2022-07-12, 04:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadMan1
SCAMMER har kommit över mitt konto och lyckats byta lösenord och gjorde ett mindre uttag som jag hade på kontot.
Hade samtidigt gjort en stor överföring från min personliga wallet till flugsvamp som ej gick avbryta.
''Tur'' nog var jag inloggad så även fast jag inte kunde byta lösenord så kunde jag byta pinkod så personen i fråga inte kunde göra ett uttag till.
MEN personen har beställt sedan ändrat pgp och raderat all historik.
Jag har rätt plånbok adress som jag intyga genom överföringen och råttan har tagit sin rätten o använda sitt äckliga konto som uttag.
FRYS ALLT OMGÅENDE.
PERSONEN I FRÅGA RADERAR KONTINUERLIGT MINA MEDDELANDEN HÄR PÅ SUPPORT OCH AVSLUTAR SÅ BER OM HJÄLP NU!

vore evigt tacksam om folk kan hjälpa mig kontakta supporten kontot gäller affe1312_tbx då han avslutar mina ärenden med support....
Citera
2022-07-12, 05:16
Bannlyst
Citat:
vore evigt tacksam om folk kan hjälpa mig kontakta supporten kontot gäller affe1312_tbx då han avslutar mina ärenden med support....

Jag såg ditt inlägg på övriga ämnen i drogforumet också det är ju förjävligt det som skett men jag inte om jag förstår riktigt. Varför skapar du inte bara ett nytt konto och kontakar admins på?

Är affe1312_tbx en admin eller är det han som snott pengarna? Hur kan han radera meddelanden som du skickar till admins? Jag vet inte hur det funkar riktigt på flugsvamp men jag kan garanterat hjälpa dig att kontakta supporten men jag förfstår inte varför du inte bara skapar ett nytt konto och kontaktar dom på? Du kan väl lika gärna skapa ett nytt konto där som jag kan? Jag menar, jag vet ju inte vad du vill jag skall säga ens eller vad du nickar menar jag.
Senast redigerad av wuseman 2022-07-12 kl. 05:18.
Citera
2022-07-12, 05:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wuseman
Jag såg ditt inlägg på övriga ämnen i drogforumet också det är ju förjävligt det som skett men jag inte om jag förstår riktigt. Varför skapar du inte bara ett nytt konto och kontakar admins på?

Är affe1312_tbx en admin eller är det han som snott pengarna? Hur kan han radera meddelanden som du skickar till admins? Jag vet inte hur det funkar riktigt på flugsvamp men jag kan garanterat hjälpa dig att kontakta supporten men jag förfstår inte varför du inte bara skapar ett nytt konto och kontaktar dom på? Du kan väl lika gärna skapa ett nytt konto där som jag kan? Jag menar, jag vet ju inte vad du vill jag skall säga ens eller vad du nickar menar jag.

affe1312_tbx är mitt konto som är hackat... han kan radera det för han använder mitt konto...
skapar jag nytt konto så åker jag ut från detta kontot, jag hoppas på att det kanske dyker upp en notis på beställningarna så att man kan avbryta eller nått?
Citera
2022-07-12, 05:30
Bannlyst
Citat:
affe1312_tbx är mitt konto som är hackat... han kan radera det för han använder mitt konto...
skapar jag nytt konto så åker jag ut från detta kontot, jag hoppas på att det kanske dyker upp en notis på beställningarna så att man kan avbryta eller nått?

Ahhhh. Du menar att ni båda är inne samtidigt och du är rädd att du blir utskickad från kontot?

För säkerhetskull om så är fallet så gör en kopia av din nuvarande mapp som är aktiv för TOR så har du cookies filer m.m kvar och sparade vid sidan av bara kopiera mappen och lägg på skrivbordet IFALL att du skulle råka kickas ut så inte cookies m.m raderas aytomatiskt för att tor krashar eller något tråkigt.

Vad vill du jag skall skriva till dom?

"Hej.

Kontot under användarnamnet : affe1312_tbx har blivit hackad och ägaren av kontot har fått sina bitcoins stulna och han är rädd om sitt konto så atgt det inte försvinner och att hackaren radera hans konto"

Någott sådant? Annars skriv exakt så barea sickar iväg det. Jag fixade ett konto nu så jag kan skriva till dom men vet inte exakt vad bara så det blir rätt för dig?
Senast redigerad av wuseman 2022-07-12 kl. 05:33.
Citera
2022-07-12, 05:34
Medlem
Citat:
Ahhhh. Du menar att ni båda är inne samtidigt och du är rädd att du blir utskickad från kontot?

För säkerhetskull om så är fallet så gör en kopia av din nuvarande mapp som är aktiv för TOR så har du vkar cookies filer m.m om jag förstår dig rätt, kopiera bara och lägg en den på skrivbordet IFALL att du skulle råka kickas ut så inte cookiesm m.m raderas auytomatiskt för tor krashar eller något..

Vad vill du jag skall skriva till dom?

"Hej.

Kontot under användarnamnet : affe1312_tbx har blivit hackad och ägaren av kontot har fått sina bitcoins stulna och han är rädd om sitt konto så atgt det inte försvinner och att hackaren radera hans konto"

Någott sådant? Annars skriv exakt så barea sickar iväg det. Jag fixade ett konto nu så jag kan skriva till dom men vet inte exakt vad bara så det blir rätt för dig?

Vågar inte dra mig ur faktiskt, stannar kvar och lägger in till supporten när han plockar bort.
Exakt något i den stilen.
Scammern har ju beställt droger som jag inte kan se så med lite tur kanske dom hinner stoppa nån beställning.
Jag köpte btc för 9800kr, när överföringen gick igenom från min wallet till fs gick det väldigt fort.
Kunde se 2st beställningar när jag väl trycker syns inget, historik, meddelanden, allt är borta.
Antar att jag inte kan se va han köpte och avbryta för att han la en beställning, radera allt och bytte ut public key?
Jag fortsatte generera nya public keys in i de sista med 2fa men han kunde komma förbi det och ersätta med annan nyckel.
Detta var min första gång på 4.0, om det var så enkelt att komma åt mitt konto så borde ju även konton med betydligt högre summor vara utsatta eller kranar.
Senast redigerad av MadMan1 2022-07-12 kl. 05:47.
Citera
2022-07-12, 05:46
Bannlyst
Citat:
Vågar inte dra mig ur faktiskt, stannar kvar och lägger in till supporten när han plockar bort.
Exakt något i den stilen.
Scammern har ju beställt droger som jag inte kan se så med lite tur kanske dom hinner stoppa nån beställning.

Sådär: https://imgur.com/a/OZNnCw5

Hoppas du får behålla ditt konto.
Senast redigerad av wuseman 2022-07-12 kl. 05:50.
Citera
2022-07-12, 05:49
Medlem
Citat:
Sådär: https://imgur.com/a/OZNnCw5

Hoppas du får behålla ditt konto.

Jag tackar så mycket för hjälpen, hoppas jag med. tack tack.
Citera
2024-09-17, 02:22
är flugsvamp "up and running?"
eller har det blivit knäckt?
Citera
2024-09-21, 12:46
Medlem
Någon som vet varför mina btc inte kommer in på mitt konto?? Tar det några dagar eller vad fan händer?? Använt både safello och paxful...
Citera
2024-09-22, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagheterpinto
är flugsvamp "up and running?"
eller har det blivit knäckt?

Har konto där men verkar struligt med att sätta in btc där..
Citera
2024-10-06, 19:25
Citat:
Ursprungligen postat av ShAdYZz024
Någon som vet varför mina btc inte kommer in på mitt konto?? Tar det några dagar eller vad fan händer?? Använt både safello och paxful...

hej för det första använd aldrig Safello eller btcx dom registrerar dig och polisen har använt sig av det för att lagföra folk som handlat på flugsvamp tidigare.
försök lära dig att handla bitcoin på annat sätt.
och min fråga: har det löst sig för dig?
Citera
2024-10-07, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagheterpinto
hej för det första använd aldrig Safello eller btcx dom registrerar dig och polisen har använt sig av det för att lagföra folk som handlat på flugsvamp tidigare.
försök lära dig att handla bitcoin på annat sätt.
och min fråga: har det löst sig för dig?

Okej tack för tipset!. Har ingen aning då jag inte har råd just nu.. men återstår och se när pengar kommer in..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in