Citat:
Ursprungligen postat av
SkattefriZon
Ja har det så. Man får svälja mycket skit men det är värt det. Att inte bråka och ha så bra kontakt med mamman som möjligt är extremt viktigt. Jobbigt i början när man precis har separerat men allt blir bättre med tiden.
Det är skönt på det viset att man har mer energi till sitt barn. Jobbigt att man saknar sitt barn den andra veckan. Gott att städa och fixa hemma den veckan man är barn ledig. För det är jobbigare med barn som stökar och dräller Samtidigt som man städar.
Vi har det så bra nu mamman och jag så vi äter till och med middag en gång i veckan då vi alla samlas. Hoppas du kan lyckas få till något liknande. Jag älskar det som vi har nu.
Tack för realistiskt svar! Typ precis så jag känner. Man får liksom erkänna att även om ens barn är de bästa som finns så kan de vara i vägen ibland, typ när man städar. Vi har pratat om att försöka ha middag ihop ibland, jag känner mig optimistisk just nu. Men vet också att jag brukar känna så när det tar slut och att det börjar bli skit efter ett par månader, det här är dock första gången jag har barn på det så tänker just nu i min optimistiska tid att jag aldrig kommer att känna mig ensam igen.