Citat:
Ursprungligen postat av
wuseman
Ahhhh. Du menar att ni båda är inne samtidigt och du är rädd att du blir utskickad från kontot?
För säkerhetskull om så är fallet så gör en kopia av din nuvarande mapp som är aktiv för TOR så har du vkar cookies filer m.m om jag förstår dig rätt, kopiera bara och lägg en den på skrivbordet IFALL att du skulle råka kickas ut så inte cookiesm m.m raderas auytomatiskt för tor krashar eller något..
Vad vill du jag skall skriva till dom?
"Hej.
Kontot under användarnamnet : affe1312_tbx har blivit hackad och ägaren av kontot har fått sina bitcoins stulna och han är rädd om sitt konto så atgt det inte försvinner och att hackaren radera hans konto"
Någott sådant? Annars skriv exakt så barea sickar iväg det. Jag fixade ett konto nu så jag kan skriva till dom men vet inte exakt vad bara så det blir rätt för dig?
Vågar inte dra mig ur faktiskt, stannar kvar och lägger in till supporten när han plockar bort.
Exakt något i den stilen.
Scammern har ju beställt droger som jag inte kan se så med lite tur kanske dom hinner stoppa nån beställning.
Jag köpte btc för 9800kr, när överföringen gick igenom från min wallet till fs gick det väldigt fort.
Kunde se 2st beställningar när jag väl trycker syns inget, historik, meddelanden, allt är borta.
Antar att jag inte kan se va han köpte och avbryta för att han la en beställning, radera allt och bytte ut public key?
Jag fortsatte generera nya public keys in i de sista med 2fa men han kunde komma förbi det och ersätta med annan nyckel.
Detta var min första gång på 4.0, om det var så enkelt att komma åt mitt konto så borde ju även konton med betydligt högre summor vara utsatta eller kranar.