Citat:
Ursprungligen postat av
DayNite
förstår du känner en ego boost av det men tyvärr så ville han nog bara knulla, kände sig ensam och skickade ut mess till 10st lättknullade i sin kontaktlista för att sedan få napp
eller inte och skickade till 10st till för att hoppas hitta något fd. ligg som sitter och är bitter på män på FB
Alltså jag dumpade honom och jag har inga som helst planer på att återuppta något. Sedan så har han skrivit, träffa tjejer som något han lägger tid på nu. Bland annat. Jag är fortfarande inte bitter men jag äter inte gårdagens mat. Känner definitivt inte av någon "egoboost". Jag gillar snubben. Har noll klagomål, han uppträdde utan att hålla på och provocera och annan skit ni män försöker er på osv. Min lilla gullgubbe. Dessutom med tanke på att han inte längre bara är vältränad utan ser ut att ha blivit väldigt muskulös, har han nog bra lättare idag än för ett par år sedan med brudarna.
Min poäng är helt enkelt, att det är ni män här på Flashback som är bittra, ratade och inte har särskilt många fördelar med era personer("personligheter").
Låt oss istället lägga fokus på dig
Du är antagligen så ful att den tjej som ligger med dig måste tänka på sitt ex eller din polare medan hon fejkar igenom den sexakt du involveras i. Först när hon tänker på någon hetare, snyggare och mer attraktiv man går något i systemet igång medan du är någon kvinnor istället ser på sådär med snea leenden av lilla dolt förakt. Det pratas antagligen bakom ryggen på dig, tjejer sinsemellan om din sexuella dysfunktion. Din snopp och det du gör i sängen medan de hånskrattar åt sådant du säger och gör väl medvetna om att någon bara
spelat dig i sängen.
Du är impopulär, sexuellt handikappad och du luktar säkert lite illa också. Din kropp är långt ifrån de där snyggare männen. Din käke klen istället för väldefinierad. Tvivlar på att du har en sådan där rak och fin näsa med goda proportioner i förhållande till ögonen eller ens ett ordentligt hårsvall. Du vet att kvinnor föredrar andra framför dig, att du inte är den som de går igång på. Du är inte den deras hjärta klappar lite snabbare för och du levererar inga fjärilar i magen på någon. Se dig i spegeln och se dig omkring. Du vill inte föreställa dig hur mycket mer tänd den som nedlåter sig att vara med dig, kommer vara av de mer attraktiva snubbarna i er omgivning. Du vet att det är sant. Du är inte en sådan som vi kvinnor riktigt vill ha. Ändå Tindrar du vidare i förhoppning om att du kan kompensera din misserabla varelse och någonstans på vägen hitta någon som inte bara står ut med dina undermåliga juck jämfört mot de bättre presterande männen, utan även hitta någon som står ut med dig i längden. Det är svårt. Därför är du ensam. Illa omtyckt hos det motsatta könet. Oattraktiv och en förlorare på marknaden. Och tillräckligt dum
för att försöka attackera en kvinna som faktiskt vet hur hon sårar/svarar din sort efter era egna mått medan hon själv lämnas oberörd. För att hon inte ser dig och män likt dig som män. Du är patetisk, löjlig och ynklig. Och istället för att be människor om ursäkt, hugger du efter halmstrån att kravla upp dig med i ett försök att provocera andra genom dina elakheter du använder för att dölja, hur tom och ihålig du är. Hur oälskad du känner dig, väl medveten om att just du, inte vaknar upp bredvid någon som känner kärlek för dig. Och
det är exakt de känslorna du istället vill driva fram hos andra
Skärp er för fan. Ingen människa tar åt sig vad ni misslyckade människor försöker föra över för känslotillstånd mot varenda människa ni tror luktar sårbarhet och offer. Människor som ni, äcklar mig. Ni är svaga, ynkliga och jag hoppas att det känns att få svar efter era egna tonlägen. För om just du vore då jävla mycket bättre, hade du haft en fantastisk relation full av värme och kärlek. Istället sitter du och näthatar. Det
betyder att du vet att du är bland de mest
impopulära annars hade du aldrig försökt som du gör.... Hävda dig mot oss andra singlar.