimmen han spelade i en 4-2-3-1 formation.
Citera
2022-07-12, 16:11
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Herregud United hugger ju sönder Liverfools i småbitar underbart att se! Detta LFC kommer vi jaga duktigt i tabellen frågan är inte om utan när vi springer om smutsklubben i tabellen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in