2022-07-11, 17:22
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Din kommentar är låg och din kusin dog nog för dina synder.

Gud förlåter aldrig, ditt jävla svin.

Vad ska hon men massa pengar till då när ungen är nersövd kanske vaknar upp som en grönsak?
Hon skriver ju att det är pengar för att hon ska köpa nåt fint till ungen.

Hade väl varit annorlunda om hon var så fattig att hon inte kunde betala räkningar för vården själv, då hade jag kunnat skänka en slant.
Citera
2022-07-11, 17:22
Medlem
Jag har skickat lite pengar. Det är min bedömning och visst finns det de som tvivlar, men familjen kanske inte nödvändigtvis har stora tillgångar och om flickan klarar sig så hoppas jag hon får lite glädje i tillvaron. Vi får hoppas att hon har vaknat till!
Citera
2022-07-11, 17:24
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritjoffandersson
Helt rätt och riktigt! Jag efterlyser en ny organisation som inte är nazistisk eller konspiratorisk utan vanligt folk som är trött på skiten!!! Gör vi inget snart så är det adjöss och goodbye med hela landet!!!

Håller med, nu är jag förvisso gammal som satan men blir förtvivlad över att ungar inte ska kunna utvecklas och växa upp med den gradvisa självständighet att ens kunna gå eller cykla till kompisar och fritidsaktiviteter under dagtid.
Citera
2022-07-11, 17:25
Medlem
Forever Winters avatar
Stämmer ryktet att MGM går i särskola?
Citera
2022-07-11, 17:25
Medlem
Bilden är fan det vidrigaste jag sett på twitter.

Hur kan detta inte vara högst upp i tidningarna?!
Nu måste väl vi svenskar vakna va?! Media och regeringen vill dölja detta och enligt utsaga har pojken med mamma skyddat boende….
Citera
2022-07-11, 17:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenGreven
Är det nån som kan få fram hela klassfotot med GM?

Till vilken nytta ? Det finns väl ingen anledning att visa upp 20+ Oskyldiga mellanstadiebarn!
Citera
2022-07-11, 17:27
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Vad ska hon men massa pengar till då när ungen är nersövd kanske vaknar upp som en grönsak?
Hon skriver ju att det är pengar för att hon ska köpa nåt fint till ungen.

Hade väl varit annorlunda om hon var så fattig att hon inte kunde betala räkningar för vården själv, då hade jag kunnat skänka en slant.

Om en våldtäktsman kan få 800 000 i skadestånd tycker jag definitivt att en insamling åt en 9-åring som ligger nedsövd med föräldrars djupaste förhoppning om ett uppvaknade, är mer än okej. Faktum är att jag tycker hon förtjänar mycket mer än så. Något rimligt skadestånd kommer hon aldrig att få, så det är det minsta man kan göra.
Citera
2022-07-11, 17:30
Medlem
Skriv och skicka till utländska medier/youtubers.
Citera
2022-07-11, 17:31
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Så du och incelpeddot tror att familjen konspirerar nu för att kunna stoppa pengar i egen ficka medans dottern kämpar för livet, inte en tanke på att de kanske vill samla in pengar till dottern som hon inte bara kanske har till gosedjur och annat utan kanske pengar som motsvarar det andra får i form av skadestånd, som kan hjälpa henne när hon är äldre också? Eller tror ni att psykfallet ska ta fram plånboken och betala skadestånd? Ingen summa kan råda bot på det han gjort mot henne, men det är i alla fall något hon förtjänar att få tillbaka från samhället.

Jävla idioter det finns alltså.

Jag förstår hur du tänker, och jag är generellt för när folk samlar ihop pengar till brottsoffer, det är inte det. Exempelvis när Hanif Bali samlade ihop en stor summa pengar till de svenska pojkarna som blev torterade och våldtagna av araber på kyrkogården i Solna. Tyckte det var riktigt stort gjort! Men här så var man oerhört snabba på att börja samla in pengar, jag kan inte låta bli att få en lite unken smak i munnen av det. Men visst unnar jag henne alla pengar i världen efter det här, det är inte det!

Förövrigt kan jag tycka att staten borde gå in och kompensera barnet och familjen rejält! Staten är indirekt skyldig till detta genom den fullständigt vansinniga invandringspolitiken som förs! Gärningsmannen och dennes familj skulle inte ha befunnit sig i vårat land överhuvud taget! Många liv och mycket blod har staten på sina händer. Det gäller hel det politiska etablissemanget! När ska de börja lyssna på folket! Det är nog nu, vi behöver en förändring!
Citera
2022-07-11, 17:32
Medlem
SieurAthoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fritjoffandersson
Fast va? Han har ju rätt i sak,? Det är ganska osmakligt att börja tigga pengar från sängkanten??
Jag håller med. Det känns verkligen märkligt att man kommer med tiggarburken i detta akuta läge. Trodde man hade helt andra saker att fokusera på när det lilla barnet ligger nedsövd med oviss utgång.
Citera
2022-07-11, 17:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
Hoppas flickan reder upp detta och kan återberätta så småningom.

Någon som kan länka till mammans Instagram eller mosterns Facebook?

Eftersom gm knappast kommer straffas och det lär finnas DNA-bevis så det räcker och blir över kan man snarare önska att hon vaknar upp utan minne av överfallet. Tänk att behöva leva med minnet resten av livet
Citera
2022-07-11, 17:40
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SieurAthos
Jag håller med. Det känns verkligen märkligt att man kommer med tiggarburken i detta akuta läge. Trodde man hade helt andra saker att fokusera på när det lilla barnet ligger nedsövd med oviss utgång.

Så varför fokuserar du själv på swish? Det är helt ovidkommande just nu, även om insamlingen är helt berättigad. Men du tycker kanske inte hon förtjänar något skadestånd heller? Oavsett är det kanske läge att sluta spamma tråden om swish och fokusera på händelsen i sig och aset som gjort detta mot henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in