Citat:
Ursprungligen postat av
IMBILDEN
Du har ju i upprepade inlägg visat att du inte tar till dig vid forskningen kommit fram till.
Du ser inte risken för blodproppar och kardiella skador. Du fattar inte att den är förhöjd månader efter covidinfektion. Du dissar vaccin som ett sätt att minska risken. Du pratar om"förkylningar" och "snuvor" hit och dit, trots att alla vid det här laget borde fatta att covid är något helt annat. Det är ju bara att titta på hur världen sett ut de senaste 2,5 åren. Hur många som dött och/eller behövt sjukhusvård. Vilken enorm belastning det inneburit för vården.
Du sitter istället och super i dig information och "forskning" från en massa konspirations-jönsar från världens alla hörn. Ingen seriös person tar dig och ditt anhang på allvar.
Allt väl med dig?
Jag har tagit tre sprutor, och gjort det som krävdes av oss alla under första vågorna.
Däremot är jag inte speciellt skraj för viruset.
Jag har gjort vad jag tror skyddar mig bäst. Nu måste jag leva livet igen.
Man vet inte när man dör av något annat jävla skit. Så sitta inlåst till vidare är inte min melodi.
Och nej. Konspirationsteorier är inte min grej. Jag säger emot alla som hittar på skit eller överdriver.
Åt vilket håll det än handlar om.