Citat:
Ursprungligen postat av
MartinDahlinsMamma
Kan Håland vara den största clownen i PL på ett bra tag? Började med hans högljuddhet om mänskliga rättigheter, Qatar osv för att sen skriva på för Manchester City.
Sen nyligen så blev han intervjuad av City TV inför city fans också och blev frågad om hans idol när han var ung. Då svarade han Aguero och att han hade massa tröjor med han från City tiden, till City fansens jubel. Dock finns de en exakt likadan intervju fast när han var ny i Dortmund och då svarade han Ronaldo och Zlatan haha! Då sa han vad han kände för nu för att pleasa fansen.
Jag förstår att han svara så för att leka sig inför sina nya fans. Jag är inte trög men det blir otroligt pinsamt hela denna showen han börjat smälla till med och låtsas vara någon form av die hard city fan sen barnsben. För 5 miljoner per vecka hade jag förvisso gjort samma sak.
Har dessutom fått till ännu en relativt låg utköpsklausul som aktiveras om 2 år, han vill alltså inte spela i City länge. Haha! Så ofantligt pinsam individ.
Han kommer befinna sig mer på rehabcentret än på plan.
Jag tycker att Haaland ser 50% ut som en vit gorilla, och 50% ut som blobfisk, iaf när det kommer till ansiktet.
Men det är vanligt att nya spelare till den eller den klubben säger att de har alltid haft en ”dröm” om att spela för TBC, och hur mkt de älskar klubb TBC när de blir presenterade i ngn ny klubb. Men Alfie Haaland sägs ha årskort på Emptyhad, och han hatar Man United. Så kanske är det är ngt i det som Haaland säger här.
Efter vad jag har förstått, så var det norska förbundet som krävde att de norska spelarna skulle markera mot Qatar.
Annars så tycker jag att du låter lite som en lättsaltad MU-supporter ang Haaland..