2022-07-10, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Jag har sett dina tidigare inlägg i andra trådar just om online dejting och en sak är klar är att du inte mår psykisk bra.

Du är nog för gammal för internet dejting och kommer aldrig nog förstå hur Tinder eller män och kvinnor fungerar öht.

Det bästa vore för dig är att lyssna på personer som har mer erfarenhet och är sakkunniga istället för skriva eller prata för du bara skämmer ut dig med de där åsikterna och synen du har.
Gaaaasliiiighting

Det är förövrigt ett argumentationsfel.

Jag är mer intellektuell än de flesta av er och absolut, jag är för gammal för att fungera som en fjortonåring. Men tror du att det innebär att alla män jag skriver med nödvändigt är 26-28? Många är bra mycket äldre.

Jag har skrivit med sannolikt över tusen under åren. Minst 70 000 män som lajkat mig de vänder jag varit online. Inte helt otroligt om det är fler än så, och du ska sätta dig över min erfarenhet ? Det är snarare du som skämmer ut dig som tror att det enbart finns 20-åringar på nätet och försöker mästra oss som har rutin på området.

Jag har som sagt skrivit med sannolikt omkring 1000 män genom åren. 70 000 likes skulle innebära 1/70 och jag har definitivt inte skrivit med så hög procent av de som visat intresse för dialog med mig. Just saying.
Senast redigerad av Fightnflight 2022-07-10 kl. 17:30.
Citera
2022-07-10, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fightnflight
Gaaaasliiiighting

Det är förövrigt ett argumentationsfel.

Jag är mer intellektuell än de flesta av er och absolut, jag är för gammal för att fungera som en fjortonåring. Men tror du att det innebär att alla män jag skriver med nödvändigt är 26-28? Många är bra mycket äldre.

Jag har skrivit med sannolikt över tusen under åren. Minst 70 000 män som lajkat mig de vänder jag varit online. Inte helt otroligt om det är fler än så, och du ska sätta dig över min erfarenhet ? Det är snarare du som skämmer ut dig som tror att det enbart finns 20-åringar på nätet och försöker mästra oss som har rutin på området.

Jag har som sagt skrivit med sannolikt omkring 1000 män genom åren. 70 000 likes skulle innebära 1/70 och jag har definitivt inte skrivit med så hög procent av de som visat intresse för dialog med mig. Just saying.

Du har skrivit med 1000 män genom åren och har flera tusen likes men ändå är du fortfarande singel och ogillar hur män är eller ifrågasätter varför naturen ser ut som gör.

Du är en prima exempel varför jag aldrig någonsin kommer dejta kvinnor över 30 år. Finns förstås undantag men en majoritet av kvinnorna som är 30 år blir mentalt förstörda och tror sig vara Guds gåva till mannen med deras höga standards såsom de får för sig att de förtjänar en man med mycket högre sexuell marknadsvärde när era sexuella marknadsvärde har sjunkit ner till botten.
Citera
2022-07-10, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Du har skrivit med 1000 män genom åren och har flera tusen likes men ändå är du fortfarande singel och ogillar hur män är eller ifrågasätter varför naturen ser ut som gör.

Du är en prima exempel varför jag aldrig någonsin kommer dejta kvinnor över 30 år. Finns förstås undantag men en majoritet av kvinnorna som är 30 år blir mentalt förstörda och tror sig vara Guds gåva till mannen med deras höga standards såsom de får för sig att de förtjänar en man med mycket högre sexuell marknadsvärde när era sexuella marknadsvärde har sjunkit ner till botten.
Jag har samma rättigheter som män att välja någon jag känner attraktion och intresse för.

Har aldrig påstått att jag är Guds gåva till männen. De fyra som har intresse för mig nu kommer snabbt inse att jag inte dumpat konton pga något annat än att jag inte har ork för dejting. Världen står dem fri att istället fokusera på andra kvinnor. Vill nog även hävda att jag respekterar dem allihop.

Saken är att du och män likt dig, sätter inte standard på mig om andra kvinnors ribba.

Varför är du själv singel och inte gift med någon som ser dig som Guds gåva? Du får absolut inte svara att du inte hittat rätt. För om inte jag får ha det som svar, får inte du det heller även om du aldrig kommer komma i närheten av det utbud jag har haft.

Jag ogillar definitivt att män likt dig tror att ni inte behöver arbeta med att hålla mitt intresse uppe om det uppstått. Problemet är att ni föredrar döda lopp. Men det är era egna bekymmer.

Skit du fullständigt i hur jag dejtar och kom tillbaka dagen du har en högre begåvad, intelligent och hyfsat attraktiv kvinna som vill leva med dig. Du vet, intelligenta kvinnor kräver mer än dumma, så du kan tryggt dejta kvinnor över 30 som matchar dig då intelligens inte uppstår med åldern. Den finns där hela tiden och den kräver mer och bättre kvalité på stimulans från män, än vad det hade gjort annars.

https://www.lifehack.org/350012/10-reasons-its-hard-for-smart-women-to-find-love

Det är faktiskt inte kul att dejta korkade män som har mer hybris än ödmjukhet. Om din snopp kan vissla de senaste hitsen och samtidigt blåsa såpbubblor medan den gör akrobatiska övningar, kan jag absolut överväga att se den som magisk men nej, jag stannar inte hos någon eller börjar dejta någon, baserat på pillesnoppen.

Skriv med kvinnor i din egen liga istället. På dejtingsidor men även forum. Tack 😘
Citera
2022-07-10, 18:31
Medlem
Magica-Lazios avatar
Citat:
Har du hört talas om olika narcissistiska strategier? Du är bra på dem. Gaslighting osv.

Du uppfattar inte dig själv som något mer störd om jag inte nobbat dig utan din personlighetsstörning triggas av fullständiga främlingar online?

Du gör dig knappast attraktiv. Det borde finnas små rutor att kryssa i online så vi andra kunde välja bort människor likt dig på Tinder osv. Flashback, ok. Men tror du på fullaste allvar att jag och andra är online för att stöta på din sort?

Bäst är att du loggar ut istället.

Klassiskt kvinnofel igen, att jag skulle skriva med tjejer på detta sättet på tinder som jag gör med dig nu 😄 att en del av er kvinnor tror på detta på fullaste allvar är bortom all rim och ranson. Är dock inte förvånad ni sliddjur har ingen logisk hjärnkapacitet så sätt är det ingenting ni kan rå för. Liksom svårt för er att tänka bortom horisonten när ni tänker med känslor lilla sliddjur.

Jag blir bara fascinerad av hur fullkomligt äckliga kvinnor det finns personlghetsmässigt som inte har en uns av kvinnlighet kvar i sig. Förmodligen var du en glad och sprallig tjej i 20-25års åldern men som med många andra kvinnor så kommer bitterheten och hatet med åren. Det skiner liksom igenom att du är så som person och att ditt beteende i den här tråden inte är ett såkallat flashback beteende.

Sjuk, mycket sjuk människa är vad du är. Läs vad du själv skriver i tråden men du verkar leva i en dingding värld så tror inte ens du själv förstår vilken sinnessjuk kärring du är.

Nej du lär aldrig stöta på "min sort" för jag tar inte ens trollpackor som dig med tång. Du är liksom "nödvändigt" brus att slösa 2 sekunder av mitt liv på att swajpa rött.
Senast redigerad av Magica-Lazio 2022-07-10 kl. 18:34.
Citera
2022-07-10, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magica-Lazio
Klassiskt kvinnofel igen, att jag skulle skriva med tjejer på detta sättet på tinder som jag gör med dig nu 😄 att en del av er kvinnor tror på detta på fullaste allvar är bortom all rim och ranson. Är dock inte förvånad ni sliddjur har ingen logisk hjärnkapacitet så sätt är det ingenting ni kan rå för. Liksom svårt för er att tänka bortom horisonten när ni tänker med känslor lilla sliddjur.

Jag blir bara fascinerad av hur fullkomligt äckliga kvinnor det finns personlghetsmässigt som inte har en uns av kvinnlighet kvar i sig. Förmodligen var du en glad och sprallig tjej i 20-25års åldern men som med många andra kvinnor så kommer bitterheten och hatet med åren. Det skiner liksom igenom att du är så som person och att ditt beteende i den här tråden inte är ett såkallat flashback beteende.

Sjuk, mycket sjuk människa är vad du är. Läs vad du själv skriver i tråden men du verkar leva i en dingding värld så tror inte ens du själv förstår vilken sinnessjuk kärring du är.

Nej du lär aldrig stöta på "min sort" för jag tar inte ens trollpackor som dig med tång. Du är liksom "nödvändigt" brus att slösa 2 sekunder av mitt liv på att swajpa rött.
Jag är ganska glad och sprallig idag och gissa om just den åldern du tog upp var den värsta perioden i mitt liv Ungdom är inte synonymt med livsglädje och frihet från problem, lika lite som åldern är synonymt med bitterhet.

Majoriteten människor har under mitt liv sagt snäll och charmig och även nuförtiden får jag åtminstone höra att jag är rätt glad, underhållande och liknande.

Jag vet inte vem den där bittra, hatfyllda kärringen du beskriver är? Din mamma?

Inte konstigt att du måste häcka på dejtingsidor. Jag tror nog att jag är ett roligare sällskap än vad du själv är.
Det räcker här. Hem till mamsen med dig istället
Citera
2022-07-10, 19:27
Medlem
DayNites avatar
Citat:

Majoriteten människor har under mitt liv sagt snäll och charmig och även nuförtiden får jag åtminstone höra att jag är rätt glad, underhållande och liknande.
du känns allt annat än det du skriver, bara en bitter feminist och 30+are som måste hävda sig och berätta för världen hur underbar du är
Citera
2022-07-10, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
du känns allt annat än det du skriver, bara en bitter feminist och 30+are som måste hävda sig och berätta för världen hur underbar du är
Okay 👌

Uppenbarligen måste jag ha någon form av bättre energi än så om en 25-åring jag träffade för år och evigheter sedan ändå tar kontakt igen när han ser mig online. Intrycket kan knappast vara den där projicerade bilden ni har av era morsor som ni försöker dumpa på mig.

Jag varken hävdar mig eller talar om något för världen. Jag motsäger helt enkelt era lögner om mig då de är baserade på era egna komplex och fantasier. Det är uppenbart ni som tror att ni är bättre än oss andra.
Citera
2022-07-10, 19:53
Medlem
lakritcs avatar
Skulle säga att den absolut tydligaste symptomen på psykisk ohälsa i samband med Tinderanvändande är långa romaner i Flashbacks Tindertråd
Citera
2022-07-10, 20:24
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Okay 👌

Uppenbarligen måste jag ha någon form av bättre energi än så om en 25-åring jag träffade för år och evigheter sedan ändå tar kontakt igen när han ser mig online.

förstår du känner en ego boost av det men tyvärr så ville han nog bara knulla, kände sig ensam och skickade ut mess till 10st lättknullade i sin kontaktlista för att sedan få napp
eller inte och skickade till 10st till för att hoppas hitta något fd. ligg som sitter och är bitter på män på FB
Senast redigerad av DayNite 2022-07-10 kl. 20:26.
Citera
2022-07-10, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackkalle
Långt svar:
Okej så i början av året (januari-februari) laddade jag ner Tinder för kanske 100e gången. Nytt konto, lit Enya bilder, försökte vara rolig i bion osv. Gick åt helvete. Fick kanske sammanlagt 20 matchningar. Jag skrev kanske till 50% av dem där 50% svarade. Snacket dog ut, mest nog för att jag helt enkelt blev för ointresserad. Orkade inte hålla på stt försöka vara klyftig eller rolig när jah byter isen för att försöka få till en träff, så jag la ner och raderade appen.

Men så testade jag igen! Innan midsommar laddades Tinder ner för jag tänkte "vafan, det är sommar, why not?"

Och jäklar vad likes och matchningar jag fick första dagarna, men ingen tjej var rolig att prata med. Fick ens snapchat där vi bestämde att vi skulle ses men det har inte blivit av, för att ingen har hört av sig? Aja sånt händer har jag tänkt och fortsatt Tindra. Har nu matchat med ett några jättevackra tjejer där en har lett till en träff! Får se vart detta leder!

Så om jag ska komma med någon redogörelse
Tinder suger. Även fast jag lyckats träffa en person så har ändå 99% inte lett till något. Bara en jobbig huvudvärk, tycker jag i alla fall. Kommer ha det sommaren ut sen tar jag bort det, för mig funkar det mycket bättre att träffa tjejer irl plus det är så mycket roligare!

Hoppas texten är läsbar, skrev ihop det på mobilen.

Håller med om det sistnämnda, mycket roligare och mer givande att träffa tjejer irl, nog för att jag är introvert och har svårt att gå fram till en random tjej jag ser på gatan även om jag gjort det ett par gånger och det slutat bra så ska jag nog försöka göra det mer, får ofta blickar utav tjejer både ute på stan och på gymmet, senast idag fanns det en tjej på gymmet som klart och tydligt kollade in mig 3-4 gånger, tänkte att jag skulle säga något och hade faktiskt ett perfekt läge då hon satt ner med mobilen där man stretchar och jag gick förbi när jag lämnade omkl rummet men bangade i vanlig ordning, ångrat det hela dagen idag haha och vem vet om man ens kommer se henne igen, ångrar det framförallt då det bara är ångest och rädsla i stunden men när man väl gjort det känns det bara bra oavsett resultat, dessutom spelar det inte den minsta roll om 10 år.

Summan av kardemumman är iallafall att tinder överlag suger rejält och det är både roligare och nästan enklare att träffa tjejer irl, om inte i vardagen så kan man göra det på krogen, att ha tinder tar bara bort lusten och motivationen att göra just det precis som porr kan göra.
Citera
2022-07-10, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
förstår du känner en ego boost av det men tyvärr så ville han nog bara knulla, kände sig ensam och skickade ut mess till 10st lättknullade i sin kontaktlista för att sedan få napp
eller inte och skickade till 10st till för att hoppas hitta något fd. ligg som sitter och är bitter på män på FB
Alltså jag dumpade honom och jag har inga som helst planer på att återuppta något. Sedan så har han skrivit, träffa tjejer som något han lägger tid på nu. Bland annat. Jag är fortfarande inte bitter men jag äter inte gårdagens mat. Känner definitivt inte av någon "egoboost". Jag gillar snubben. Har noll klagomål, han uppträdde utan att hålla på och provocera och annan skit ni män försöker er på osv. Min lilla gullgubbe. Dessutom med tanke på att han inte längre bara är vältränad utan ser ut att ha blivit väldigt muskulös, har han nog bra lättare idag än för ett par år sedan med brudarna.

Min poäng är helt enkelt, att det är ni män här på Flashback som är bittra, ratade och inte har särskilt många fördelar med era personer("personligheter").

Låt oss istället lägga fokus på dig
Du är antagligen så ful att den tjej som ligger med dig måste tänka på sitt ex eller din polare medan hon fejkar igenom den sexakt du involveras i. Först när hon tänker på någon hetare, snyggare och mer attraktiv man går något i systemet igång medan du är någon kvinnor istället ser på sådär med snea leenden av lilla dolt förakt. Det pratas antagligen bakom ryggen på dig, tjejer sinsemellan om din sexuella dysfunktion. Din snopp och det du gör i sängen medan de hånskrattar åt sådant du säger och gör väl medvetna om att någon bara spelat dig i sängen.

Du är impopulär, sexuellt handikappad och du luktar säkert lite illa också. Din kropp är långt ifrån de där snyggare männen. Din käke klen istället för väldefinierad. Tvivlar på att du har en sådan där rak och fin näsa med goda proportioner i förhållande till ögonen eller ens ett ordentligt hårsvall. Du vet att kvinnor föredrar andra framför dig, att du inte är den som de går igång på. Du är inte den deras hjärta klappar lite snabbare för och du levererar inga fjärilar i magen på någon. Se dig i spegeln och se dig omkring. Du vill inte föreställa dig hur mycket mer tänd den som nedlåter sig att vara med dig, kommer vara av de mer attraktiva snubbarna i er omgivning. Du vet att det är sant. Du är inte en sådan som vi kvinnor riktigt vill ha. Ändå Tindrar du vidare i förhoppning om att du kan kompensera din misserabla varelse och någonstans på vägen hitta någon som inte bara står ut med dina undermåliga juck jämfört mot de bättre presterande männen, utan även hitta någon som står ut med dig i längden. Det är svårt. Därför är du ensam. Illa omtyckt hos det motsatta könet. Oattraktiv och en förlorare på marknaden. Och tillräckligt dum

för att försöka attackera en kvinna som faktiskt vet hur hon sårar/svarar din sort efter era egna mått medan hon själv lämnas oberörd. För att hon inte ser dig och män likt dig som män. Du är patetisk, löjlig och ynklig. Och istället för att be människor om ursäkt, hugger du efter halmstrån att kravla upp dig med i ett försök att provocera andra genom dina elakheter du använder för att dölja, hur tom och ihålig du är. Hur oälskad du känner dig, väl medveten om att just du, inte vaknar upp bredvid någon som känner kärlek för dig. Och det är exakt de känslorna du istället vill driva fram hos andra

Skärp er för fan. Ingen människa tar åt sig vad ni misslyckade människor försöker föra över för känslotillstånd mot varenda människa ni tror luktar sårbarhet och offer. Människor som ni, äcklar mig. Ni är svaga, ynkliga och jag hoppas att det känns att få svar efter era egna tonlägen. För om just du vore då jävla mycket bättre, hade du haft en fantastisk relation full av värme och kärlek. Istället sitter du och näthatar. Det betyder att du vet att du är bland de mest impopulära annars hade du aldrig försökt som du gör.... Hävda dig mot oss andra singlar.
Senast redigerad av Fightnflight 2022-07-10 kl. 22:08.
Citera
2022-07-11, 00:46
Medlem
Citat:
Okay 👌

Uppenbarligen måste jag ha någon form av bättre energi än så om en 25-åring jag träffade för år och evigheter sedan ändå tar kontakt igen när han ser mig online. Intrycket kan knappast vara den där projicerade bilden ni har av era morsor som ni försöker dumpa på mig.

Jag varken hävdar mig eller talar om något för världen. Jag motsäger helt enkelt era lögner om mig då de är baserade på era egna komplex och fantasier. Det är uppenbart ni som tror att ni är bättre än oss andra.

Han ser dig förmodligen som ett enkelt knull.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in