Citat:
Ursprungligen postat av
-DaRude-
Så du och incelpeddot tror att familjen konspirerar nu för att kunna stoppa pengar i egen ficka medans dottern kämpar för livet, inte en tanke på att de kanske vill samla in pengar till dottern som hon inte bara kanske har till gosedjur och annat utan kanske pengar som motsvarar det andra får i form av skadestånd, som kan hjälpa henne när hon är äldre också? Eller tror ni att psykfallet ska ta fram plånboken och betala skadestånd? Ingen summa kan råda bot på det han gjort mot henne, men det är i alla fall något hon förtjänar att få tillbaka från samhället.
Jävla idioter det finns alltså.

Jag förstår hur du tänker, och jag är generellt för när folk samlar ihop pengar till brottsoffer, det är inte det. Exempelvis när Hanif Bali samlade ihop en stor summa pengar till de svenska pojkarna som blev torterade och våldtagna av araber på kyrkogården i Solna. Tyckte det var riktigt stort gjort! Men här så var man oerhört snabba på att börja samla in pengar, jag kan inte låta bli att få en lite unken smak i munnen av det. Men visst unnar jag henne alla pengar i världen efter det här, det är inte det!
Förövrigt kan jag tycka att staten borde gå in och kompensera barnet och familjen rejält! Staten är indirekt skyldig till detta genom den fullständigt vansinniga invandringspolitiken som förs! Gärningsmannen och dennes familj skulle inte ha befunnit sig i vårat land överhuvud taget! Många liv och mycket blod har staten på sina händer. Det gäller hel det politiska etablissemanget! När ska de börja lyssna på folket! Det är nog nu, vi behöver en förändring!