Citat:
Ursprungligen postat av
Taggad
Skulle aldrig läsa något som en fullständigt känslostörd person som uppmuntrar mördandet av 2 barn om dagen rekommenderar.

Har andra, högre ideal.
Du inser inte allvaret i Putinkramandet och borde i rättvisans namn ställas till svars inför dom bottenlöst förtvivlade föräldrarna som mist sina barn i Putins hänsynslösa mördande.
(FB) Putin beordrar styrkor att gå in i Ukraina - INVASION NU (2022-02-24)
Du har inga som helst ideal och karaktärsdödandet av männsikor med andra åsikter börjar egentligen bli roande. Du borde se mer av människor som Jordan B Peterson istället för att följa Biden och Harris (en dement och en idiot).
Vet du hur många barn ukrainsk militär dödat nu under sina granat och raketbeskjutningar mot staden Doneskt under tre veckor? Nej, jag trodde väl inte det men sök och finn svaret om du orkar men du sitter väl istället i enbart kalsongerna och suger i dig statspropaganda.
Klarar du inte av död och förtvivlan så borde du göra som mig och propagera för ett fredsavtal så snart som möjligt. Ryssland vinner kriget vare sig vi vill det eller inte och Ukraina kommer att förlora en del territorium. Det är dags att inse det nu och skona det ukrainska folket från de sjuka krigshetsarna i väster som ställt till detta. Land går att få tillbaka med förhandlingar och diplomati under fredstid om länder är smartare än vad Ukraina har varit efter 2014. Det är för er inte intressant utan det verkar vara roligare med krig trots krokodiltårar om döda barn (och vad det gäller det ta en titt i Syrien och Somalia, tidigare också Afganistan och Irak ...).
Vem ska egentligen ställas till svars? det är då inte jag för det är inte jag som provocerat fram detta krig och sen hetsar för mer.